• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #192 - De Efteling

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
mm, zou neus echt zo achterbaks zijn om heart te gaan lunchen? Ik zie hem er persoonlijk wel voor aan. Alhoewel dit langs de andere kant misschien wel een te gemakkelijke binnenkopper is.
 

DeletedUser9104

Gast
Dankjewel Shoving, Rabbid en Nissassa voor jullie bm-stemmen. Voornamelijk dus ook sorry voor jullie dat ik er vanavond rond de deadline niet was. (Ik was op bed in slaap gevallen x))

Ik ga wel meteen die discussie negeren tussen Rabbid en Neus. Daar gaan we weinig wijzer van worden. Ook omdat Neus over het algemeen niets serieus toevoegt.

En @Jivilium Super nice verhaaltje :)
 

latdekat

Harpij
Sorry voor mijn inactiviteit, ik ben zowat de hele dag weggeweest. Jammer dat er meteen een beul uit is, maar met Ilja als BM kan ik nog best leven. :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dankjewel Shoving, Rabbid en Nissassa voor jullie bm-stemmen. Voornamelijk dus ook sorry voor jullie dat ik er vanavond rond de deadline niet was. (Ik was op bed in slaap gevallen x))

Ik ga wel meteen die discussie negeren tussen Rabbid en Neus. Daar gaan we weinig wijzer van worden. Ook omdat Neus over het algemeen niets serieus toevoegt.

En @Jivilium Super nice verhaaltje :)

Dus omdat neusje over het algemeen niets nuttigs toevoegt, ga je zijn posts negeren? Het is niet omdat hij niets nuttigs toevoegt, dat hij zichzelf niet mogelijk zou kunnen verraden in zijn posts of er toch iets mee zou kunnen laten doorschemeren. Je moet ze met een hele hoop zout lezen en goed lezen. Maar als je dat doet, zijn zijn posts zeker niet nutteloos. Niet serieus uiteraard, maar dat zijn geen synoniemen.
 

DeletedUser10470

Gast
Dankjewel Shoving, Rabbid en Nissassa voor jullie bm-stemmen. Voornamelijk dus ook sorry voor jullie dat ik er vanavond rond de deadline niet was. (Ik was op bed in slaap gevallen x))

Ik ga wel meteen die discussie negeren tussen Rabbid en Neus. Daar gaan we weinig wijzer van worden. Ook omdat Neus over het algemeen niets serieus toevoegt.

En @Jivilium Super nice verhaaltje :)

Dat slaat dan ook weer nergens op, maarja. Als we van elke discussie niks wijzer worden schiet het niet op, discussies houden dit spel levend.
 

DeletedUser9104

Gast
Dus omdat neusje over het algemeen niets nuttigs toevoegt, ga je zijn posts negeren? Het is niet omdat hij niets nuttigs toevoegt, dat hij zichzelf niet mogelijk zou kunnen verraden in zijn posts of er toch iets mee zou kunnen laten doorschemeren. Je moet ze met een hele hoop zout lezen en goed lezen. Maar als je dat doet, zijn zijn posts zeker niet nutteloos. Niet serieus uiteraard, maar dat zijn geen synoniemen.

Dat is wel zo Rabbid, maar wil jij beweren dat je iets wijzer bent geworden uit dit gesprek, want ik vermoed dat ik je dit ook wel had kunnen vertellen voordat je Neus aanviel.
 

DeletedUser21204

Gast
Verder, mijn excuses dat ik niet stemde. Ik blame statistiek. Ik heb echt compleet niet aan WvW gedacht deze hele dag tot nu :p

Maar wat was Heartlion triest bezig zeg. Om heel eerlijk te zijn vond ik de lunch dan ook weer niet zó erg, die gast was duidelijk niets aan het bijdragen. Alleen beetje jammer dat ie beul was.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dat is wel zo Rabbid, maar wil jij beweren dat je iets wijzer bent geworden uit dit gesprek, want ik vermoed dat ik je dit ook wel had kunnen vertellen voordat je Neus aanviel.

Voor elke nuttige discussie die in een WvW-topic staan, zijn er 5 onnuttige. Inderdaad jammer dat het momenteel zo gesteld is in WvW. Maar dat houdt ook in dat vroeg of laat er wel iets nuttigers boven komt drijven. Je moet alleen niet stoppen met discussiëren en praten. Want dan kan een wolf zich niet verraden.

Wat wil jij dan? Stilzwijgen en wachten in je hol tot de volgende lynch om dan 5 minuten voor deadline maar iemand te roepen en te lynchen. Het kan zijn dat de WvW'ers van tegenwoordig zo'n spel prefereren, maar daarom moet ik er nog niet aan meedoen.
 

latdekat

Harpij
Langs de ene kant ben ik het wel met je eens, Ilja. Het is niet dat die discussie zoveel toevoegt. Ook gaan we er wss geen wolven uit vinden. Maar ik geloof niet dat er ooit iemand wolven gevonden heeft met één zin. Die discussie zorgt voor activiteit en dus ook voor reacties. Die reacties zorgen op hun beurt ook voor activiteit enz. Je kan op dag 0 geen zinnige discussie vinden. Beter iets dan niets dan, zou ik zeggen.
 

DeletedUser18363

Gast
Maar misschien heb jij Heart wel gelunched en wil je nu de schuld naar mij toe schuiven, Rabbid?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Maar misschien heb jij Heart wel gelunched en wil je nu de schuld naar mij toe schuiven, Rabbid?

Klopt, maar alleen kan ik dat niet openbaar verkopen. Waarom zou ik hem lunchen en dan zo openlijk de schuld naar jouw schoenen schuiven?
Nuja, het kan in theorie wel hoor. Maar dan zou ik persoonlijk wel zo slim zijn geen 3 keer hetzelfde in het topic te gaan smijten.
Ik zou als wolf net iets voorzichtiger te werk gaan, en het maar 1 keer laten vallen, maar wel op het juiste moment. Of iets langer wachten tot iemand anders de opmerking maakt en er dan bovenop springen, omdat ik dan weet dat ik niet de eerste stoot uitdeelde. Magoed, dat is maar mijn mening.
 
Bovenaan