• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #106 - De eindexamenboefjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16774

Gast
Mooi gespeeld! Alleen wel jammer dat ik op zo'n manier moest sterven, geen aanval op Potg, want het was mijn eigen schuld.
 

DeletedUser

Gast
Ik speelde als een zak aardappelen. Misschien dat ik eens moet leren gewoon naar mijn gevoel en niet naar mijn verstand te luisteren. Een gevoel krijg je niet omdat een persoon zich "normaal" gedraagt, maarja.

Goed gespeeld door de andere goedjes, en ook Genade en Rabbid ook (ere geven waar ere toekomt). Wel rottig voor jullie dat de infectie jullie welp was (wat voor ons dan wel weer goed uitkwam). Maar wat Genade zei was wel correct. Als jullie hem hadden opgeofferd in de plaats van Rabbid hadden jullie het misschien nog gehaald ook...
 

DeletedUser

Gast
Yay, ik wist het Genade :p
Goed gespeeld allemaal, was vermakelijk om mythomaan te zijn ^^
 

DeletedUser

Gast
Wat orakels betreft. Ik was anti-Obvious. Dag 1 was al vreemd want aan Gekko liet ik Ydeger zien en toen riep deze opeens dat Kyra aan hem was laten zien. Ik heb heel lang getwijfeld of dit was omdat hij muizenval was en dus daarom loog voor goede zin of omdat hij g/s koppel was en daarmee een slechtje eruit wilde halen. Dag 2 ging ik echt gewoon 2 compleet andere mensen kiezen om iemand te laten zien en zo volgens mij ook op dag 3. Zo wist ik al wel snel wie ik ongeveer kon vertrouwen en wie niet. Mijn ergste twijfel begonnen toen ik op volgens mij dag 4 aan de bezem (WWG was hier slimmer geweest ja, maar ik had over het bewezen stuk heen gelezen) gekko liet zien en deze zijn mond nooit open deed. Ik had geen idee of dat dus was omdat hij niets wilde vertellen over een muizenval of vanwege wolfjesvrienden.
Dag erna vergat ik in te sturen, mijn faal. Dag dat ik dood ging wilde ik volgens mij altijd bezig nogmaals aan WWG laten zien.

Btw heeft niemand ooit iets gedaan met mijn post op dag 4 waar ik mensen waarschuwde dat ik gekko verdacht van g/s koppel :p
 

DeletedUser

Gast
Ik heb gekko nooit gezien?
Alleen AB heb ik gezien als wapensmid.
 

DeletedUser

Gast
Das jammer, want ik had dat echt ingestuurd
(weliswaar vroeg verstuurd, maar toch :O )
 

DeletedUser19654

Gast
Ik vraag me in godsnaam af waar die reacties op slaan dat genade goed gespeelt had. Ik vraag me alleen maar af hoe jullie gewoon niet konden inzien dat hij wolf was...

Want genade ik had je gewoon allang door :p
Was te duidelijk alleen ik hoorde men het al zeggen.... wat ik nog het achterlijkste van het hele potje vond... ik stem op rabbid want als gemadr goedje is hebben we een goede speler verloren *_* dafuq???

En helaas kon ik niet meer online komen om nog meer tegen genade in te gaan en hem dood te krijgen.
 

DeletedUser21204

Gast
Goed gespeeld iedereen.
Nu ik door een muizenval dood ben ipv door een orakel kan ik er wel mee leven.
Alsnog vind ik dat orakels eruit moeten, maar oke :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
419, 425 en 447, sorry, mobiel en quoten is een bitch.
Maar na die eerste post wist ik het persoonlijk al, vandaar ook mijn reactie.
Een machtspositie hebben over de wolven, in mijn ogen heks of DO. En er was al een heks...
 

DeletedUser

Gast
Sorry maar waar staat die claim dan?

419, 425 en 447, sorry, mobiel en quoten is een bitch.
Maar na die eerste post wist ik het persoonlijk al, vandaar ook mijn reactie.
Een machtspositie hebben over de wolven, in mijn ogen heks of DO. En er was al een heks...

Zit ook mobiel :Op
Gaat prima :p
Zoek het wel op haha
Alleen als je dingen wil quoten stukje typen en dan in die zelfde quote weer wat zeggen gaat op pc gewoon makkelijker en sneller. Mobiel zit ik dan ook wat te prutsen en wil het niet altijd ;)

Edit:
Stom dat ik dat nu pas zie..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21356

Gast
Leuk potje. :)
Ik was idd Muizenval. Kyraco werd helemaal niet georakeld aan me, maar dat was natuurlijk wel een goede dekmantel, aangezien ik toch een Orakel had binnengekregen en zo. :)
Dag 3 zag ik Don als Burger na de Infectie, wordt ie natuurlijk weer gelyncht. :mad:
En dag 5 WWG, en die was, wonder boven wonder, Heks! :O

Maar goed gespeeld, Genade. Ik had je eigenlijk totaal niet verdacht. :)
 

DeletedUser

Gast
Leuk potje. :)
Ik was idd Muizenval. Kyraco werd helemaal niet georakeld aan me, maar dat was natuurlijk wel een goede dekmantel, aangezien ik toch een Orakel had binnengekregen en zo. :)
Dag 3 zag ik Don als Burger na de Infectie, wordt ie natuurlijk weer gelyncht. :mad:
En dag 5 WWG, en die was, wonder boven wonder, Heks! :O

Maar goed gespeeld, Genade. Ik had je eigenlijk totaal niet verdacht. :)

Waarom heb je mij gezien?
 

DeletedUser21356

Gast
(facepalm)
Een Ziener beslist wie hij ziet, een Muizenval ziet adhv het tijdstip. :x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan