• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakerdam 214 - De stilte

DeletedUser

Gast
Hoezo is mijn stem falend en alle lynch stemmen nog bijna voordat het potje begon niet?
Althans, daar reageerde je niet op. Of komt dat simpelweg vanwege het feit dat het 'Graecus' en Kalgar maar zijn, en dit een 'befaamde' speler is?

Tis verder net zo random als de rest, alleen om een statement te maken dat we net zo goed op goede, ervaren spelers random kunnen stemmen. Ipv altijd de nieuwerds/de minder capabele spelers/ wat voor naam je ze ook wilt geven, weg te stemmen zonder ook maar moeite te doen om wvw goed te spelen.
 

DeletedUser21356

Gast
En waarom kwam die stem er? Er was geen reden om plots random te gaan stemmen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21356

Gast
Omdat de DL om 22h was?
Boodschap van algemeen nut
Opmerking: Bij minder dan 1/2 (6) stemmen zal de stemming van vandaag niet doorgaan. Mocht het aantal stemmen zo laag zijn, zal de deadline automatisch met 24 uur verlengd worden. Deadline is 22.00 uur, stemmen worden dus goedgekeurd tot en met stemmen gezet op 22.00.59 uur.

PS: Uitslag kan later komen.
...
 

DeletedUser

Gast
Dus...
Jij kon er vanuit gaan dat er helemaal niemand meer ging stemmen last minute, zoals iedereen altijd doet?

Daarnaast, telde ik 5 'serieuze' rode stemmen, maar eentje ervan was van DutchGirl, mijn fout. Daarnaast de geweldige rode stem van jou op Imrahil, de meme is prima, maar het ook daadwerkelijk ( als in stemmen op Imrahil in het rood) uitvoeren in een potje kan voor nogal wat verwarring veroorzaken. Vooral voor nieuwere spelers, dus complimenten. Jij speelt zeer serieus en mag overal commentaar op hebben!

Dat had zomaar de zesde stem kunnen zijn, zonder last minute stemmen in acht te nemen. Het feit dat jij niet stemde is dus eigenlijk veel erger.

Van de positieve kant hebben we nu een dag langer om serieus naar wolven te zoeken, van de negatieve kant gaat dit toch niet gebeuren en hebben we alleen maar een dag vertraging nu. Activiteit ten top!
 

DeletedUser21356

Gast
Omdat ik hoop dat je als Wolf niet zo dom zou zijn. @Hertog

Aeneas, waar zie jij al die rode stemmen precies staan? En omdat er last-minutestemmen gingen komen, is jouw random stem gerechtvaardigd?
 

DeletedUser

Gast
Aeneas, waar zie jij al die rode stemmen precies staan? En omdat er last-minutestemmen gingen komen, is jouw random stem gerechtvaardigd?



Imrahil is Wolf.

(...)
Latdekat een stem uit voorbehoud is een laffe stem, maar wel een goede want dan heb je tenminste meer redens dan ik ;)
(...)

Daar zijn ze... vorige DL was geen lynch, dus deze lynch stemmen zijn voor de huidige DL naar mijn mening (want iedereen weet dat er geen lynch was). Daarnaast waarom suggereer jij dat mijn random stem gerechtvaardigd zou zijn geweest als er last-minute stemmen zouden zijn geweest? Ik zeg dat absoluut nergens, sterker nog probeer je hiermee mij af te leiden van mijn vraag: waarom ging jij er vanuit dat deze niet zouden komen? Je vond het moment van mijn stem vreemd, omdat ik voor de gestelde DL stemde, terwijl jij blijkbaar al zeker wist dat deze zou worden uitgesteld?

Immers, als iemand die langer meeloopt had je er juist op moeten rekenen dat er een aantal last minute stemmen gingen komen, zoals bijna altijd. Het feit dat jij dan juist niet stemde voor een DL, waarvan jij nooit 100% zeker kon weten dat deze verschoven zou worden, vind ik ook wel iets noemenswaardig en waar ik nog altijd benieuwd naar ben.

Daarnaast, iets waar ik nog niet op gereageerd had: Voetbal, stop met zielig lopen doen:

DOOD ME, ALS JE HET zo graag WILT (dan hoef ik niet meer de hele tijd in te loggen :))

Niet doen.

Dit is wss mijn laatste pot, want ik moet echt ff de moeite er voor nemen om hier rond te kijken. De plezier is er voor mij af. Wss boeit niemand dit maar toch :)

Niet doen.

Heel misschien ga ik nog wel een potje leiden, maar ik heb weinig ervaring en ik zal dat ook niet meer krijgen, dus die kans is zeer klein...

Niet doen.

Niet doen alsof je serieus wilt spelen, maar dan dit soort opmerkingen maken. Dan kan je inderdaad beter niet meedoen en is het logisch dat je 'haat' over je heen krijgt.
 

DeletedUser28076

Gast
Omdat ik hoop dat je als Wolf niet zo dom zou zijn @Hertog Takkie

Zou ik niet van uit gaan.

Daarnaast, iets waar ik nog niet op gereageerd had: Voetbal, stop met zielig lopen doen:

Niet doen alsof je serieus wilt spelen, maar dan dit soort opmerkingen maken. Dan kan je inderdaad beter niet meedoen en is het logisch dat je 'haat' over je heen krijgt.

Hoe kan je dit serieus spelen? Het enige wat ik zie in een potje is dat er 4 mensen actief zijn en 10 mensen inactief of ze reageren niet op dingen die er tot doen. Hoe kom je er dan achter wie de wolven zijn????

In een netwerk potje is er gewoon een groep die over Skype praten en dan iemand uit kiezen die dood moet, negen van de tien keer zonder enige aanleiding. En ja zo winnen wolven wel heel makkelijk....

En wat er in een geen netwerk potje gebeurd is dit....
NIEMAND REAGERD NUTTIG!

En dan vind je het gek dat ik het ook doe?

Ik ben misschien "nieuw" maar waarom zou ik dan "haat" kregen? Ari doet net zo k*t, maar goed, wat jullie willen.....


De enige reden waarom ik zielig ben, is omdat jij daarop reageert en dan word ik zielig. Als je gewoon niks had gezegd en de rest ook niet, het was meer bedoeld als ff een opmerking zoals ik ga over 10 minuten naar de winkel en misschien ga ik daar ook werken, dan zou ik niet zielig zijn, trouwens dit is toch ook niet zielig het is meer een opmerking dat ze weten waar je bent.....
 

latdekat

Harpij
Hoe kan je dit serieus spelen? Het enige wat ik zie in een potje is dat er 4 mensen actief zijn en 10 mensen inactief of ze reageren niet op dingen die er tot doen. Hoe kom je er dan achter wie de wolven zijn????

In een netwerk potje is er gewoon een groep die over Skype praten en dan iemand uit kiezen die dood moet, negen van de tien keer zonder enige aanleiding. En ja zo winnen wolven wel heel makkelijk....

En wat er in een geen netwerk potje gebeurd is dit....
NIEMAND REAGERD NUTTIG!

En dan vind je het gek dat ik het ook doe?

Niemand kan op een dag 1 nuttig reageren denk ik. Je moet dus ook niet doen alsof het onze fout is dat je nog geen lijstje met de wolven op hebt gekregen.

En verder: heb je enige reden voor je (random) stem, want ik had niet echt de indruk dat je met RNG ofzo had gestemd?
 

DeletedUser26715

Gast
Tenige nuttige wat ik heb te vertellen is dat meestal de goede spelers goed zijn verdeelt.

Omdat nissa en dutch goed waren gaat mijn stem nu uit naar aeneas.

Ik moet zeggen betrouwbaar is deze theroie niet maar het is beter dan niks.

Tis wel jammer dat wvw inactief en 100% memes wordt en 0% serieus.
 

DeletedUser

Gast
Tenige nuttige wat ik heb te vertellen is dat meestal de goede spelers goed zijn verdeelt.

Omdat nissa en dutch goed waren gaat mijn stem nu uit naar aeneas.

Ik moet zeggen betrouwbaar is deze theroie niet maar het is beter dan niks.

Tis wel jammer dat wvw inactief en 100% memes wordt en 0% serieus.

Ik snap je insteek alleen houd je geen rekening met het feit dat ik juist vaak moeite doe om activiteit in het potje te brengen. Dan zou ik absoluut niet iemand als Nissassa gaan lunchen, want die is vaak actief en zeker serieus als het nodig is. Daarnaast kan je er vanuit gaan dat er 50% v.d. spelers hier gewoon Kalgar of 'Graecus' geluncht zouden hebben uit principe, dus er valt wel degelijk een hoop af en serieus te speculeren/discussiëren e.d. is dan ook gewoon mogelijk.

Reageren op voetbal zal ik maar ff niet doen, anders is het weer zielig...
 

DeletedUser28076

Gast
Wat aeneas zegt vind ik zeker kloppen, daarom zou ik neigen naar een andere soort speler die inactief is. Latdekat is daarom zeker niet de beste keuze. Het er ook geen reden voor. Ik ga nu (omdat anders vergeet ik het straks me stem te veranderen) even voor ari ik wil van de bm wel eens wat serieus horen
 

DeletedUser21204

Gast
Zou ik niet van uit gaan.



Hoe kan je dit serieus spelen? Het enige wat ik zie in een potje is dat er 4 mensen actief zijn en 10 mensen inactief of ze reageren niet op dingen die er tot doen. Hoe kom je er dan achter wie de wolven zijn????

In een netwerk potje is er gewoon een groep die over Skype praten en dan iemand uit kiezen die dood moet, negen van de tien keer zonder enige aanleiding. En ja zo winnen wolven wel heel makkelijk....

En wat er in een geen netwerk potje gebeurd is dit....
NIEMAND REAGERD NUTTIG!

En dan vind je het gek dat ik het ook doe?

Ik ben misschien "nieuw" maar waarom zou ik dan "haat" kregen? Ari doet net zo k*t, maar goed, wat jullie willen.....


De enige reden waarom ik zielig ben, is omdat jij daarop reageert en dan word ik zielig. Als je gewoon niks had gezegd en de rest ook niet, het was meer bedoeld als ff een opmerking zoals ik ga over 10 minuten naar de winkel en misschien ga ik daar ook werken, dan zou ik niet zielig zijn, trouwens dit is toch ook niet zielig het is meer een opmerking dat ze weten waar je bent.....

Je vindt dit duidelijk geen leuk spel, dus doe jezelf en mij een lol en doe dan gewoon niet mee, als je toch alleen gaat lopen janken.
 

AriChibi

Hydra
Wat aeneas zegt vind ik zeker kloppen, daarom zou ik neigen naar een andere soort speler die inactief is. Latdekat is daarom zeker niet de beste keuze. Het er ook geen reden voor. Ik ga nu (omdat anders vergeet ik het straks me stem te veranderen) even voor ari ik wil van de bm wel eens wat serieus horen
En daarom zet je je stem op mij? Radicaal.

Ik heb jou bovenaan mijn verdachtenlijstje staan als het gaat om het onsportief lunchen.
 
Bovenaan