• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Wat zijn jouw favoriete wereldinstellingen?

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wat zijn jouw favoriete wereldinstellingen?
Beste spelers,

Als Grepolis.nl team willen wij graag een actueel beeld krijgen van wat de favoriete wereldinstellingen zijn van zoveel mogelijk spelers. Omdat ieders mening van belang is, voeren wij de inventarisering dan ook over alle werelden (globaal) uit.

Laat a.u.b. middels onderstaand formulier weten uit welke instellingen jouw ultieme Grepolis wereld zou bestaan.

Houdt echter in je achterhoofd dat wij niet kunnen garanderen dat iedere voorkeur gerealiseerd zal worden. Hou met het beoordelen vooralsnog rekening met het feit dat standaard instellingen zoals helden, alle goden, instant buy en goudhandel op iedere volgende wereld actief zal zijn (hier voeren wij nog andere discussies over).

Wij willen graag een duidelijk, eerlijk, realistisch en meetbaar resultaat zien om zo goed mogelijk gehoor te kunnen geven aan jullie wensen, dus behandel deze openbare enquête a.u.b eerlijk, zonder allerlei dubbele inzendingen te doen. Merken wij dit op, dan zal de volledige meting ongeldig verklaard worden en zal het Grepolis.nl team naar eigen instinkt handelen.

Dit is het moment en de kans om je wens duidelijk kenbaar te maken, grijp die dan ook met beide armen zodat wij iets voor je kunnen betekenen! Hieronder het formulier dat je kunt invullen.

<iframe src="https://docs.google.com/forms/d/1t0WFRjKWKH6U2Dkyq-27njolVWwc9JXk9xH8VGFoS00/viewform?embedded=true" width="760" height="760" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0">Bezig met laden...</iframe>
De meting sluit op zondag 31 mei 2015.

Vragen of opmerkingen over deze enquête? Laat het ons weten!
Wij zijn uiterst benieuwd naar jullie inbreng.

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
 

DeletedUser22668

Gast
Laten we het hopen en niet van de ambtenaren wereldjes, waar de NB pas om 8:00 stopt:mad:
 

DeletedUser

Gast
Snelheid 1, oud systeem, met moraal, NB van 23u tot 8u en BB van 7 dagen
ckajscggscw4s2u60.gif


In de hoop dat er geen snelle wereld zou starten als ik op vakantie ben
smiley_emoticons_charly_bissig.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12506

Gast
Jammer dat de wereldsnelheid maar tot 3 gaat, had graag 4 of nog liever 5 gehad als keuze.
 

DeletedUser19428

Gast
ik ook maar helaas is het niet zo
Zal wel om strategische redenen zijn want inno snapt dan ook dat ze veel minder aan goud inkomsten krijgen met de goudhandel en instant-buy
 

Armand0

Manticore
Snelheid 2, belegering, moraal, 0-7 NB, 50 spelers, 5 dagen BB

Niet dat ik op nieuwe werelden ga spelen met IB en goudhandel, maar dat terzijde.
 

DeletedUser22571

Gast
ik wil een nieuwe wereld met het overnamesysteem van hyperborea waarom kan ik dat niet kiezen? is zoveel leuker dan die goudwolven die zoveel goud erin pompen dat ze je zonder moeite kunnen overnemen :(
 

DeletedUser9608

Gast
NB tot 8u zodat al die no-livertjes mijn steden niet kunnen clearen als ik nog lig te pitten.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Ik bied jullie de opties aan die ik goed kan waarmaken. Hogere snelheden zoals 4 zijn uitzonderingen en uniek, dus niet iets wat standaard gemeten hoeft te worden. Neemt niet weg dat ik zal blijven proberen ook zo'n stoere wereld ooit nog eens voor elkaar te krijgen! ^^
 

DeletedUser19428

Gast
Ik bied jullie de opties aan die ik goed kan waarmaken. Hogere snelheden zoals 4 zijn uitzonderingen en uniek, dus niet iets wat standaard gemeten hoeft te worden. Neemt niet weg dat ik zal blijven proberen ook zo'n stoere wereld ooit nog eens voor elkaar te krijgen! ^^

Bij de start van Naxos werd ons via dit forum ook gevraagd naar onze mening en de instellingen waren heel anders dan waar de meerderheid voor was.
Ik hoop dat ze met de peiling nu wel rekening houden.
 

DeletedUser24545

Gast
Leuk dat ernaar wordt gevraagd. Voor mij gaat het er vooral om dat er kleine allianties komen.
 

DeletedUser12506

Gast
Ik bied jullie de opties aan die ik goed kan waarmaken. Hogere snelheden zoals 4 zijn uitzonderingen en uniek, dus niet iets wat standaard gemeten hoeft te worden. Neemt niet weg dat ik zal blijven proberen ook zo'n stoere wereld ooit nog eens voor elkaar te krijgen! ^^

Dit kan ik zeer waarderen, en zo zullen er wel meerdere spelers over denken. :D
 

DeletedUser24422

Gast
Heel leuk dat dit gedaan wordt.
Kijk uit naar een wereld met 2.5 eenheden en handelssnelheid met oud systeem en laag allylimiet
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser21858

Gast
Nieuw overname systeem, 7 dagen BB, Nb van 22 tot 6.00 met moraal
 
Bovenaan