• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolvan van Wakkerdam #160 - Invasion of Endor

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dus je wist dat de Griagh stierf door de Sunstone, maar jullie deden er niets mee? x)

Nee, dat wist ik niet? Voor zover ik wist was het de sunstar en niet de sunstone. Niemand die ooit in het bezit van die steen was heeft me de werkelijke naam verteld - En sunstar was het enige waar ik iets over kon vinden in de lore van Imra's character. Daar was het zelfs een ruimteschip, en geen steen.
 

DeletedUser23468

Gast
ehm, misschien handig om steeds dezelfde benaming te gebruiken. ik bedoel maar ik zou ook denken dat als ik sunstone heb dat ik er niets meer kan als ik sunstar nodig heb
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus je zegt nu dat als ik de benaming 'Sunstar' had gebruikt, Stanjansen opeens wel het voorwerp aan Ydeger doorgeven. Nah, denk et niet echt.

Verder heb ik nooit sunstar vermeld, dat is wat Alice zegt ;)
 

DeletedUser23468

Gast
Dus je zegt nu dat als ik de benaming 'Sunstar' had gebruikt, Stanjansen opeens wel het voorwerp aan Ydeger doorgeven. Nah, denk et niet echt.

Verder heb ik nooit sunstar vermeld, dat is wat Alice zegt ;)

misschien had alice dan iets belangrijks aan stan kunnen zeggen?
 

DeletedUser

Gast
misschien had alice dan iets belangrijks aan stan kunnen zeggen?

Zoals ik al zei wist ik niet dat de steen de Griagh zou doden, anders had ik het hem wel verteld.
Tbh zou je niet gewonnen hebben als Yde dood was gegaan hoor - dan hadden Stan en ik jou gelynched en als het spel daarna nog steeds niet gedaan was zou ik (als goedje dus) automatisch gewonnen hebben wegens mijn BM-schap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan