• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #114: Trouble in SunnySide Daycare

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13353

Gast
We hebben 2 kansen om iemand er uit te stemmen,
aangezien er morgen geen lunch is.
 

DeletedUser13353

Gast
Na wat logjes teruggekeken te hebben tussen Kyra en mijzelf,
en omdat Aran, POTG erg verdedigde,
denk ik dat POTG wolf is.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb echt geen idee of je nou wolf bent of dit meent.

Dingen van voor de infectie erbij halen om mij wolf te kunnen noemen.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat Fire of Ijzer het zijn en dus niet Neus, die Wouter verving.

Op deze manier rekken we het imo niet onnodig, immers als Neus of FireAs het is, is het potje vandaag afgelopen als we Fire lynchen. Dus het potje is alleen niet afgelopen als Ijzer de wolf is. (Of voor neutrale toeschouwers: als ik of ijzer wolf zijn)
 

DeletedUser

Gast
pls guys.
Rijtje.
Ijzer - martelaar
POTG - redder, burger (heeft hij zo ongeveer een keer geclaimt)
Ik ben burger gevangene en dan zou neus dus ook gevangene moeten zijn.
Ik geloof dat neus geinfecteerd is en dan zou hij dus meteen winnen. Al zou het ook best een van jullie 2 kunnen zijn, dan is het spel een dag langer bezig, maar met een mislukte lynch helpen we de wolf wel verder.

Iig. Ik ben de dag na de infectie tot de deadline online geweest. Ik had dan echt wel een lunch ingestuurd en er gemakkelijk voor kunnen zorgen dat Kyra niet doodging zonder dat het te veel opviel (want aan Ijzer zijn gedrag te zien vertrouwde hij Kyra)

E. Uiteraard ben ik te laat online om nog invloed uit te oefenen, maar toch: Neus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Als ik nu de keuze had om een partij te laten winnen ongeacht het potje, dan hadden de slechtjes gewonnen. De goedjes hebben zo bar slecht gespeeld dat ze het eigenlijk totaal niet verdienden te winnen. Maargoed, dat is niets van mijn zaken, als je nu als goedje gaat roepen 'Jeej gewonnen.' Zwijg dan aub beter, want verdiend was het allesinds(zeker gezien de mensen die ik dit nog wel zie zeggen :x no offense). En ik ben misschien nu een zeurende ouwerd aan het worden die niets goed kan zeggen over dit potje, niet dat niemand goed heeft gespeeld, niet veralgemenen. Maar zoals in de feedback staat, jullie hebben schijt gehad aan het concept en gewoon random gaan lynchen. Wat ik jammer vind, maargoed. Eigenlijk een te verpest potje, niet echt leuk voor de spelleiding, hopelijk hebben jullie het nog wat leuk gehad. In ieder geval, om deze pessimistische toon wat af te wisselen, er start nu een beter potje :O

- Fireas was lynch en was de voorlaatste gevangene, echter wel geïnfecteerd.

Dus, mijn feedback:
- Allereerst vond ik dat het concept eigenlijk gewoon niet bekeken werd. Op dag 2 had Kyra een volledig, CORRECTE lijst van alle gevangenen en redders. Enkele dagen later werden er succesvol alle rollen aan toegevoegd(op Sanhal na). Daardoor was de overwinning eigenlijk echt te simpel voor de wolven. Als jullie niet zo aan Kyra hadden gehangen en iets meer zouden liegen of tenminste zwijgen over jullie partijen, dan was het veel moeilijker geweest voor de wolven. Nu was het echter een fluitje van een cent.
- Verder vond ik Ijzer een beetje te egoistisch. Sorry, maar mag gezegd worden. Als jij op dag 1 geen namen wilt opsturen omdat je niet wilt sterven, vind ik dit vrij flauw, zeker gezien jij als redder opofferbaar is en het jouw doel letterlijk is om de gevangenen in leven te houden. Als je dit om andere redenen doet, tactiek enzo, sparen en geen redders redden is het anders, maar dit vind ik persoonlijk maar een beetje flauw.
- Activiteit viel heel goed mee de eerste dagen, maar verzwakte wat naar het einde van het potje. Daarom ook mijn lak aan verhaaltjes. Het is heel motiverend om na een drukke dag een leuk verhaaltje te schrijven, maar als er amper reactie in het topic staat en ik eigenlijk vrij laat thuis ben en geen zin meer heb in een verhaaltje te schrijven is dit vrij tot zeer demotiverend, als dit je niet aanstaat, sorry, mijn fout.
- Verder qua vervangingen heb ik enkel achteraf een beetje schuldgevoelens gehad bij de vervanging van Mayco. Hij was voordien veel actiever maar maakte toen op 2 dagen maar 1 post. Desondanks zou ik hem hebben laten verder spelen, maar de zin die mij een beetje de druppel deed overlopen was 'Ik had gisteren geen zin om te posten, daarom heb ik dat niet gedaan.' of zoiets. Dit mag, als je de volgende dag actief genoeg bent, sure. Maar dit in combinatie met je activiteit die dag heeft mij toen doen beslissen om je te vervangen. Achteraf misschien niet de beste manier, maar ik wou een beetje laten zien dat je de regels wel echt moest volgen.
- De Infectie op dag 4 was minder in mijn ogen dan ik op voorhand gedacht had. Dit omdat Jochem zo eigenlijk grotendeels voor de goedjes heeft gespeeld. Echter was dit volgens mij wel anders geweest als iedereen actiever was gebleven en Jochem nog faire kansen had, want deze laatste lynch trok naar mijn mening gewoon op niets. Ook liep de uitgebreide strategie van Kyra een beetje in de weg.
- Zijn er nog dingen waarover jullie mijn mening willen hebben of jullie jullie eigen mening over willen geven, doe gerust. Ik wil gerust ook feedback geven als je op je speelstijl/activiteit zelf commentaar wilt, ik heb niet iedereen even goed gevolgd, maar hier en daar toch wel een beetje meegekeken.

142hkki.jpg
 

DeletedUser

Gast
Vond t een goed concept. Je kan twijfelen over de infectie op dag 4, aangezien je met maar 15 mensen speelt, maar er zijn ook wel dingen voor te vinden. Baalde stiekem wel dat POTG op dag 4 gewoon zijn lynch op marianne liet staan, omdat we anders gewoon hadden gewonnen en toen werd ik geinfecteerd en werd alles opeens lastiger. Tja, uiteraard maakte ik ook fouten, vooral door de laatste paar dagen iets minder actief te zijn en het ergste is het vergeten om de lunch op dag 6 in te sturen.
 

DeletedUser21204

Gast
- Allereerst vond ik dat het concept eigenlijk gewoon niet bekeken werd. Op dag 2 had Kyra een volledig, CORRECTE lijst van alle gevangenen en redders. Enkele dagen later werden er succesvol alle rollen aan toegevoegd(op Sanhal na). Daardoor was de overwinning eigenlijk echt te simpel voor de wolven. Als jullie niet zo aan Kyra hadden gehangen en iets meer zouden liegen of tenminste zwijgen over jullie partijen, dan was het veel moeilijker geweest voor de wolven. Nu was het echter een fluitje van een cent.

Tja, het hele punt is dat de redders claimen. Zij hebben namelijk in hun ogen niets te verliezen. Echter, op het moment dat ik alle redders heb, kan ik de gevangenen zo invullen. Dit was op dag 2 dan inderdaad al het geval. En bedenk je hierbij dat ik zelf naar niemand toe ben gegaan voor een claim!

Ook liep de uitgebreide strategie van Kyra een beetje in de weg.

Wacht, ik had een uitgebreide strategie? Waarop doel je hiermee?
 

DeletedUser

Gast
- Allereerst vond ik dat het concept eigenlijk gewoon niet bekeken werd. Op dag 2 had Kyra een volledig, CORRECTE lijst van alle gevangenen en redders. Enkele dagen later werden er succesvol alle rollen aan toegevoegd(op Sanhal na). Daardoor was de overwinning eigenlijk echt te simpel voor de wolven. Als jullie niet zo aan Kyra hadden gehangen en iets meer zouden liegen of tenminste zwijgen over jullie partijen, dan was het veel moeilijker geweest voor de wolven. Nu was het echter een fluitje van een cent.

Dat klopt ja, maar dat ligt niet alleen aan de spelers zelf denk ik. Ik denk niet dat iedereen ook zijn rol aan Kyra heeft verteld (E: ze zegt nu dus niemand), maar ook gewoon aan iemand anders die het dan direct doorvertelde aan haar. En ik vertelde mijn rol aan haar omdat ik hoorde dat er teveel redder claims waren, dan wil ik die valse claims eruithalen.

RabbidRobin zei:
- Activiteit viel heel goed mee de eerste dagen, maar verzwakte wat naar het einde van het potje. Daarom ook mijn lak aan verhaaltjes. Het is heel motiverend om na een drukke dag een leuk verhaaltje te schrijven, maar als er amper reactie in het topic staat en ik eigenlijk vrij laat thuis ben en geen zin meer heb in een verhaaltje te schrijven is dit vrij tot zeer demotiverend, als dit je niet aanstaat, sorry, mijn fout.

De activiteit verschoof naar achter de schermen, alhoewel ik nog enigszins actief bleef ervoor.

RabbidRobin zei:
- De Infectie op dag 4 was minder in mijn ogen dan ik op voorhand gedacht had. Dit omdat Jochem zo eigenlijk grotendeels voor de goedjes heeft gespeeld. Echter was dit volgens mij wel anders geweest als iedereen actiever was gebleven en Jochem nog faire kansen had, want deze laatste lynch trok naar mijn mening gewoon op niets. Ook liep de uitgebreide strategie van Kyra een beetje in de weg.

Die laatste lynch was best logisch hoor. Neus verving Wouter en Wouter wordt gewoon niet geinfecteerd. Dan blijven Ijzer en FireAs over en aangezien FireAs de dag dat er geen lunch was ook vrij vroeg stopte met posten, leek hij me de wolf. Er was voor niemand anders een beter argument, dus gaan we voor FireAs.

RabbidRobin zei:
- Zijn er nog dingen waarover jullie mijn mening willen hebben of jullie jullie eigen mening over willen geven, doe gerust. Ik wil gerust ook feedback geven als je op je speelstijl/activiteit zelf commentaar wilt, ik heb niet iedereen even goed gevolgd, maar hier en daar toch wel een beetje meegekeken.

Ik vond dat je het inactievenbeleid niet helemaal moet schrappen rond het einde van het potje, versoepelen is prima maar als je het helemaal schrapt dan wordt het spel minder leuk. Bijvoorbeeld Ed was gewoon helemaal inactief.

Owja en ik las in het inschrijftopic dat volgens Tristan de oorspronkelijke spelers helemaal niet zo actief waren. Hier moet ik wel even op ingaan: volgens mij was er letterlijk geen enkele vervanger die niet volgens de oorspronkelijke regels dood hoorde te gaan/vervangen te worden, terwijl de spelers die aan het begin geselecteerd waren voor het grootste deel (2/3) gewoon actief waren.

Vond t een goed concept. Je kan twijfelen over de infectie op dag 4, aangezien je met maar 15 mensen speelt, maar er zijn ook wel dingen voor te vinden. Baalde stiekem wel dat POTG op dag 4 gewoon zijn lynch op marianne liet staan, omdat we anders gewoon hadden gewonnen en toen werd ik geinfecteerd en werd alles opeens lastiger. Tja, uiteraard maakte ik ook fouten, vooral door de laatste paar dagen iets minder actief te zijn en het ergste is het vergeten om de lunch op dag 6 in te sturen.

Sowwy. Ik ging vlak voor de deadline afk, niet zo slim eigenlijk. Niet dat ik sws was geswitcht.
 

DeletedUser21204

Gast
Wat leuke momentjes:

* IJzervreter die zelf naar mij toe kwam dat hij graag bij iemand wou claimen en daar mij voor had gekozen, als martelaar.
* De martelaar die dan dus aan mij vraagt wie te beschermen, en als ik dan om niet verdacht te doen zeg "Doe mij maar, en iemand anders naar jouw keuze", en dat hij dan vervolgens zelf zegt "ik doe wel alleen jou".
* Mayco en Ydeger hadden het volgende in hun docje staan: Vertrouwen
Kyra: Actief, draagt veel bij. Komt absoluut niet als wolf over. (Als Kyra wolf is, falen wij hard) (Uhu, maar ze is het niet)
.
* Het feit dat ik dus zomaar dat hele docje mocht zien.
*
Als Kyra een wolf is, faal ik gewoon hard met WvW.
Bij deze, Mayco ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Dat klopt ja, maar dat ligt niet alleen aan de spelers zelf denk ik. Ik denk niet dat iedereen ook zijn rol aan Kyra heeft verteld (E: ze zegt nu dus niemand), maar ook gewoon aan iemand anders die het dan direct doorvertelde aan haar. En ik vertelde mijn rol aan haar omdat ik hoorde dat er teveel redder claims waren, dan wil ik die valse claims eruithalen.

Ja, ik vond het best wel grappig hoe er op een bepaalde dag 4 redder-burger claims waren, terwijl de wolven (Aran en ik toen nog) gevangene-burger claimden. Later bleek dan dus dat Ydeger zn pm verkeerd las, en dat Onne gevangene-zielsverwant was ipv redder-burger.
En dat doorgeven viel mee. Ik hoorde alleen Alice's rol van Mayco, that's it.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wacht, ik had een uitgebreide strategie? Waarop doel je hiermee?

Het feit dat Fireas gewoon wist wie de gevangenen waren en hij gewoon hen moest lynchen en lunchen en zelf niets meer moest beredeneren of proberen uit te vissen, gezien jij alle info al had verzameld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan