• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakerdam 214 - De stilte

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 0 (BM / Lunch):
AriChibi: AriChibi, Neusje., DutchGirl, Dasios (4)

Kyraco: Nissassa, Latdekat (2)
Dutchgirl: SignLady, Gekkootje63 (2)

Kalgar: Kalgar (1)
Gekko: Kyraco (1)
Aeneas: Aeneas (1)
Nissassa: Solarwolf (1)

AriChibi is BM.

Nissassa, jager was lunch. Hij had geen doelwit opgegeven.
Dutchgrill, cupido sterft met hem, uit liefdesverdriet.

Jager. Indien het doelwit dat je schiet goed is, mag hij ook nog eens schieten.
Je doelwit moet wel bekend zijn voor je dood, eens dood kan je niet meer wijzigen.

Cupido. Je koppelt iemand aan jezelf. Voor deadline 0, anders koppel ik.



 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Boodschap van algemeen nut
Opmerking: Bij minder dan 1/2 (6) stemmen zal de stemming van vandaag niet doorgaan. Mocht het aantal stemmen zo laag zijn, zal de deadline automatisch met 24 uur verlengd worden. Deadline is 22.00 uur, stemmen worden dus goedgekeurd tot en met stemmen gezet op 22.00.59 uur.

PS: Uitslag kan later komen.
 

DeletedUser28076

Gast
enige reacties of word het weer random stemmen?
En hoeveel nachten gaan we dat dan doen?
 

DeletedUser21356

Gast
Ik ben geen garbage wolf, gekko wolf confirmed.
Je hebt me door. D:
Niet, maar ik ga gewoon kijken wie "verdacht" stemt en hoe ik dat ga uitwerken. Ik heb zelf geen idee, maar eerst heb ik een pc nodig....
En wat is 'verdacht stemmen' in jouw ogen? Ik voel namelijk veel random stemmen aankomen, waardoor ik niet inzie hoe je er precies een verdachte stem gaat uithalen.
 

DeletedUser25931

Gast
Hoe kan je zo stellig zijn dat je een verdachtenlijst gaat samenstellen als je geen idee hebt hoe je verdachten gaat bepalen? Niets verkeerd met proberen, maar in de eerste dagen is het zeg maar onmogelijk om iets te zeggen, gezien alles eigenlijk random stemmen is wanneer er geen discussie over wat dan ook. Gewoon meer een tip al voor algemeen, argumenten werken hier bijna de eerste dagen nooit, gezien er alleen gestemd word :x
 

latdekat

Harpij
Ik ben wel benieuwd naar je lijstje, Voetbal. Ik zie namelijk niet helemaal hoe jij nu al iemand verdacht kan vinden...

E: Je bedoelt hoe de anderen stemmen. Maar goed, het zal wel weer random gebeuren dus veel zal je er niet uit kunnen halen.
 

DeletedUser28076

Gast
Ik zeg ook niet dat het me lukt, het enige is dat ik probeer iets minder random te stemmen dan anders.

Er zijn niet echt dingen waar ik van denk dat is misschien een puntje, dus het word weer lekker random:

Latdekat een stem uit voorbehoud is een laffe stem, maar wel een goede want dan heb je tenminste meer redens dan ik ;)

DOOD ME, ALS JE HET zo graag WILT (dan hoef ik niet meer de hele tijd in te loggen :))

Dit is wss mijn laatste pot, want ik moet echt ff de moeite er voor nemen om hier rond te kijken. De plezier is er voor mij af. Wss boeit niemand dit maar toch :)

Heel misschien ga ik nog wel een potje leiden, maar ik heb weinig ervaring en ik zal dat ook niet meer krijgen, dus die kans is zeer klein...
 

DeletedUser25931

Gast
Ik zeg ook niet dat het me lukt, het enige is dat ik probeer iets minder random te stemmen dan anders.

Er zijn niet echt dingen waar ik van denk dat is misschien een puntje, dus het word weer lekker random:

Latdekat een stem uit voorbehoud is een laffe stem, maar wel een goede want dan heb je tenminste meer redens dan ik ;)

DOOD ME, ALS JE HET zo graag WILT (dan hoef ik niet meer de hele tijd in te loggen :))
Nee, ik bewonder je optimisme, want ik ben zeker wel van de trant dat je het moet proberen. Helaas zit dat er bij dit forum niet meer in, wat er al aan activiteit is, word vooral besteed aan trollende reacties.
Dit is wss mijn laatste pot, want ik moet echt ff de moeite er voor nemen om hier rond te kijken. De plezier is er voor mij af. Wss boeit niemand dit maar toch :)
Mwah, eigenlijk boeit t me wel, want mensen die het spel serieus proberen te spelen zijn welkom, daar zijn er nu te weinig van though, zeker gezien het bm-stemmen nu niet eens meer een argument vereist blijkbaar, waar vroeger tenminste discussie over kwam.

Heel misschien ga ik nog wel een potje leiden, maar ik heb weinig ervaring en ik zal dat ook niet meer krijgen, dus die kans is zeer klein...
Mijn tip; Wil je wvw spelen, ga naar een ander forum toe, want leiding ga je ook niet meer worden, want dan word je afgebrand op fouten :X
 

DeletedUser21356

Gast
Ik zeg ook niet dat het me lukt, het enige is dat ik probeer iets minder random te stemmen dan anders.

Er zijn niet echt dingen waar ik van denk dat is misschien een puntje, dus het word weer lekker random:

Latdekat een stem uit voorbehoud is een laffe stem, maar wel een goede want dan heb je tenminste meer redens dan ik ;)

DOOD ME, ALS JE HET zo graag WILT (dan hoef ik niet meer de hele tijd in te loggen :))

Dit is wss mijn laatste pot, want ik moet echt ff de moeite er voor nemen om hier rond te kijken. De plezier is er voor mij af. Wss boeit niemand dit maar toch :)

Heel misschien ga ik nog wel een potje leiden, maar ik heb weinig ervaring en ik zal dat ook niet meer krijgen, dus die kans is zeer klein...
Waarom schrijf je je dan überhaupt nog in?
Maar goed, Hertog lijkt me in ieder geval Goed.

E: Aeneas, wat is dat weer voor een falende stem?
 
Bovenaan