• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolvan van Wakkerdam #160 - Invasion of Endor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Araluen

Manticore
Mijn excuses dat ik zo inactief was, maar thuis deed het internet het niet en op school had ik ook geen wifi! D:
Sorry D:
 

DeletedUser23468

Gast
RabbidRobin zei:
labr zei:
RabbidRobin zei:
labr zei:
RabbidRobin zei:
HoiHoi,

Welkom op Endor. Hieronder vind je enkele zaken. Jouw personage en afbeelding, jouw rol en jouw verplichtingen. Het legt zichzelf wel uit. Zie topic voor meer/algemene info.

Rol:
qysv9z.png

Functie:
Je kent geen enkele medewolf, bent gruwelijk in de steek gelaten. Wel zal je elke dag een speler kunnen inzenden. Is deze goed, dan verliest deze al zijn krachten. Zoek dus naar de ewoks en maak ze onschadelijk. De ingezonden spelers zullen te weten komen dat ze hun krachten verliezen.

Verplichtingen:
Dagelijks een speler inzenden in de hoop dat dit een Ewok is zodat deze zijn krachten verliest.


Robin
hzo worden er mensen geluncht die ik niet instuur

Wel, je kan niet echt lunchen. Je kan enkel mensen blokkeren. Is dat niet duidelijk? :p
bedoel je dat ze niets meer kunnen doen. en dat ik win als ik iedereen heb geblokt

Nee, kijk. Jij bent zoals een welp. Je bent een slechtje, een soort van wolf. Maar je kent je medewolven niet en kan niet lunchen. Wel kan jij in de plaats iets anders, namelijk blokkeren. Je bent een soort van wolf en wint mee met de wolven maar je kan niet lunchen en kent de medewolven niet.

het is toch logisch als yde lynch is en de rest geblokt is dat ik win
 

DeletedUser23442

Gast
het is toch logisch als yde lynch is en de rest geblokt is dat ik win

Volgens mij is die pm vrij duidelijk.

Je bent wolf. Dat betekent dat je wint als alle niet-wolven dood zijn.
Dat was niet het geval, dus win je niet.

Het verschil met andere wolven verder was voor jou dat je de andere wolven niet kende én dat je niet kon lunchen maar andere krachten had om in te zetten.

Maar dat zegt niet dat je wint zodra niemand anders nog zijn speciale krachten in kan zetten, zoals het zou werken bij een neutraaltje als de fluitspeler.

Maar je bent dus niet neutraal maar slecht en wint niet
 

DeletedUser

Gast
Uberhaupt wtf is die rol. We waren als wolven awesome bezig ben je opeens allemaal dood want why not... D:

Also HoC. Je was idd goedje en zei tegen mij dat je voorzichtig wilde zijn want je wilde geen lunch worden...
Was niet voorzichtig genoeg
:(
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Daarnaast zou hij normaal gezien gisteren al zijn gewonnen; Ik besloot jullie nog een kans te geven, alleen keken jullie, en precifieker Stan, niet verder dan jullie neus lang was.
 

DeletedUser

Gast
Rabbid, het is vrij harde bullshit dat iemand wint vanaf hij bij de laatste 7 spelers zit. Denk eens na :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Nee, want er is een speciale steen, die vrij veel mensen sterke krachten geeft. Verder had ik gehoopt dat jullie net iets enthousiaster zouden zijn voor deze pot en dus meer tijd zouden steken in de lore. Want daar zitten echt vrij veel hints in verstopt. Maar blijkbaar had niemand daar goesting in.

Rabbid, het is vrij harde bullshit dat iemand wint vanaf hij bij de laatste 7 spelers zit. Denk eens na :p

Neuh, lynch op dat moment, of Infectie. Niet per se. Verder startten we met 21 spelers. Daarnaast kan ik er geen kak aan doen dat de helft van de dodende goedjes geen **** deden.
 

DeletedUser

Gast
Nee, want er is een speciale steen, die vrij veel mensen sterke krachten geeft. Verder had ik gehoopt dat jullie net iets enthousiaster zouden zijn voor deze pot en dus meer tijd zouden steken in de lore. Want daar zitten echt vrij veel hints in verstopt. Maar blijkbaar had niemand daar goesting in.

Ik denk dat genoeg mensen kunnen confirmen dat ik de lore van al hun personages heb nagecheckt, evenals die van de sunstone. Ik was wel even confused dat Joel en Stan's personages niet teruggevonden konden worden in de lore.
 

DeletedUser24555

Gast
Ik denk dat genoeg mensen kunnen confirmen dat ik de lore van al hun personages heb nagecheckt, evenals die van de sunstone. Ik was wel even confused dat Joel en Stan's personages niet teruggevonden konden worden in de lore.

Dat kan ik confirmen, ze heeft het letterlijk zo tegen me gezegd op skype.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan