• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #192 - De Efteling

DeletedUser18363

Gast
Grepolis x) x) x)

Goede maatstaf man.

Werkelijk treurig jij Heartlion.
 

DeletedUser10470

Gast
Kyra mag het wel worden van mij, heeft me nog te kort gebackstabbed om haar niet meer aardig te vinden. (en is natuurlijk een fan-tas-tisch BM, ta da!)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik was van plan mijn stem aan gekko te geven, omdat ik hem wel helder vond spelen vorige pot. Zeker het einde, de rest heb ik minder gevolgd.

Maar bij gebrek daaraan, neig ik in de richting van Ilja.
 

DeletedUser10470

Gast
Ik denk het antwoord op de vraag te weten. Is NEE het goede antwoord?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ben je echt van mening dat ze nadenkt? In welk opzicht onderscheidt ze zich van de andere actieve, nadenkende spelers?
 

DeletedUser21575

Gast
Een heel prettig opzicht. Namelijk het feit dat ze voor mij makkelijker te lezen is. Ik speel al langer met Ilja, ik weet wel ongeveer hoe ze speelt en zich gedraagt. Dit in tegenstelling tot andere actieve nadenke spelers. Ik moet iemand deze machtspositie toekennen, liever iemand die ik in de gaten kan houden.

Waarom neig jij naar Ilja? En vraag je juist mij om de stem daarnaar?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik neig niet per se naar Ilja. Ik kijk naar de spelerslijst, en er zijn meerdere personen die me wel bevallen en die ik geschikt genoeg acht voor de positie van burgemeester. Ilja is er eentje van, en vandaag had ik meer zin in Ilja dan in jou of Jas. Dus dan werd het maar Ilja.
 

DeletedUser

Gast
Nacht 0

Iedereen was voor deze eerste keer bij elkaar gekomen in de grote zaal van het spookslot. Hier in deze oude griezelige zaal gaat men beslissen wie de nieuwe parkdirecteur wordt. Gepraat en gepraat, stemronde na stemronde, en toen... begon de spookopera te spelen er was een parkdirecteur gekozen.

Tot parkdirecteur is benoemd: Ilja

Het spookslot was de rest van de avond alleen maar vol feest en gezelligheid, iedereen vierde de benoeming tot in de late uurtjes. Na 2 uur snachts begon iedereen langzaam af te druppelen naar huis. Toen Heartlion naar huis liep werd hij echter plotseling vast gegrepen en ontvoerd, in een kar met paarden werd hij vervoerd naar het sprookjesbos alwaar de magische steen zijn woorden over hem uitsprak: Machtige krachten der kokosvezel, verander Heartlion nu in een ezel. En zo geschiede.

Shoving – Ilja
Nissassa – Ilja
Rabbid – Ilja

Heart – Neusje
Ijzer – Neusje

Don – Kyra
Dasios – Kyra

Jasper – Ydeger
Graecus – zichzelf
Neusje – donfrank
Smoepje – Heart

Lat, kyra, ilja, -zantos- en ydger - niemand

Heartlion = Pardoes, ook wel beul v2
 
Bovenaan