• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
En gelijk heb je: Gerben!

Hmm, waarom denk je dat Gerben een goede burgemeester zou zijn? Ik moet toeven dat het voor mij vorig potje ook aanlokkelijk was om op hem te stemmen, maar mijn fantastische plan werkte toen niet. Dus ik ben wel benieuwd naar jouw reden.
 

DeletedUser

Gast
Hmm, waarom denk je dat Gerben een goede burgemeester zou zijn? Ik moet toeven dat het voor mij vorig potje ook aanlokkelijk was om op hem te stemmen, maar mijn fantastische plan werkte toen niet. Dus ik ben wel benieuwd naar jouw reden.
Idd Alice leg deze overduidelijk serieuze stem eens uit?
Dat staat er toch, zijn naam staat mooi in het groen.

Oké, maar ik doe wel ff serieus :p
BM stem op Kyra omdat ze het vorige potje enorm goed werk heeft geleverd in het vangen van wolven. Misschien dat WWG het daar niet echt mee eens was omdat ze op het einde een "bewezen" goedje uitlynchte, maar over het algemeen lag het zeker niet aan haar dat de goedjes het potje verloren hadden.
 

DeletedUser22651

Gast
Hey, WvW is weer begonnen. Eerste flut bm-stemmen komen er weer aan, eerste mensen die zich daar serieus over gaan ontfermen, mensen die wisselen.

Kijk, ik ga nu niet per direct op 'goede' of 'actieve' spelers stemmen, want als die nou slecht blijken te zijn, zijn we verder van huis dan een flutgoedje als bm

Leuk spelletje :)
 

DeletedUser22575

Gast
Aran, goede active speler die zeker gedreven is om de wolven eruit te halen :D
 

DeletedUser19654

Gast
Ik doe weer mee

succes allemaal!

Bm stem gaat naar Alice, aangezien kyra te goed is als wolf en alice niet zo vind ik.
En een aantal ken ik er niet eens
 

DeletedUser20542

Gast
Succes allemaal!

Ik heb 2 dingen gezien. Gelezen dan toch. En ze zijn vgm allebei al aangekaart (oh, we zijn 4 pagina's ver en ik begin al te twijfelen...). Maar laat ik me ook eens actief tonen.

- Alice stemt op Gerben, eerst denk ik van oke waarom niet, maar dan krijg je haar verdediging en dan blijkt het ineens een of andere mislukte troll en gaat ze direct weer switchen om zichzelf maar niet verdacht te maken. Verder is ze iig tot nu toe vrij actief en ze is als wolf altijd veel actiever. Maar dat weet iedereen vgm wel, kijken hoe het d'r uit komt.

- En POTG komt met een gekke reden op Moon stemmen. 'Een goede dag en hij vangt een wolf'. Klinkt hartstikke leuk, maar ik denk dat iedereen wel eens toevallig op een wolf stemt, en verder is Moon ook niet echt de persoon die ons als BM allen bijeen brengt/houdt. Dus ook hier zie ik niet echt nut ofzo.

En niet te vergeten, een stem van mn allerliefste Mayco <3
Ik zeg geen nee tegen nog wat stemmen. Want ik heb zó veel zin gewoon!
 

DeletedUser

Gast
Yde zei:
- Alice stemt op Gerben, eerst denk ik van oke waarom niet, maar dan krijg je haar verdediging en dan blijkt het ineens een of andere mislukte troll en gaat ze direct weer switchen om zichzelf maar niet verdacht te maken. Verder is ze iig tot nu toe vrij actief en ze is als wolf altijd veel actiever. Maar dat weet iedereen vgm wel, kijken hoe het d'r uit komt.

- En POTG komt met een gekke reden op Moon stemmen. 'Een goede dag en hij vangt een wolf'. Klinkt hartstikke leuk, maar ik denk dat iedereen wel eens toevallig op een wolf stemt, en verder is Moon ook niet echt de persoon die ons als BM allen bijeen brengt/houdt. Dus ook hier zie ik niet echt nut ofzo.

En niet te vergeten, een stem van mn allerliefste Mayco <3
Ik zeg geen nee tegen nog wat stemmen. Want ik heb zó veel zin gewoon!

Uhm het was toch best wel duidelijk een troll? Je zegt 'blijkt', dus je wil zeggen dat jij het in eerste instantie geen troll vond?

- Ik vind Maan een baas, dus stem ik op hem (omdat hij al lang niet mee heeft gedaan). Dat 'hij vangt op een goede dag een wolf' was een beetje cynisch (?) bedoeld, omdat een argument bij je BM stem zo nodig lijkt te zijn en als je dan zo'n non-argument geeft is je BM stem opeens wel gewoon goed (in dit geval zei je er wel iets over maar toch)
 

DeletedUser

Gast
Ik ga mijn stem eens doneren aan Ydeger. Hij is eigenlijk nooit een burgemeester, maar denkt wel goed zelf na over de dingen. Naar mijn idee verdient hij dus een stem.
 

DeletedUser

Gast
Alice.
Te verdacht imo atm.
En er moet toch leven komen hier.
Deze stem zal toch wel veranderd komen als er wat meer mensen actief worden hiero x)

En nee, kom nu niet met die onzin dat er op de actieven wordt gestemd, want anders kan ook niet, omdat de inactieven niet posten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan