• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #106 - De eindexamenboefjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
@Kyra, ben het wel met je eens dat orakel vrij sterk is. Voordeel hier was wel dat netwerken uit stond dus er niet snel echt een enorm vertrouwens netwerk kon ontstaan. Maar iedere dag orakel was wel erg sterk ja, maar ik heb bewust niet meteen de "sterke" spelers laten orakelen, omdat dat zo basis en jammer voor hun is.
 

DeletedUser

Gast
@Kyra, ben het wel met je eens dat orakel vrij sterk is. Voordeel hier was wel dat netwerken uit stond dus er niet snel echt een enorm vertrouwens netwerk kon ontstaan. Maar iedere dag orakel was wel erg sterk ja, maar ik heb bewust niet meteen de "sterke" spelers laten orakelen, omdat dat zo basis en jammer voor hun is.

Orakel is in een niet-netwerkpotje ook heel sterk. De persoon die de zienerbeurt krijgt die kan dat zonder consequenties in het topic zetten en de wolven kunnen daardoor 't orakel niet vinden.
 

DeletedUser

Gast
Orakel is in een niet-netwerkpotje ook heel sterk. De persoon die de zienerbeurt krijgt die kan dat zonder consequenties in het topic zetten en de wolven kunnen daardoor 't orakel niet vinden.

t is vooral nogal chill dat ik de eerste dag meteen een orakel aan de muizenval geef :p
Die heeft dan opeens een veilige reden om iets neer te zetten, hoewel ik op een gegeven moment toch dacht dat hij misschien geen muizenval zou zijn. Ik heb nooit naar hem toe kunnen stappen om dingen zeker te weten, zelfde geld voor bijvoorbeeld de bezem of naar jou. (begrijp me niet verkeerd, als ik in problemen zou komen met verdenkingen, zou een orakel claim me wel gered hebben, maar je kan niet zo veel als met netwerken.
 

DeletedUser21356

Gast
t is vooral nogal chill dat ik de eerste dag meteen een orakel aan de muizenval geef :p
Die heeft dan opeens een veilige reden om iets neer te zetten,
Inderdaad, dat was vrij handig. Want je kon niet zeggen dat je me geen Orakel had gestuurd met Kyra. Allé, je kon het, maar dat was riskant. :)
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad, dat was vrij handig. Want je kon niet zeggen dat je me geen Orakel had gestuurd met Kyra. Allé, je kon het, maar dat was riskant. :)

Dat kon ik wel, maar dan had jij ook meteen muizenval moeten claimen om niet dood te gaan en waren we 2 goedjes kwijt. Ik moest dan net iets zekerder weten dat jij waarschijnlijk slecht was.
 

DeletedUser20542

Gast
O mn god, Genade welp :O

Beetje jammer dat ik lunch was net toen het leuk werd, maar echt een zeer speciaal potje dees :D
 

DeletedUser

Gast
Orakel is in een niet-netwerkpotje ook heel sterk. De persoon die de zienerbeurt krijgt die kan dat zonder consequenties in het topic zetten en de wolven kunnen daardoor 't orakel niet vinden.

Uhm het orakel kan geen netwerk vormen en dus weet hij niet of hij de zienering aan een goedje of een slechtje geeft?

Potg hoe zat dit?

Over het hoofd gezien omdat hij zo vroeg werd gestuurd+het was de dag van het gelijkspel/late uitslag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan