• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #192 - De Efteling

DeletedUser

Gast
sorry hij moest rood zijn, en ik bedenk me opeens dat gisteren helemaal niet hoefde te stemmen.
 

DeletedUser21204

Gast
sorry hij moest rood zijn, en ik bedenk me opeens dat gisteren helemaal niet hoefde te stemmen.

Omg, wat een vergissing, nu heb je gestemd terwijl het nog niet strikt noodzakelijk was :O En heb je ook nog eens moeten posten zonder enkel een lynchstem erin!!
Overleef je dit wel denk je?
 

DeletedUser18363

Gast
Omg, wat een vergissing, nu heb je gestemd terwijl het nog niet strikt noodzakelijk was :eek: En heb je ook nog eens moeten posten zonder enkel een lynchstem erin!!
Overleef je dit wel denk je?

Hé, niet een 11 jarige pesten.
 

DeletedUser23442

Gast
-Zantos-

(voorlopige) stem vanwege mn eerdere posts.

Hoe hij Rabbid daar kamikaze verdedigde blijf ik verdacht vinden

Als het goed is later meer, maar not sure dus daarom vast deze stem
 

DeletedUser26399

Gast
-Zantos-

(voorlopige) stem vanwege mn eerdere posts.

Hoe hij Rabbid daar kamikaze verdedigde blijf ik verdacht vinden

Als het goed is later meer, maar not sure dus daarom vast deze stem
Vorige keer dat ik je volgde, nu ja. Niet echt, vond het ook wel verdacht ging er een wolf dood. Dus vertrouw het wel.
Ik zou op smoepje stemmen. Het is ondertussen dag 3 en ze houd zich nog steeds op de achtergrond zonder echt iets bij te dragen.
Is ook een goed plan
 

DeletedUser

Gast
Omdat ik dit leuk vind. Overgens denk ik dat ik niet meer hier mee ga doen met WvW.
Oke dan hou ik het hier bij nissassa.


Truste idereen hier.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik bedoel het oprecht niet vervelend, en iedereen is welkom. maar als je dagelijks inlogt om 1 random uitspraak te doen en je verder niet betrokken wilt worden.. vraag ik me gewoon af welk plezier je dan uit het spelletje haalt. En ik kan het ook verkeeerd aanvoelen. Maar daarom vraag ik het he.
 

DeletedUser26399

Gast
Smoepje

Levert geen bijdrage, maar is aan het lynchen zonder reden, daarom mijn stem
 

latdekat

Harpij
We hebben alweer bijzonder weinig om ons op te baseren. Er staan twee stemmen op Smoepje, vage redenen. Is het puur omdat Smoepje niet veel toevoegt? Dat is nu niet bepaald verdacht. Is het puur omdat jullie geen andere stem weten te vinden? Want die stem spreekt enkel in het voordeel van Smoepje. De wolven hadden wel gezegd dat het niet goed was enzo, maar nu is die stem blijven staan...

Verder Zantos. Als nieuwkomer zonder eerdere ervaring (?) lijkt het me niet dat hij/zij iets verdacht gaat zien in de stem van Jaspenia. Daarbij komt nog eens dat Rabbid slecht was. Ik denk dat Zantos sowieso geen stem wou plaatsen op Rabbid, alhoewel dat die wel sowieso dood zou gaan, om toch maar aan zijn zijde te staan.
 

DeletedUser18363

Gast
Vind het een beetje matig om op Smoepje te stemmen omdat ze geen complete Rabbid pullt.
Zantos, is hier de betere optie.
 
Bovenaan