• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Uhm het was toch best wel duidelijk een troll? Je zegt 'blijkt', dus je wil zeggen dat jij het in eerste instantie geen troll vond?

- Ik vind Maan een baas, dus stem ik op hem (omdat hij al lang niet mee heeft gedaan). Dat 'hij vangt op een goede dag een wolf' was een beetje cynisch (?) bedoeld, omdat een argument bij je BM stem zo nodig lijkt te zijn en als je dan zo'n non-argument geeft is je BM stem opeens wel gewoon goed (in dit geval zei je er wel iets over maar toch)

Dus het maakt Moon een betere BM omdat hij al lang niet mee heeft gedaan?
Want dit zegt echt wat over zijn kant, en over zijn activiteit? :rolleyes:
 

DeletedUser20542

Gast
Uhm het was toch best wel duidelijk een troll? Je zegt 'blijkt', dus je wil zeggen dat jij het in eerste instantie geen troll vond?

- Ik vind Maan een baas, dus stem ik op hem (omdat hij al lang niet mee heeft gedaan). Dat 'hij vangt op een goede dag een wolf' was een beetje cynisch (?) bedoeld, omdat een argument bij je BM stem zo nodig lijkt te zijn en als je dan zo'n non-argument geeft is je BM stem opeens wel gewoon goed (in dit geval zei je er wel iets over maar toch)
Ik zeg idd 'blijkt', en dat zeg ik omdat ik eerst nog de hoop had dat ze ergens wel een goede reden had. Maar ik bedoel ook vooral dat ze eigenlijk heel aangevallen gaat reageren vervolgens en dan gauw haar stem verandert.

Je stemt dus blijkbaar op Moon omdat hij cool is. Wel, dat mag jij zeker vinden. Maar het is voor zover ik weet niet de dag van de sarcastische argumenten ofzo, dus ik zie verder (zei ik ook al) dus totaal geen nut in je BM-stem.
 

DeletedUser21356

Gast
Nogmaals Fireas.

Sommige mensen gaan nu echt wel té serieus om met BM-stemmen (bv. die van Alice). :x
 

DeletedUser

Gast
Dus het maakt Moon een betere BM omdat hij al lang niet mee heeft gedaan?
Want dit zegt echt wat over zijn kant, en over zijn activiteit? :rolleyes:

Nee, kijk Yde's post, die begreep het. (Laatste quote deze post, eerste zin)

Ik zeg idd 'blijkt', en dat zeg ik omdat ik eerst nog de hoop had dat ze ergens wel een goede reden had. Maar ik bedoel ook vooral dat ze eigenlijk heel aangevallen gaat reageren vervolgens en dan gauw haar stem verandert.

Uhm, aangevallen reageren, daar ben ik het niet mee eens hoor. Voor de mensen die te lui zijn om haar post terug te zoeken:

Dat staat er toch, zijn naam staat mooi in het groen.

Oké, maar ik doe wel ff serieus :p
BM stem op Kyra omdat ze het vorige potje enorm goed werk heeft geleverd in het vangen van wolven. Misschien dat WWG het daar niet echt mee eens was omdat ze op het einde een "bewezen" goedje uitlynchte, maar over het algemeen lag het zeker niet aan haar dat de goedjes het potje verloren hadden.
Je stemt dus blijkbaar op Moon omdat hij cool is. Wel, dat mag jij zeker vinden. Maar het is voor zover ik weet niet de dag van de sarcastische argumenten ofzo, dus ik zie verder (zei ik ook al) dus totaal geen nut in je BM-stem.

In hoeverre kan/moet een BM stem dan nuttig zijn?
 

DeletedUser20542

Gast
Uhm, aangevallen reageren, daar ben ik het niet mee eens hoor. Voor de mensen die te lui zijn om haar post terug te zoeken:

In hoeverre kan/moet een BM stem dan nuttig zijn?
Het kwam bij het lezen op me over als een zwaar gefaalde troll. Misschien was dat 'aangevallen' iets overdreven D:

Wel, iedereen heeft zn eigen mening over het nut van de BM, ik vind zelf dat ondanks dat het werkelijke voordeel vrij klein is, het toch belangrijk dat een BM iemand is die wordt vertrouwd en die ook zelf ergens mee kan komen in ruil voor dat vertrouwen.
 

DeletedUser19654

Gast
Alice.
Te verdacht imo atm.
En er moet toch leven komen hier.
Deze stem zal toch wel veranderd komen als er wat meer mensen actief worden hiero x)

En nee, kom nu niet met die onzin dat er op de actieven wordt gestemd, want anders kan ook niet, omdat de inactieven niet posten.
Ten eerste morgen is pas de deadline... vroege stem tbh

Daarnaast je stemt op Alice omdat ze verdacht is waarom is ze dat?
Zeggen dat iemand verdacht is maakt geen argument.
 

DeletedUser19654

Gast
Waarom maakt dit, oftewel een BM stem op Maan, me wolf?
Ik weet niet meer welk potje, maar als je oplet dan weet je dat mensen die mij bm stemmen geven altijd dood gaan duh!!
Ze willen niet dat ik bm word namelijk.

Het maakt mij wellicht een goede BM omdat potg vind dat ik af en toe eens goede momenten heb, dat ik een tijd niet meer heb meegedaan zegt hier totaal niks over.
Jullie hadden genade denk ik ook wel massaal bm stemmen liggen geven als hij mee zou doen. Tjsa...
 

DeletedUser

Gast
Ik weet niet meer welk potje, maar als je oplet dan weet je dat mensen die mij bm stemmen geven altijd dood gaan duh!!

Ze willen niet dat ik bm word namelijk.

Ik dacht juist dat jij doodging als iemand BM op je stemde? :p

(Daarom deed ik het natuurlijk:p)
 

DeletedUser

Gast
Ten eerste morgen is pas de deadline... vroege stem tbh

Daarnaast je stemt op Alice omdat ze verdacht is waarom is ze dat?
Zeggen dat iemand verdacht is maakt geen argument.

Ik heb redenen genoeg om mijn stem gewoon op tijd te vinden, weet jij veel of ik morgen wel online kan komen?
En ze trollt, en stemt op Gerben als BM, daarna opeens serieus op Kyra.
Als jij iemand anders ziet die meer verdacht deed voor mijn post, vertel het me, kan ik die misschien wel lynchen.
En ik zie jou nog niet met betere argumenten tegen anderen komen.
 

DeletedUser23053

Gast
Kyraco Aran-Galad

Aran is ook een goede speler die wel eens een wolfje eruit weet te plukken en meestal niet op iemand gaat stemmen "omdat hij bullshit praat"
 

DeletedUser19654

Gast
Ik heb redenen genoeg om mijn stem gewoon op tijd te vinden, weet jij veel of ik morgen wel online kan komen?
En ze trollt, en stemt op Gerben als BM, daarna opeens serieus op Kyra.
Als jij iemand anders ziet die meer verdacht deed voor mijn post, vertel het me, kan ik die misschien wel lynchen.
En ik zie jou nog niet met betere argumenten tegen anderen komen.
Wat maakt jou het in godsnaam uit dat ik vind dat je stem vroeg was lowl...

Verder beweer je nu dat alice wolf is omdat ze trollde met de bm stem op gerben... ah oké nee dan zijn we iig al verder dan ze is verdacht.
Meer hoef ik ook niet te weten, bedankt :)
 

DeletedUser22651

Gast
Nu, volgens mij wordt het woord 'trol' verkeerd gebruikt: enerzijds om een belachelijke actie achteraf een goede naam te geven om te dekken, maar deze 'trolstem' kan toch een duidelijke reden als hij zo slecht wordt gepost. Ofwel diegene weet niets van trollen, ofwel hij wilt onrust stoken om zo mensen te filteren. Dat is een prima tactiek, en ik denk dat PotG het daarom doet.
Is hij daarmee verdacht? Ja, wat meer natuurlijk, want zo kan hij stoken, maar anderzijds kan hij het doen om wolfjes eruit te halen. Twijfel.

Kyra acht ik slim genoeg om daar goed mee om te gaan: ze zal niet meteen in het aas bijten, of het juist zo in scène zetten.

Wat mij betreft zijn Kyra en PotG op dit moment het verdachtst, maar de een niet meer dan de ander.
 

DeletedUser

Gast
Mijn reden is dat hij bullshit praat.

Nou, ik ben het met je oneens, aangezien ik niet inzie waar ik bullshit praat. Maar, stel nou dat ik inderdaad bullshit praat, waarom zou me dat dan wolf maken? (Je kan hier vrij gemakkelijk op antwoorden lijkt me, je quote een stuk tekst van me en zegt wat er zo 'bullshit' en verdacht aan is)

Nu, volgens mij wordt het woord 'trol' verkeerd gebruikt: enerzijds om een belachelijke actie achteraf een goede naam te geven om te dekken, maar deze 'trolstem' kan toch een duidelijke reden als hij zo slecht wordt gepost. Ofwel diegene weet niets van trollen, ofwel hij wilt onrust stoken om zo mensen te filteren. Dat is een prima tactiek, en ik denk dat PotG het daarom doet.
Is hij daarmee verdacht? Ja, wat meer natuurlijk, want zo kan hij stoken, maar anderzijds kan hij het doen om wolfjes eruit te halen. Twijfel.

Kyra acht ik slim genoeg om daar goed mee om te gaan: ze zal niet meteen in het aas bijten, of het juist zo in scène zetten.

Wat mij betreft zijn Kyra en PotG op dit moment het verdachtst, maar de een niet meer dan de ander.

Hmm, je zegt dat ik verdacht ben omdat ik onrust stook, maar ik zie niet in waar ik dat precies doe? Ik zie werkelijk waar niet in naar welke post(s) je aan het verwijzen bent en wat er dus zo verdacht is aan me. ( Dus quote maar)
 

DeletedUser22651

Gast
Uhm het was toch best wel duidelijk een troll? Je zegt 'blijkt', dus je wil zeggen dat jij het in eerste instantie geen troll vond?

- Ik vind Maan een baas, dus stem ik op hem (omdat hij al lang niet mee heeft gedaan). Dat 'hij vangt op een goede dag een wolf' was een beetje cynisch (?) bedoeld, omdat een argument bij je BM stem zo nodig lijkt te zijn en als je dan zo'n non-argument geeft is je BM stem opeens wel gewoon goed (in dit geval zei je er wel iets over maar toch)

Dus het maakt Moon een betere BM omdat hij al lang niet mee heeft gedaan?
Want dit zegt echt wat over zijn kant, en over zijn activiteit? :rolleyes:

Bullshit. POTG.

Waarom maakt dit, oftewel een BM stem op Maan, me wolf?

Dit lijkt me echt in scène gezet hoor.

Beetje een stem zetten (die op zichzelf niet zo bijzonder verdacht is), bash van kyra, discussie gaat in concept uiteindelijk over niets > fakebash, tamelijk zeker
 

DeletedUser

Gast
Dit lijkt me echt in scène gezet hoor

Dat is een rare conclusie die je dan trekt. Waarom lijkt het je dan in scène gezet? Ik zie ook niet in waarom we dat in scène zouden zetten, maar goed en al zeker niet waarom we dat als slechtje zouden doen (aangezien jij ons nu al 'het verdachtst' noemde).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan