• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #192 - De Efteling

DeletedUser27427

Gast
Deze avond kan ik trouwens maar tot 19.00 uur reageren i.v.m. een vergadering. Mijn bm-stem komt dus wat eerder.
 

DeletedUser

Gast
De efteling heeft meerdere attracties en gebieden, elke stemming zal het verhaal dus in een ander gebied of in een andere attractie zijn :D
 

DeletedUser22926

Gast
Oja ik wil graag bm worden gezien ik het zo goed deed vorig potje dus vote me!!!
 

DeletedUser

Gast
Het geheim genootschap van slechtjes probeert op hun beurt de goedjes eruit te werken en laten iedere avond een speler ontvoeren naar het sprookjesbos alwaar deze wordt betoverd door de magische steen en veranderd in een ezel.

nee de lunch
 

DeletedUser22926

Gast
mensen die fa2 zeggen kan ik helaas niet serieus nemen.
In de hoods van Roffa leer je gewoon van de gevaarlijke woorden kennen. Dat jij nou geen respect heb voor de toughste gangsters hierzo is wel heel zielig.
 

DeletedUser22926

Gast
Misschien omdat half Rotterdam nou niet bepaald slim is.
Haha nee klopt wonen echt te veel van die achterlijke allochtoontjes en tokkies die dan je bal gaan afpakken tijdens het voetballen en ziek lauw gaan doen, echt zeer sad xD
 
Bovenaan