• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23053

Gast
Omdat dat erop gebaseerd is dat Imra Bezem probeert te redden.
En als ze elkaar hoe dan ook niet konden kennen, is er geen reden waarom Imrahil hierom wolf zou zijn.

Heb je de beginpost überhaupt doorgelezen?
Er zitten ook zienende slechtjes in :/
 

DeletedUser22575

Gast
Omdat dat erop gebaseerd is dat Imra Bezem probeert te redden.
En als ze elkaar hoe dan ook niet konden kennen, is er geen reden waarom Imrahil hierom wolf zou zijn.

Eh, volgens mij gingen de meeste gewoon random op Bezem stemmen? :confused:
 

DeletedUser19654

Gast
Ik ben nog even topic aan het doorlezen srry voor wellicht een herhaling, maar heeft nu niemand de instellingen gelezen?
Aangezien niemand behalve bezem zelf wist dat hij wolf was! zelfs de wolven konden dit niet weten. Lijkt mij sterk dat de wolven al wisten dat bezem wolf is voor de eerste deadline.

Vandaar dat jullie conclusie uit de personen die op de bezem en op alice hebben gestemd naar mijn mening gewoon gebaseerd zijn op niets...
Dit brengt mij wel weer op het punt dat voor mijn gevoel bezem stemmers nog altijd 100% kans hebben om wolf te zijn.

E: srry dit is idd een domme herhaling lowl...
Toch raar dat sommige personen dit niet is opgemerkt. Staat duidelijk in de instellingen en in mijn ogen zijn het vooral wolven die instellingen niet zeer nauwkeurig doornemen. For the record dat is mijn mening...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Uhm, wat? Omdat ik per ongeluk denk dat Aran BM is ipv Ydeger, doe ik er moeilijk over? Dat vind ik een beetje een vreemde conclusie, moet ik zeggen.



Ik geloof niet dat ik echt redding nodig heb.
Het feit dat ik gisteren als eerste naar Bezem wees, en deze niet terug heb getrokken ook al was ik vlak voor de deadline nog online (kan Ydeger bevestigen) zegt toch wel wat.
En voordat iedereen gaat protesteren, nee, ik noem mezelf nu niet goed of bewezen of wat dan ook. Maar ik denk niet dat er echt reden is tot het verdenken van mij atm.
Dit viel me nog even op. Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen kyra? (zie vet)
 

DeletedUser19654

Gast
Interessant dat kyra op ene moment de instellingen zeer goed begrijpt en de rollen kent, maar anderzijds totaal niet doorhad dat wolven bezem niet konden kennen.

Srry maar beetje raar in mijn ogen.
 

DeletedUser23053

Gast
Interessant dat kyra op ene moment de instellingen zeer goed begrijpt en de rollen kent, maar anderzijds totaal niet doorhad dat wolven bezem niet konden kennen.

Srry maar beetje raar in mijn ogen.

Hoe kom je erbij dat Kyra het niet zou begrijpen? En ze kent de rollen niet, of waar bewijst ze dan dat ze de rollen wel kent?
 

DeletedUser

Gast
Dat lijkt me niet, er waren best wel argumenten tegen hem, zoals dat gesprek.
Ik heb even een vraagje om het overzicht te behouden, gewoon voor de duidelijkheid dus. Is er over dat gesprek überhaupt iets anders gezegd dan dat er een gesprek had plaatsgevonden waaruit bleek dat Bezem verdacht was? Volgens mij heb ik daarover in het topic niets gelezen namelijk.
 

DeletedUser21204

Gast
Interessant dat kyra op ene moment de instellingen zeer goed begrijpt en de rollen kent, maar anderzijds totaal niet doorhad dat wolven bezem niet konden kennen.

Srry maar beetje raar in mijn ogen.

Neuh, het punt is dat ik de faal met dag 1 niet kunnen zien al heb gemaakt, en dat ik hierin verbeterd ben dat dag 1 dus niet gezien kan worden.
En ik maak een hoop foutjes, maar niet 2x :)

Daarbij, dat ik 1 foutje maak met dat ik de rol van Bezem niet doorgelezen heb, betekent niet dat ik niet snap hoe het hele spel in elkaar zit.
En ik was niet de enige die niet wist dat Bezem geen andere slechtjes kende, dus niet alles op mij gaan zitten afrekenen graag.
 

DeletedUser19654

Gast
Hoe kom je erbij dat Kyra het niet zou begrijpen? En ze kent de rollen niet, of waar bewijst ze dan dat ze de rollen wel kent?
Ten eerste waarom schiet jij in de verdediging voor kyra?

Ten 2e: Ik merkte op dat ze wel doorhad dat op deadline 1 slechtjes nog niet konden zien (dus de rollen van slechtjes kent)
ten 3e: Wist ze totaal niet dat wolven bezem niet zouden kennen.

Als je de rollen van de slechtjes zo goed hebt doorgenomen dat je weet dat ze op de 1e deadline nog niet kunnen zien, waarom dan niet weten dat wolven bezem niet zouden kennen en daarmee gaan liggen roepen dat ze meer bewezen goedje zou zijn dan de rest?
Dat is wat ik gewoon concludeerde en stelde ik vragen over. Lijkt mij toch niet zo erg vreemd?

Jij daarentegen maakt nu wel een heel rare "aanvallende" uitspraak tegenover mij, voor iets wat jou ook aan het denken had moeten zetten.
 

DeletedUser22651

Gast
MoonMonkey, mocht je impliceren dat alle slechtjes op zichzelf spelen:

'Er zullen 2 Samenwerkende slechtjes in het spel zitten. Dit zijn slechtjes die elkar kennen en elke dag iemand kunnen lunchen. Alle mogelijke rollen staan hieronder en kunnen in (on)even vorm of leerlingvorm voorkomen.
Pas wel op, de zieneringen zijn misschien niet wat het lijkt.'
 

DeletedUser23053

Gast
Sorry Kyraco, met wat ik tot nu toe voor informatie heb verzameld, ben jij verdachte #1 voor mij.

Nu, laat ik het eens uit gaan leggen:

Kyraco, goede speelster en dan speelt ze de eerste dag zo verschrikkelijk slecht. Ook kent ze de rollen niet, een speelster van haar kaliber weet toch wel dat je de beginpost terug moet lezen. Zeker als de spelleider er zo vaak naar heeft verwezen dat sommige rollen een beetje afwijken. Ze stemt op PoTG, ik snap nog steeds niet waarom, dit was een nutteloze flutstem zonder enige uitleg, dat ben ik toch eigenlijk niet van Kyra gewend.

Naar mijn mening speelt Kyra haar dommigheden een beetje. Ze schuift zichzelf zo makkelijk in een goedjes rol, vooral door de post waarin ze aangeeft dat iedereen er een goedje uit heeft gestemd, terwijl Alice op dat moment eruit zou zijn gegaan. Ook dat ze zich in een goedjes rol bracht toen ze erover begon dat zij als eerste op Bezem ging, terwijl bezem de slechtjes niet kent en de slechtjes bezem niet. Dit kan natuurlijk echt perongeluk geweest zijn, maar 2x op 1 dag van een ervaren speelster, het lijkt mij gewoon veel te gespeeld.
 

DeletedUser19654

Gast
MoonMonkey, mocht je impliceren dat alle slechtjes op zichzelf spelen:

'Er zullen 2 Samenwerkende slechtjes in het spel zitten. Dit zijn slechtjes die elkar kennen en elke dag iemand kunnen lunchen. Alle mogelijke rollen staan hieronder en kunnen in (on)even vorm of leerlingvorm voorkomen.
Pas wel op, de zieneringen zijn misschien niet wat het lijkt.'
Ik volg jou gedachtegang niet helemaal... maar dat licht denk ik aan mij
 

DeletedUser23053

Gast
Ten eerste waarom schiet jij in de verdediging voor kyra?

Ten 2e: Ik merkte op dat ze wel doorhad dat op deadline 1 slechtjes nog niet konden zien (dus de rollen van slechtjes kent)
ten 3e: Wist ze totaal niet dat wolven bezem niet zouden kennen.

Als je de rollen van de slechtjes zo goed hebt doorgenomen dat je weet dat ze op de 1e deadline nog niet kunnen zien, waarom dan niet weten dat wolven bezem niet zouden kennen en daarmee gaan liggen roepen dat ze meer bewezen goedje zou zijn dan de rest?
Dat is wat ik gewoon concludeerde en stelde ik vragen over. Lijkt mij toch niet zo erg vreemd?

Jij daarentegen maakt nu wel een heel rare "aanvallende" uitspraak tegenover mij, voor iets wat jou ook aan het denken had moeten zetten.

1: Omdat je daar gewoon geen gelijk hebt imo
2: Niet alleen slechtjes, ook goedjes konden toen nog niet gezien hebben, je krijgt je zienering namelijk 's nachts pas te horen.
3: Daar insinueerde ik ook absoluut niet naar.

Hoppa, die laatste zin is nu ook niet meer van toepassing :)
Ik ga naar mijn repetitie.
 

DeletedUser

Gast
In mijn ogen zijn Wouter en potg te veel aan het tunnelen op kyra. Ik trek overigens mijn stem op imrahil terug.
 

Araluen

Manticore
aran, omdat hij wel veel zegt, maar erg weinig toevoegt.
hij helpt mensen door dingen verduidelijken en maakt korte nutteloze opmerkingen, maar doet zelf zeer weinig.

wouter is volgens mij echt aan het tunnelviseren, daar ga ik voorlopig even niks mee doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan