• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #114: Trouble in SunnySide Daycare

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Het feit dat Fireas gewoon wist wie de gevangenen waren en hij gewoon hen moest lynchen en lunchen en zelf niets meer moest beredeneren of proberen uit te vissen, gezien jij alle info al had verzameld.

Dat was niet echt een strategie :p Ik zat gewoon eens mijn redder-claims te tellen, en zag dat ik de gevangenen gewoon zo kon invullen :p Hoe ik aan zoveel claims kwam? No idea. Ik denk dat ik gewoon vertrouwen had. Dus echt een strategie kan je het denk ik niet noemen..

Jij claimt nooit burger als wolfzijnde. Daarom.

Wel als ik geen flauw benul heb welke rollen erin kunnen zitten, en er maar zo weinig speciaaltjes zijn. En wellicht is het als dit bovenstaande bekend is, wel eens leuk om het juist wél te doen :)
 

DeletedUser21204

Gast
Dunno, iets.
Ik vertrouw Kyra's claims nooit meer x)

Wat is het toch dat ik na elk potje te horen krijg "ik vertrouw je nooit meer!" "ik vertrouw je claims nooit meer!", "ik claim nooit meer bij je!" etc, en ik altijd toch heel snel een mooi lijstje heb en niet vaak gelyncht word? :p
 

DeletedUser

Gast
Wat is het toch dat ik na elk potje te horen krijg "ik vertrouw je nooit meer!" "ik vertrouw je claims nooit meer!", "ik claim nooit meer bij je!" etc, en ik altijd toch heel snel een mooi lijstje heb en niet vaak gelyncht word? :p

Maar ik vertrouw jou ook niet... :p
 

DeletedUser

Gast
Wel grappig dat kyr wolf bleek, ik had verteld dat ik redder, burger was tegen haar. En nadat ik op het forum een claim van mijn echte rol had gezet wat kyr niet zo blij haha :D

Ik ben te lui om het op te zoeken maar het was een beetje zo van, ik dacht dat ik je kon vertrouwen blabla :p
Goed gespeeld had niet door dat je daarom wolf was, ook al stond je vanaf begin wel op mijn verdachten lijstje, een van de redenen dat ik niet jou maar POTG als BM neer zetten. Voor de rest was toen alleen ook fireas actief alleen die had ik nog niet echt goed zien spelen (omdat ik nieuw ben)
 

DeletedUser21204

Gast
Wel grappig dat kyr wolf bleek, ik had verteld dat ik redder, burger was tegen haar. En nadat ik op het forum een claim van mijn echte rol had gezet wat kyr niet zo blij haha :D

Ik ben te lui om het op te zoeken maar het was een beetje zo van, ik dacht dat ik je kon vertrouwen blabla :p
Goed gespeeld had niet door dat je daarom wolf was

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Dat ik wolf was, betekent niet dat in wat ik zeg geen waarheid zit.
Ik haat het als mensen je later gaan zitten uitlachen als je wolf bent en zich helemaal geweldig gaan voelen, terwijl ik dingen als goedje ook gewoon gezegd zou hebben.
Over dat jij loog over je claim zei ik een paar dingen:
1. Dat ik er een hekel aan heb als mensen vals claimen (zonder enige bedoelingen, bijv een zieke die muizenval gaat claimen is wel nuttig, maar een zielsverwant die burger gaat claimen niet echt, al snap ik wel dat je niet wil claimen, maar dat is punt 2.)
2. Claim wat je bent, of claim niet (of half, wat in dit potje ook mogelijk was). Met onzinnige valse claims als goedje schiet niemand wat op, zeg dan gewoon dat je niet wil claimen, daar ben je nooit de enige in ofzo hoor.
3. In een claim-potje, dat dit wel was gezien de aantallen redders en gevangenen bekend waren, moet je al helemaal oppassen met vals claimen als goedje. Zal ik je namelijk eens vertellen wat er gebeurd was als Genade geen lunch dag 1 was? Dan waren er 3 redder-burger claims geweest. Terwijl er maar 2 inzaten. En deze 3 spelers waren allemaal goedje. Iedereen gaat zich dan focussen op deze 3 spelers, want 1 claimt vals en is dus waarschijnlijk wolf. En dan worden ze gelyncht. En stel nu dat we jou zo vertrouwen dat jij als laatste gelyncht wordt, zijn er dus 2 goedjes en jijzelf (3 goedjes dus) dood, omdat jij vals claimt.

En vooral dat laatste bevalt mij niet (als goedje dan ofc, als wolf vind ik het geweldig. En dat is nu het probleem, dat ik dat als wolf vind).


Ik haat dat dus echt. Zit je iemand gewoon wat uit te leggen wat helemaal klopt (wel om een goede indruk achter te laten, dat geef ik toe), dus denkend vanuit een goedje en met oog op vorige potjes, blijk je wolf en worden je woorden meteen de prullenbak in gegooid en word er gepocht met een "dat vond je niet fijn dat ik dat deed he", terwijl ik in feite deze gewoon op fouten die hij (in mijn ogen dan) als goedje maakt wees, hem hierbij voor de volgende potjes helpend en tips gevend. Echt, al zo vaak gebeurd. Dat iemand helemaal euforisch is dat hij me als wolf heeft gevonden op iets, wat dus gewoon correct is en ik als goedje ook gezegd had, dat soort dingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18363

Gast
Als ik nu de keuze had om een partij te laten winnen ongeacht het potje, dan hadden de slechtjes gewonnen. De goedjes hebben zo bar slecht gespeeld dat ze het eigenlijk totaal niet verdienden te winnen. Maargoed, dat is niets van mijn zaken, als je nu als goedje gaat roepen 'Jeej gewonnen.' Zwijg dan aub beter, want verdiend was het allesinds(zeker gezien de mensen die ik dit nog wel zie zeggen :x no offense). En ik ben misschien nu een zeurende ouwerd aan het worden die niets goed kan zeggen over dit potje, niet dat niemand goed heeft gespeeld, niet veralgemenen. Maar zoals in de feedback staat, jullie hebben schijt gehad aan het concept en gewoon random gaan lynchen. Wat ik jammer vind, maargoed. Eigenlijk een te verpest potje, niet echt leuk voor de spelleiding, hopelijk hebben jullie het nog wat leuk gehad. In ieder geval, om deze pessimistische toon wat af te wisselen, er start nu een beter potje :O

- Fireas was lynch en was de voorlaatste gevangene, echter wel geïnfecteerd.

Dus, mijn feedback:
- Allereerst vond ik dat het concept eigenlijk gewoon niet bekeken werd. Op dag 2 had Kyra een volledig, CORRECTE lijst van alle gevangenen en redders. Enkele dagen later werden er succesvol alle rollen aan toegevoegd(op Sanhal na). Daardoor was de overwinning eigenlijk echt te simpel voor de wolven. Als jullie niet zo aan Kyra hadden gehangen en iets meer zouden liegen of tenminste zwijgen over jullie partijen, dan was het veel moeilijker geweest voor de wolven. Nu was het echter een fluitje van een cent.
- Verder vond ik Ijzer een beetje te egoistisch. Sorry, maar mag gezegd worden. Als jij op dag 1 geen namen wilt opsturen omdat je niet wilt sterven, vind ik dit vrij flauw, zeker gezien jij als redder opofferbaar is en het jouw doel letterlijk is om de gevangenen in leven te houden. Als je dit om andere redenen doet, tactiek enzo, sparen en geen redders redden is het anders, maar dit vind ik persoonlijk maar een beetje flauw.
- Activiteit viel heel goed mee de eerste dagen, maar verzwakte wat naar het einde van het potje. Daarom ook mijn lak aan verhaaltjes. Het is heel motiverend om na een drukke dag een leuk verhaaltje te schrijven, maar als er amper reactie in het topic staat en ik eigenlijk vrij laat thuis ben en geen zin meer heb in een verhaaltje te schrijven is dit vrij tot zeer demotiverend, als dit je niet aanstaat, sorry, mijn fout.
- Verder qua vervangingen heb ik enkel achteraf een beetje schuldgevoelens gehad bij de vervanging van Mayco. Hij was voordien veel actiever maar maakte toen op 2 dagen maar 1 post. Desondanks zou ik hem hebben laten verder spelen, maar de zin die mij een beetje de druppel deed overlopen was 'Ik had gisteren geen zin om te posten, daarom heb ik dat niet gedaan.' of zoiets. Dit mag, als je de volgende dag actief genoeg bent, sure. Maar dit in combinatie met je activiteit die dag heeft mij toen doen beslissen om je te vervangen. Achteraf misschien niet de beste manier, maar ik wou een beetje laten zien dat je de regels wel echt moest volgen.
- De Infectie op dag 4 was minder in mijn ogen dan ik op voorhand gedacht had. Dit omdat Jochem zo eigenlijk grotendeels voor de goedjes heeft gespeeld. Echter was dit volgens mij wel anders geweest als iedereen actiever was gebleven en Jochem nog faire kansen had, want deze laatste lynch trok naar mijn mening gewoon op niets. Ook liep de uitgebreide strategie van Kyra een beetje in de weg.
- Zijn er nog dingen waarover jullie mijn mening willen hebben of jullie jullie eigen mening over willen geven, doe gerust. Ik wil gerust ook feedback geven als je op je speelstijl/activiteit zelf commentaar wilt, ik heb niet iedereen even goed gevolgd, maar hier en daar toch wel een beetje meegekeken.

142hkki.jpg

yay gewonnen!
 

DeletedUser

Gast
Wat ik van Aran moet denken... Geen idee. De ene keer vind ik hem betrouwbaar en de andere keer wolfisch.

Ik heb niet zo'n goed gevoel bij Kyraco. Ze is niet met echte theorieën gekomen. Ze heeft de meeste posts van ons allemaal in dit topic en ik heb ze eens onder de loep genomen. Wat ze veel doet, is vragen stellen bij posts of dingen vreemd noemen, zonder daar vervolgens nog iets mee te doen. Ze noemde Initia trollerig. Ze noemde het vreemd dat Mayco zo nodig zijn gelijk moest halen. Maar Aran was ook weer vreemd met zijn stem op hem. En ze zou na de stem van Onne die na Arad kwam bijna denken dat het twee wolven waren, maar ze vindt het toch niet verdacht. Ze irriteerde zich aan IJzers gebruik van de [.B]. Pas als WWG komt met zijn vreemde plan, duikt ze daar bovenop.

Ik zeg niet dat ze hiermee wolf is, maar het is wel makkelijk om als wolf zo te spelen als zij doet. Erg actief zijn en allerlei dingetjes over spelers zeggen, maar niet daadwerkelijk interessante dingen opmerken of theorieën vormen.

Maar ook iets anders. Mij is een tegenstrijdigheid opgevallen:

Mayco gaat hier helemaal op in, vastberaden te bewijzen dat ik dat gezegd heb. Waarom vroeg hij het niet gewoon aan mij, of ik dat hier neer wou zetten? En waarom dacht hij eigenlijk niet gewoon "het zal wel, ik weet dat ik gelijk heb, en het doet er ook niet toe of Initia nu gelooft dat Kyra geen muizenval geweest is of niet"?
Bovenstaande lijkt een halve aanval op Mayco te zijn, maar dat klopt niet met onderstaande.

Jij bent ook flink vreemd aan het doen. Die lynchstem op Mayco lijkt helemaal nergens op, want Initia begon het en Mayco verdedigde zich enkel, en dan nu dit?
Nee ik stem niet op Kyra, maar ik wou het wel opmerken. :O
Ik neem aan dat dit de lunch op dag 1 op mij verklaart? :O
 

DeletedUser21204

Gast
Ik neem aan dat dit de lunch op dag 1 op mij verklaart? :O

Gedeeltelijk. We hadden al zo'n 3 lunches uitgepland voor de dagen daarna, en jij paste er niet in.
En gezien je mij dag 1 al verdacht, verwachtte ik niet dat ik het zou overleven als we jou pas dag 5 ofzo konden lunchen. Dusja, dan maar dag 1. En dan kan je zeggen dat het onsportief lunchen is, maar als men altijd nieuwerds luncht, wordt dat op den duur ook vervelend voor de nieuwere spelers die dus altijd sportieve lunch dag 1 zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan