• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #106 - De eindexamenboefjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Haha @Genade echt goed gespeeld!
Bedankt. Maar het hielp enorm dat Rabbid zich voor me opofferde. Achteraf gezien hadden we dat andersom moeten doen. Rabbid in mijn schoenen zou, zoals ik al zei, niet zo verdacht zijn geweest.
Het was ook niet de bedoeling dat Rabbid zich voor me opofferde, maar na mijn ene stem volgden er opeens meer. :p

Het orakel had ook goed gespeeld, die had ik te laat door.
 

DeletedUser10470

Gast
Yeah, gewonnen en dood gegaan door een stomme genade die zelfs op mn PC meekeek en geen Wolvenchat zag, terwijl ie zelf wolf was x)
 

DeletedUser

Gast
Goed gespeeld Genade!

Maar toch vind ik mijzelf MOTM :D

Ik vraag me nog steeds af waarom ik nog niet gehapt ben en waarom ik nooit een orakel of een jagersschot heb gekregen...
 

DeletedUser

Gast
i6fbqt.png
 

DeletedUser

Gast
Bedankt. Maar het hielp enorm dat Rabbid zich voor me opofferde. Achteraf gezien hadden we dat andersom moeten doen. Rabbid in mijn schoenen zou, zoals ik al zei, niet zo verdacht zijn geweest.
Het was ook niet de bedoeling dat Rabbid zich voor me opofferde, maar na mijn ene stem volgden er opeens meer. :p

Het orakel had ook goed gespeeld, die had ik te laat door.

Ja ik dacht er aan dat jij en Rabbid dat wel eens zouden kunnen doen...
Nou ja ik had mijn twijfels echt overal liggen.
Ik had geen tijd die avond anders had ik ook op Rabbid gestemd.

Wel een leuk potje alleen jammer dat mensen zo inactief moesten zijn... :(

Hahaha
Nee, welp. En daarna geïnfecteerde welp.

Maar klopt wel iedereen vind je een goede speler dus ja ze gebruiken je als infectie....

Gekko muizenval wat heeft hij dan gedaan al die tijd vraag ik me af?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Waaaat, was Gekko oneven muizenval? xD

Wie heeft hij allemaal gezien dan?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik maar zeggen, nee, Fireas kan geen orakel zijn. Hij zou mij of Imra al lang laten hebben zieneren of gezienerd worden. Maar fout gedacht D:.

Verder liep het mis van zodra we de welp infecteerden :p
 

DeletedUser

Gast
Goed gespeeld Genade!

Maar toch vind ik mijzelf MOTM :D

Ik vraag me nog steeds af waarom ik nog niet gehapt ben en waarom ik nooit een orakel of een jagersschot heb gekregen...

De reden dat jij geen geweer kreeg was omdat ik gister een redelijke hoeveelheid alcohol tot mij heb genomen en het toen ben vergeten om door te geven.
Toen ik vanochtend wakker werd (met een kleine kater) heb ik gelijk een PM naar PotG gedaan ik was alleen nog niet helder genoeg en had de verkeerde naam doorgegeven.

E: Inderdaad goed gespeeld Genade
 

DeletedUser

Gast
Die tweede was de heks die zijn drankje inzette. (Gekko werd gered.)

Het orakel liet hem dag 1 Yde zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan