• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22651

Gast
Dat is een rare conclusie die je dan trekt. Waarom lijkt het je dan in scène gezet? Ik zie ook niet in waarom we dat in scène zouden zetten, maar goed en al zeker niet waarom we dat als slechtje zouden doen (aangezien jij ons nu al 'het verdachtst' noemde).

Nou, waarom zou het niet zo kunnen zijn? Ik geef toe, dit is nou niet bepaald de grootste reden om iemand te lynchen, maar:
-Op dit moment is dit zowat het enige vreemde;
-Ik geef geen van beiden nog een lynchstem, puur om de al genoemde reden, dat ik hiermee niet met zekerheid kan zeggen dat er een wolf of een vervelend neutraaltje bij zit;
-Ik noem dit slechts verdacht, kan toch? Bedoel, komt erg vreemd over. Het kan ook zo zijn dat er eentje is van jullie die toehapt. We zullen zien. Ik geef je anders nog geen lynch, en kyra ook niet
 

DeletedUser

Gast
-Ik geef geen van beiden nog een lynchstem, puur om de al genoemde reden, dat ik hiermee niet met zekerheid kan zeggen dat er een wolf of een vervelend neutraaltje bij zit;

'Een (1) wolf of een vervelend neutraaltje', ik dacht dat je zei dat je ons verdacht omdat het mogelijk in scène gezet zou zijn? Zou dat dan niet betekenen dat we allebei wolf zijn? Waarom zou er dan uberhaupt de mogelijkheid zijn dat er een neutraaltje, of slechts één wolf, tussenzit, om de door jou genoemde redenen natuurlijk?
 

DeletedUser22651

Gast
'Een (1) wolf of een vervelend neutraaltje', ik dacht dat je zei dat je ons verdacht omdat het mogelijk in scène gezet zou zijn? Zou dat dan niet betekenen dat we allebei wolf zijn? Waarom zou er dan uberhaupt de mogelijkheid zijn dat er een neutraaltje, of slechts één wolf, tussenzit, om de door jou genoemde redenen natuurlijk?

Kleine kans dat een van jullie verkiest om een random goedje te bashen.
 

DeletedUser23053

Gast
PoTG speelt imo niet heel anders dan dat hij normaal speelt.
Kyra daarintegen speelt echt heel vreemd voor haar doen, BM-onwaardig...
 

DeletedUser22651

Gast
Maar ik bash dan toch ook niemand?

Snap je het niet?

Jij plaatst stem, Kyra valt jou aan daarop, jij verdedigt met het feit dat het sarcasme en trol was, Kyra geeft jou lynchstem? Kyra zou dat nooit zomaar zo doen. Dan is het op zijn minst verdacht te noemen. Daarom zou het me niets verbazen als jullie twee het in scène hebben gezet. Kyra is verdachter dan jij hierdoor, true, maar het is toch niet zo dat ik jullie meteen als wolf bestempel, jij al helemaal niet?

Oude truc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Snap je het niet?

Jij plaatst stem, Kyra valt jou aan daarop, jij verdedigt met het feit dat het sarcasme en trol was, Kyra geeft jou lynchstem? Kyra zou dat nooit zomaar zo doen. Dan is het op zijn minst verdacht te noemen. Daarom zou het me niets verbazen als jullie twee het in scène hebben gezet. Kyra is verdachter dan jij hierdoor, true, maar het is toch niet zo dat ik jullie meteen als wolf bestempel, jij al helemaal niet?

Oude truc
vet 1: als kyra iets doet wat ze nooit doet... dan is dat gewoon verdacht lijkt mij *-*
vet 2: je bestempelt beide personen als verdacht, maar volgens jou zijn het weer geen wolven? Waarom dan nog verdenken als je ze toch al niet als wolf ziet?

Is dit nu een verspreking, of volg ik je hier nu niet helemaal?
 

DeletedUser22651

Gast
1: Zeg ik toch, Kyra=verdacht :p
2: Ik bestempel ze niet meteen als 100% wolf, dat zou toch te voorbarig zijn? Ik noem ze verdacht, voor de mensen aan wie het nog niet duidelijk was
 

DeletedUser22575

Gast
Klopt @Wouter, en je ziet wel gelijk welke 3 samenspannen enzo... (Vind ik dan)
 

DeletedUser21204

Gast
Nou, ik ben het met je oneens, aangezien ik niet inzie waar ik bullshit praat. Maar, stel nou dat ik inderdaad bullshit praat, waarom zou me dat dan wolf maken? (Je kan hier vrij gemakkelijk op antwoorden lijkt me, je quote een stuk tekst van me en zegt wat er zo 'bullshit' en verdacht aan is)

Omdat je Maan BM wil maken omdat hij "cool is" of "omdat hij al lang niet mee heeft gedaan". Iets wat totaal niets zegt over zijn kant, rol, of zijn eventuele talent voor goede beslissingen maken. Daarom slaat je stem gewoon helemaal nergens op, tenzij je nog wat betere argumenten hebt, maar die zie ik niet verschijnen.
Mijn stem moet je meer als een motivatie voor betere stemmen/argumenten/inzet zien.

Kleine kans dat een van jullie verkiest om een random goedje te bashen.

Stel nu he, dat wij gewoon goedje zijn, hoe moeten wij dan weten dat we een random goedje en geen wolf zitten te bashen? :rolleyes:
Je zegt nu gewoon "Als goedje val je geen goedjes aan, dus ben je wolf", zoiets.
Daarbij, je quote hierbij wel mooi POTG's post, maar eigenlijk heeft dit helemaal niets te maken met zijn post, en ontkracht het het al helemaal niets, tenzij ik iets niet goed interpreteer.

Daarom zou het me niets verbazen als jullie twee het in scène hebben gezet. Kyra is verdachter dan jij hierdoor, true, maar het is toch niet zo dat ik jullie meteen als wolf bestempel, jij al helemaal niet?

En wat is dit nu weer voor onzin?
POTG en ik zijn samen wolf en hebben dit in scene gezet, en dan ben ik opeens het verdachtst?
En dan eerder zei je al dat wij miss wel 1 wolf of 1 neutraaltje zijn, wat dus ook nergens op slaat, gezien je hele theorie erop gebaseerd is dat POTG en ik samen wolf zouden zijn. Dit slaat dus echt nergens op.

En Aran, eerst ben je vrij zeker ervan dat het in scene gezet is en we beiden wolf zijn, en dan opeens bestempel je ons niet als wolven? :rolleyes:

Klopt @Wouter, en je ziet wel gelijk welke 3 samenspannen enzo... (Vind ik dan)

3? POTG, ik en ??? Daarbij zie ik niet hoezo we samenspannen als ik hem gewoon een beetje zit aan te vallen.

En wtf, opeens staat iedereen ervan te kijken dat ik wat zit te bashen? Kennen jullie mij dan echt zo slecht binnen WvW? Want dit slaat echt helemaal nergens op. Deed Rabbid maar mee, die kent mijn speelstijl tenminste en gaat me er niet verdacht om zitten te noemen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Jij plaatst stem, Kyra valt jou aan daarop, jij verdedigt met het feit dat het sarcasme en trol was, Kyra geeft jou lynchstem? Kyra zou dat nooit zomaar zo doen. Dan is het op zijn minst verdacht te noemen. Daarom zou het me niets verbazen als jullie twee het in scène hebben gezet. Kyra is verdachter dan jij hierdoor, true, maar het is toch niet zo dat ik jullie meteen als wolf bestempel, jij al helemaal niet?

Oude truc

Geef me een voorbeeld van waar deze truc gebruikt wordt, want iedereen praat hier wel over maar in de praktijk is het eigenlijk helemaal niet zo gewoon. Mja, op dit forum iig niet.
 

DeletedUser22651

Gast
Omdat je Maan BM wil maken omdat hij "cool is" of "omdat hij al lang niet mee heeft gedaan". Iets wat totaal niets zegt over zijn kant, rol, of zijn eventuele talent voor goede beslissingen maken. Daarom slaat je stem gewoon helemaal nergens op, tenzij je nog wat betere argumenten hebt, maar die zie ik niet verschijnen.
Mijn stem moet je meer als een motivatie voor betere stemmen/argumenten/inzet zien.

Slechte bm-keuze, eens

Stel nu he, dat wij gewoon goedje zijn, hoe moeten wij dan weten dat we een random goedje en geen wolf zitten te bashen? :rolleyes:
Je zegt nu gewoon "Als goedje val je geen goedjes aan, dus ben je wolf", zoiets.
Daarbij, je quote hierbij wel mooi POTG's post, maar eigenlijk heeft dit helemaal niets te maken met zijn post, en ontkracht het het al helemaal niets, tenzij ik iets niet goed interpreteer.

Haha, dit is onzin. Jullie deden het gewoon zo slecht. Dit kon je toch geen serieuze lynch en zo noemen? Ook hier weer: quote me waar ik zeg dat alleen slechtjes het deden. Als je iets vindt wat dat niet concreet zegt, is dat eerder een misinterpretatie van jou dan een verspreking van mij.

En wat is dit nu weer voor onzin?
POTG en ik zijn samen wolf en hebben dit in scene gezet, en dan ben ik opeens het verdachtst?
En dan eerder zei je al dat wij miss wel 1 wolf of 1 neutraaltje zijn, wat dus ook nergens op slaat, gezien je hele theorie erop gebaseerd is dat POTG en ik samen wolf zouden zijn. Dit slaat dus echt nergens op.

Verdachtst omdat jij hem lyncht, zo gek toch niet? :rolleyes:

En Aran, eerst ben je vrij zeker ervan dat het in scene gezet is en we beiden wolf zijn, en dan opeens bestempel je ons niet als wolven? :rolleyes:

Quote me waar ik zeg dat jullie 100% wolf zijn, dan neem ik mijn woorden terug

3? POTG, ik en ??? Daarbij zie ik niet hoezo we samenspannen als ik hem gewoon een beetje zit aan te vallen.

En wtf, opeens staat iedereen ervan te kijken dat ik wat zit te bashen? Kennen jullie mij dan echt zo slecht binnen WvW? Want dit slaat echt helemaal nergens op. Deed Rabbid maar mee, die kent mijn speelstijl tenminste en gaat me er niet verdacht om zitten te noemen...[/QUOTE]

Typisch geval van vooroordeel door Rabbid dan. Schuilen achter je speelstijl soms? :rolleyes:

Geef me een voorbeeld van waar deze truc gebruikt wordt, want iedereen praat hier wel over maar in de praktijk is het eigenlijk helemaal niet zo gewoon. Mja, op dit forum iig niet.

Potje #114, daar deden Kyra en ikzelf het wel eens
 

Araluen

Manticore
Snap je het niet?

Jij plaatst stem, Kyra valt jou aan daarop, jij verdedigt met het feit dat het sarcasme en trol was, Kyra geeft jou lynchstem? Kyra zou dat nooit zomaar zo doen. Dan is het op zijn minst verdacht te noemen. Daarom zou het me niets verbazen als jullie twee het in scène hebben gezet. Kyra is verdachter dan jij hierdoor, true, maar het is toch niet zo dat ik jullie meteen als wolf bestempel, jij al helemaal niet?

Oude truc

Ik vind dit geen goede truc, mochten ze slecht zijn, dan zouden ze onnodig de aandacht op zich vestigen. Iets wat niet per se de bedoeling zou zijn.
Ik keur al deze verdachtmakingen niet af, ik ben het gewoon niet met ze eens. Ik vind geen van jullie allen echt verdacht. . .
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Verdachtst omdat jij hem lyncht, zo gek toch niet? :rolleyes:

Jawel, zo gek toch wel. Namelijk, ik kan volgens jouw theorie enkel samen met POTG wolf zijn, anders kan het zo lastig in scene gezet zijn.
En wat maakt mij dan verdachter dan POTG, als we volgens jouw theorie samen wolf moeten zijn?

Beetje een stem zetten (die op zichzelf niet zo bijzonder verdacht is), bash van kyra, discussie gaat in concept uiteindelijk over niets > fakebash, tamelijk zeker

Succes met terugnemen.


Enne, wij deden het niet op dag 1. Dit zijn dingen die eventueel heel soms gebeuren als 1 wolf onvoorkomelijk lynch wordt, om de ander meteen erbij in te dekken. Niet op dag 1 als er nog niemand verdacht is of wat.
 

DeletedUser22651

Gast
Lezen:

Dit lijkt me echt in scène gezet hoor.

Beetje een stem zetten (die op zichzelf niet zo bijzonder verdacht is), bash van kyra, discussie gaat in concept uiteindelijk over niets > fakebash, tamelijk zeker
Dus veel weg van fakebash, tamelijk zeker.

Lezen:

2: Ik bestempel ze niet meteen als 100% wolf, dat zou toch te voorbarig zijn? Ik noem ze verdacht, voor de mensen aan wie het nog niet duidelijk was
Dus niet zeker wolf, gewoon verdacht vinden.

Enne, jij bent degene die lyncht. #113: Tristan en Eli lynchen constant Initia, blijken alledrie wolf te zijn: denk nou nog maar eens na of mijn gedachtegang zo voorbarig is. True, een van jullie kan goedje zijn, dan kan de ander nog ervoor kiezen om dat goedje te gaan bashen. True, jullie kunnen allebei goed zijn, en nu komt het nuanceverschil wat jij blijkbaar niet kan begrijpen: daarom lynch ik een van jullie nog niet.

Helder? Of nog meer te vragen? Misschien dat je nu er niet meer zo'n issue van maakt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Sorry hoor, maar ik denk dat Initia en Tristan/Eli toch wel een iets ander verhaal is dan POTG/ik.
Daarbij, betekent dat het eerder bij anderen is gebeurd, dat POTG en ik het nu aan het doen zijn?

En ik vind het prachtig ontweken hoor, maar probeer je hier toch nog maar even uit te lullen:

Jawel, zo gek toch wel. Namelijk, ik kan volgens jouw theorie enkel samen met POTG wolf zijn, anders kan het zo lastig in scene gezet zijn.
En wat maakt mij dan verdachter dan POTG, als we volgens jouw theorie samen wolf moeten zijn?
 

DeletedUser22651

Gast
Sorry hoor, maar ik denk dat Initia en Tristan/Eli toch wel een iets ander verhaal is dan POTG/ik.
Daarbij, betekent dat het eerder bij anderen is gebeurd, dat POTG en ik het nu aan het doen zijn?

En ik vind het prachtig ontdoken hoor, maar probeer je hier toch nog maar even uit te lullen:

Nou, als jij begint over lullen, dan moet je dat zelf weten, maar ik ontduik niets. Ik kom hier om wolven te vangen, niet om te lullen:

Zo, dus jij hebt gezegd dat ik hier onzin zit te verkondigen? Dat ik hier probeer wat te doen eigenlijk? Dat ik probeer te verdenken? Als dat verkeerd zou zijn, dan was ik inderdaad helemaal verkeerd bezig. En jij zegt het, want dat is jouw speelstijl. Maar ja, jullie zijn dus 'allebei wolf', zeg jij, 'volgens mij theorie'
Jij vindt het gek dat ik jou meer verdenk dan PotG. Immers, jullie zijn beiden wolf, zeg jij, 'volgens mijn theorie'.
Jij vindt het gek dat ik denk dat het in scène is gezet zonder dat het per se zo is dat jullie beiden slecht zijn. Immers, jullie zijn beiden wolf, zeg jij, 'volgens mijn theorie'
Jij vindt het gek dat ik twijfel aan deze bash, zonder dat ik jullie meteen verdenk. Immers, jullie zijn beiden wolf, zeg jij, 'volgens mijn theorie'.
Ik heb jullie verdacht gemaakt, in poging tot wolven te vangen. En jij zegt dat nu verkeerd is. Want ik zit verkeerd. Maar ja, jullie zijn beide wolf zou ik gezegd hebben. En jij zegt dan toch dat ik verkeerd zit?
Maar nu, jij hebt mij nog niet voor iets van wolf uitgemaakt. En vaak genoeg heb jij geprobeerd mij de woorden in de mond te leggen, door te zeggen dat ik jullie beiden als wolf zie? Mijn vraag is, zit ik dan verkeerd volgens jou? Is dit op een verkeerde wijze verdenken?
Maar ja, wat ik zeg, wordt door jou steeds verdraaid. Jij komt enerzijds met quotes die ik gemaakt heb, en vervolgens in jouw commentaar, duw je de mensen in een andere richting: tegen mij?

Het is nu duidelijk voor mij, Kyraco, alles heb je geprobeerd te verdraaien. Alles heb jij geprobeerd te verergeren wat ik zei, met als verschuiling 'dat is mijn speelstijl', of 'Rabbid zou mijn speelstijl hebben erkend'. Je denkt ongetwijfeld me nu in de tang te hebben, en slim als je bent, grijp je nu je kans, in een situatie waar ik inderdaad, met de bedoeling om wolven te vangen, mezelf verkeer om te verdenken, om mij zwart te maken. Immers, jij bent hier een wolf. Voor mij is het nu wél zeker!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Maar verdenk je me nu omdat ik en POTG samen wolf zouden zijn en dit in scene gezet zouden hebben, of vanwege andere redenen, namelijk dat ik zeg dat dit gewoon mijn speelstijl is, en dat het gewoon stom is me hierom te gaan verdenken?

En je kan nu wel doen alsof ik zoveel rare dingen zeg, maar je hebt zelf gewoon gezegd dat jouw theorie is dat dingen in scene gezet zijn. En dat klopt gewoon niet samen met die lynchstem op mij, en dat ik dan zoveel verdachter ben dan POTG.
 

DeletedUser

Gast
Wat een nutteloze discussie, naar mijn mening in elk geval. Zoals Aran zegt kan het zijn dat 2 wolven op de eerste dag een discussie kunnen faken, maar in al die jaren dat ik wvw speel ben ik veel vaker tegengekomen dat het gewoon 2 goedjes zijn die op dag 1 met elkaar in discussie gaan. Het gebruikelijke gevolg is dan dat één van hen lynch is, waarna de ander er op wordt aangekeken en de dag daarna lynch is.

Conclusie, ik ga op geen van beide stemmen.
 

DeletedUser23053

Gast
Als er niks beters komt waarop ik kan stemmen, gaat Kyra toch echt in 't rood bij mij :s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan