• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23053

Gast
Goed bezig goedjes.
Nouja, dat nu duidelijk mag zijn dat ik dus ook (lees: zeker!) zo speel als goedje.

Het moment dat ik op de achtergrond blijf en niet ga bashen, dát is het moment waarop jullie mij mogen gaan verdenken.


Alice is dood, niet ik :p

En wtf, helft van de stemmen maar bij de lynch.

Dit komt op mij echt té gespeeld over.
Kyra gaat even lekker praten van "hey, nu jullie zien dat ik goedje ben..." en vervolgens komt ze er helemaal uit het niets achter dat Alice gelynched zou gaan worden?
Dit is gewoon om ons te laten denken dat je goedje bent, maar je speelt het gewoon allemaal!
 

DeletedUser

Gast
Dit komt op mij echt té gespeeld over.
Kyra gaat even lekker praten van "hey, nu jullie zien dat ik goedje ben..." en vervolgens komt ze er helemaal uit het niets achter dat Alice gelynched zou gaan worden?
Dit is gewoon om ons te laten denken dat je goedje bent, maar je speelt het gewoon allemaal!
Je klinkt als een wolf die net een verlies heeft geleden en dat tevergeefs probeert recht te trekken door een verdacht goedje de dood in te proberen jagen.
 

DeletedUser23053

Gast
Je klinkt als een wolf die net een verlies heeft geleden en dat tevergeefs probeert recht te trekken door een verdacht goedje de dood in te proberen jagen.

Dus wacht nu mag ik niet zeggen dat degene die ik gister al verdacht vond, iets verdachts doet? Logica.
 

DeletedUser21204

Gast
Dit komt op mij echt té gespeeld over.
Kyra gaat even lekker praten van "hey, nu jullie zien dat ik goedje ben..." en vervolgens komt ze er helemaal uit het niets achter dat Alice gelynched zou gaan worden?
Dit is gewoon om ons te laten denken dat je goedje bent, maar je speelt het gewoon allemaal!

Nee, want het was gelijkspel en ik wist de BM nog niet, dacht dat dat Aran was, maar bleek dus Ydeger :p
Ook wist ik niet dat de deadline 21:30 was ivp 21:00.
 

DeletedUser23053

Gast
Het blijft in mijn ogen gespeeld, alsof je het doorgestreepte extra laat staan omdat wij 't moeten lezen.

In ieder geval, hopelijk vandaag wat meer activiteit.
 

DeletedUser20542

Gast
Dit komt op mij echt té gespeeld over.
Kyra gaat even lekker praten van "hey, nu jullie zien dat ik goedje ben..." en vervolgens komt ze er helemaal uit het niets achter dat Alice gelynched zou gaan worden?
Dit is gewoon om ons te laten denken dat je goedje bent, maar je speelt het gewoon allemaal!

[10/7/2014 9:09:02 PM] Kyra: Doet er niet toe
[10/7/2014 9:09:03 PM] Kyra: Ik ben dood
[10/7/2014 9:09:06 PM] Kyra: Staat gelijk tussen Alice en mij
[10/7/2014 9:09:09 PM] Kyra: En Aran ging op mij
[10/7/2014 9:11:30 PM] Ydeger: Als het tussen jullie gelijk staat, dan gaat Alice toch dood
[10/7/2014 9:11:50 PM] Kyra: Nee?
[10/7/2014 9:12:02 PM] Kyra: Oh wacht
[10/7/2014 9:12:04 PM] Kyra: Jij bent BM :O
[10/7/2014 9:12:04 PM] Ydeger: Of ga je nu zeggen dat ik geen bm ben
[10/7/2014 9:12:07 PM] Ydeger: Duuh
[10/7/2014 9:12:14 PM] Kyra: Ik zat nog in de Aran-wordt-bm-gedachte

Logje van toen we beiden dachten dat de DL 21u was en bovenal waarin Kyr dacht dat ze dood ging
 

DeletedUser

Gast
T maakt Kyra niet per se goed of bewezen, maar t is in mijn ogen wel een beetje onzinnig om haar daardoor als wolf aan te wijzen.
 

DeletedUser22575

Gast
Zeg, Kyra, waarom doe je er steeds zo moeilijk over dat Aran BM wordt?
 

DeletedUser13353

Gast
Je klinkt als een wolf die net een verlies heeft geleden en dat tevergeefs probeert recht te trekken door een verdacht goedje de dood in te proberen jagen.

Waarom doe je zo?

Je bent wel erg bezig met alleen dit ;)

Een wolfje proberen te redden?
 

DeletedUser21204

Gast
Zeg, Kyra, waarom doe je er steeds zo moeilijk over dat Aran BM wordt?

Uhm, wat? Omdat ik per ongeluk denk dat Aran BM is ipv Ydeger, doe ik er moeilijk over? Dat vind ik een beetje een vreemde conclusie, moet ik zeggen.

Een wolfje proberen te redden?

Ik geloof niet dat ik echt redding nodig heb.
Het feit dat ik gisteren als eerste naar Bezem wees, en deze niet terug heb getrokken ook al was ik vlak voor de deadline nog online (kan Ydeger bevestigen) zegt toch wel wat.
En voordat iedereen gaat protesteren, nee, ik noem mezelf nu niet goed of bewezen of wat dan ook. Maar ik denk niet dat er echt reden is tot het verdenken van mij atm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik vind Imra eigenlijk best wel verdacht. Hij wil eerst WWG eruit hebben met een argument dat deze nooit goed speelt en als dan Bezem dood lijkt te gaan probeert hij deze toch nog te redden. Nu weet ik dat hij niet echt onopvallend daarin is geweest, maar hoe vaak komt het nog voor dat mensen die iemand proberen te redden nog echt als verdacht worden gezien...
 

DeletedUser23053

Gast
[10/7/2014 9:09:02 PM] Kyra: Doet er niet toe
[10/7/2014 9:09:03 PM] Kyra: Ik ben dood
[10/7/2014 9:09:06 PM] Kyra: Staat gelijk tussen Alice en mij
[10/7/2014 9:09:09 PM] Kyra: En Aran ging op mij
[10/7/2014 9:11:30 PM] Ydeger: Als het tussen jullie gelijk staat, dan gaat Alice toch dood
[10/7/2014 9:11:50 PM] Kyra: Nee?
[10/7/2014 9:12:02 PM] Kyra: Oh wacht
[10/7/2014 9:12:04 PM] Kyra: Jij bent BM :O
[10/7/2014 9:12:04 PM] Ydeger: Of ga je nu zeggen dat ik geen bm ben
[10/7/2014 9:12:07 PM] Ydeger: Duuh
[10/7/2014 9:12:14 PM] Kyra: Ik zat nog in de Aran-wordt-bm-gedachte

Logje van toen we beiden dachten dat de DL 21u was en bovenal waarin Kyr dacht dat ze dood ging

En dit moet bewijzen dat Kyra geen slechtje is? Hoe makkelijk is dit wel niet te vervalsen?
 

DeletedUser20542

Gast
En dit moet bewijzen dat Kyra geen slechtje is? Hoe makkelijk is dit wel niet te vervalsen?
Het is zeer makkelijk te vervalsen, denk ik?

Maar ik denk dat jij de essentie mist. Ik heb dit niet gepost om te bewijzen dat Kyr goed is, ik heb het gepost om te bewijzen dat ze inderdaad uit het niets ging denken dat ze lynch was.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vind Imra eigenlijk best wel verdacht. Hij wil eerst WWG eruit hebben met een argument dat deze nooit goed speelt en als dan Bezem dood lijkt te gaan probeert hij deze toch nog te redden. Nu weet ik dat hij niet echt onopvallend daarin is geweest, maar hoe vaak komt het nog voor dat mensen die iemand proberen te redden nog echt als verdacht worden gezien...

Ben ik het mee eens.
Dit was best wel echt een poging tot het redden van Bezem.
En iedereen weet dat WWG over het algemeen goede speler is, maar gewoon wat falende momentjes heeft.
Echter denk ik niet dat Imrahil serieus dacht dat hij WWG gelyncht zou krijgen met zo'n reden, op dag 1 al terwijl WWG nog niets gezegd of gedaan heeft.
 

DeletedUser22651

Gast
Aangezien ik een beetje achterloop, zal ik na deze post alles ingehaald hebben.

Aantal dingen die mij op zijn gevallen of graag op wil reageren:

Wat een nutteloze discussie, naar mijn mening in elk geval. Zoals Aran zegt kan het zijn dat 2 wolven op de eerste dag een discussie kunnen faken, maar in al die jaren dat ik wvw speel ben ik veel vaker tegengekomen dat het gewoon 2 goedjes zijn die op dag 1 met elkaar in discussie gaan. Het gebruikelijke gevolg is dan dat één van hen lynch is, waarna de ander er op wordt aangekeken en de dag daarna lynch is.

Conclusie, ik ga op geen van beide stemmen.

Laten we het op een G/G-bash houden voor nu. Vind ik prima. Is het daarom een nutteloze discussie? Ik denk het niet

Ik heb nog geen BM-stem staan. Die gaat naar Kyraco, omdat Arans theorie zo erg niet klopt, maar hij wil het zelf niet zien, en naar mijn mening speelt Kyra gewoon hoe ze als goedje speelt: bashen, actief, enz.

Maar lynchen wil ik Aran niet, omdat ik denk dat een wolf niet zo ver durft te gaan in een theorie die van geen kanten ergens op slaat. Beetje stomme redenering, maar hij speelt ook hoe ik hem als goedje zie spelen, niet te voorzichtig ofzo.

Dus mijn lynchstem, ik weet het nog niet zo goed. Ik denk dat ik op Alice ga, nog steeds om haar stem op Gerben (ouwe koeien ftw) en omdat ze als wolf altijd veel actiever is. Maar ik bekijk het nog ff.

Vreemde post vind ik dit op het laatst worden. Zelf zeg je dat mijn theorie van geen kant klopt, en dan kom je met een belabberde theorie over Alice? Waar ze later een terecht antwoord op geeft.

Het lijkt haast alsof je met tegenzin op me zou stemmen. Beetje vreemd als je me verdenkt.

Maargoed, ik denk dat Aran toch wel goed is. Ook al doet hij een beetje vreemd. Goedje met tunnelvisie, zeg ik.

POTG btw. Wie wel? Dunno.

Ydeger ninja'de mij en denkt tenminste na :)

Correctie: Ydeger gaat niet tegen jou in, maar heeft kritiek op mij. Dat wil nog niet zeggen dat hij goed is of geschikt als BM. Moet je zelf weten, maar je beargumetering is vrij zwak toch.

Waah, straks ben ik nog BM! En wees gerust Sander, verhaaltjes zijn zó september!

Mijn stem gaat dus op Alice omdat de activiteitstheorie me mbt haar nog nooit teleurgesteld heeft.

Zelfde commentaar: dat ze in de vorige potjes iets gedaan zou hebben, betekent niet dat ze in dit potje hetzelfde is. Ze heeft nog echt niet veel gedaan, en toch krijgt ze een lynchstem? Je hebt plotseling met lynch en bm wel heel veel aanhangers. Dat zijn of mensen die jou werkelijk vertrouwen, of wolven die met de massa meelopen. Vanwege dat laatste, heb ik de namen even verzameld. Ook bij de stemmers op Bezem, zitten ongetwijfeld wolven die meelopen.

1:
Alice, omdat Yde in mijn ogen een goede theorie heeft aangekaart. Eigenlijk weet ik het gewoon niet zo goed. :(

2:
Dit is een beetje een Gerben-situatie :p
Actief dus wolf :p
Echter zijn er altijd ook andere factoren waarmee we rekening moeten houden enzo..
Mijn stem zal dan ook niet op Alice gaan.

Ik vind wel dat Bezem zich er weer érg gemakkelijk vanaf probeert te brengen.
Even de to-be-bm volgen (wiens theorie vrij waardeloos was btw), lynchstem zetten, en dan erachter dat hij het eigenlijk niet zo goed weet.
Als je het niet zo goed weet, lynch er dan niet iemand om.
Bezem

Mede door deze stem denk ik dat jij een goedje bent, of iemand die toch nog enige afstand van Ydeger wil hebben om niet een of andere samenhang te tonen. Ik denk het eerste.

3:
De Bezem wilde wel heeel graag dat ik op Kyra ga stemmen, als hij geen uitleg geeft zal mijn stem op hem blijven staan.

En van #113 weten we dat Tristan dit al eens vaker heeft gedaan.

Je bedoelt de theorie die je nog nooit toegepast hebt? En je weet dat ik de vorige paar potjes fucking inactief was en wolf?
Het is gewoon echt kut als mensen je plots gaan lynchen omdat je eens actief probeert te zijn, of je voorneemt eens actief te doen. Als ik hier serieus om gelyncht wordt is dit het laatste potje dat ik een poging waag actief te zijn.

Verschuilen achter deze reden? Of de theorie van Yde aanvallen om alleen maar je onschuld te bewijzen? Gok het laatste

WWG -> Alice

Aangezien De Bezem volgens mij niet slecht is ;)

Wel dus, Imrahil, maar ik denk dat Alice wel een paar keer gezienerd is vandaag. Eens zien of ze vandaag weer stemmen gaat krijgen. Ik blijf erbij dat zij geen slechtje is. Aan de andere kant is het wel zo dat ik ook niet denk dat jij dat bent, omdat je niet in dit stadium Bezem nog gaat proberen te redden.

Ik zal zo even teruglezen,
daarom random op Jelmer

Nja, je volgde de rest op Ydeger ook al blind, waarom nu niet?

Gerben, omdat ik random stemmen haat, en niet goede argumenten langs zie komen.

Dit is niet meer serieus te nemen.

De Bezem, omdat hij vaag doet over een gesprek (?) dat hij blijkbaar gehad heeft en random meeloopt op een theorie die nergens over gaat.

Weer het argument van het gesprek. Dat werd onlangs door Tristiano ook al gebruikt. Dat is wel vreemd, en zeker met de ontkenning van bezem:

Ik heb geen gesprek gehad:confused:

Bezem, als je geen gesprek gehad hebt, had Tristan gelogen, en zou hij dus best wolf kunnen zijn, en had je lynchstem neem ik aan wel op hem gestaan...

Dan geldt voor Alice hetzelfde.

Voor vandaag ga ik denk ik, vanwege de bovengenoemde redenen, voor Tristiano.
Meelopers die ik verdacht vind daardoor, zijn yde stemmers en mensen die obvious meelopen op Bezem
 

DeletedUser

Gast
Ben waarschijnlijk ruim voor de deadline wel terug, maar mocht ik toch worden opgehouden, zet ik voor nu mijn stem op Imrahil
 

DeletedUser21204

Gast
Ook bij de stemmers op Bezem, zitten ongetwijfeld wolven die meelopen.

Oneens. Alice en ik hadden 3 stemmen, Bezem eindigde met 5.
De Burgemeester stemde op Alice.

Samengevat; als een wolf op Alice zou stemmen in plaats van op Bezem, was Bezem gered.
En dan kan je denken "Maar misschien was Alice ook wel wolf", maar Ydeger stemde niet op mij, dus zelfs als een wolf op mij stemde ipv Bezem dan, was er al een kans dat ik lynch zou worden en niet Bezem.
En ik denk dat het toch wel geloofwaardig is dat we niet alledrie wolf waren, zo hard falen Bezem, Alice en ik nu ook weer niet als wolf.

Oftewel, ik vermoed dat er helemaal géén wolf tussen de Bezem-stemmers zit.
Hierom vertrouw ik Sanhal, Alice en Tristan wel.

Weer het argument van het gesprek. Dat werd onlangs door Tristiano ook al gebruikt. Dat is wel vreemd, en zeker met de ontkenning van bezem:

Dan geldt voor Alice hetzelfde.

Voor vandaag ga ik denk ik, vanwege de bovengenoemde redenen, voor Tristiano.
Meelopers die ik verdacht vind daardoor, zijn yde stemmers en mensen die obvious meelopen op Bezem

Dit is gewoon echt dom.. Bedoel je hier nu dat Bezem als wolf toe gaat geven een gesprek gehad te hebben met een goedje waarin hij deze probeert over te halen op mij te stemmen? :rolleyes:

En hoezo geldt dan voor Alice hetzelfde? Tristan kwam met het gesprek aan hoor, dat anderen erop volgden kon bezem hen niet op aankijken, want de theorie was vrij goed, ook in het geval dat hij geen wolf was.

Dus doe niet zo stom en ga niet degene die een wolf eruit werkt op dag 1 meteen lynchen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22651

Gast
Oneens. Alice en ik hadden 3 stemmen, Bezem eindigde met 5.
De Burgemeester stemde op Alice.

Samengevat; als een wolf op Alice zou stemmen in plaats van op Bezem, was Bezem gered.
En dan kan je denken "Maar misschien was Alice ook wel wolf", maar Ydeger stemde niet op mij, dus zelfs als een wolf op mij stemde ipv Bezem dan, was er al een kans dat ik lynch zou worden en niet Bezem.
En ik denk dat het toch wel geloofwaardig is dat we niet alledrie wolf waren, zo hard falen Bezem, Alice en ik nu ook weer niet als wolf.

Oftewel, ik vermoed dat er helemaal géén wolf tussen de Bezem-stemmers zit.
Hierom vertrouw ik Sanhal, Alice en Tristan wel.

Als een wolf op Alice zou stemmen, was het zo geweest dat degene die de doorslag had gegeven, en voor goedje was gegaan, zichzelf verdacht had gemaakt. Dat lijkt me dus heel sterk.

En ik blijf erbij qua Tristan: hij en Eli zijn ook begonnen in 113 met het stemmen op Initia toen, beiden als eersten na een DL. Initia deed verder niet belachelijk veel in het topic, same for Bezem.

Dit alles maakt voor mij Tristan atm mijn no 1
 

DeletedUser

Gast
Kyra

Ydeger wordt met ruim verschil BM, zes tegen twee ofzo, maar zij claimt te hebben gedacht dat Aran BM werd. Dit geloof ik simpelweg niet. Dat ze ook in een gesprek met Yde net doet of ze dit denkt, maakt hierbij helemaal niets uit.

Ze doet nu ook net of ze de instellingen niet gelezen heeft. Dat de rest dit niet heeft gedaan,oke, die falen gewoon, maar jij hoort gewoon te weten dat De Bezem een slechtje is dat de overige slechtjes niet kent.

Daarnaast ben ik je stem op mij niet vergeten, dus al met al heb ik genoeg redenen om te denken dat je wolf bent.

E: Wat een enorm slechte redenen om Tristan te verdenken, Aran.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Als een wolf op Alice zou stemmen, was het zo geweest dat degene die de doorslag had gegeven, en voor goedje was gegaan, zichzelf verdacht had gemaakt. Dat lijkt me dus heel sterk.

En ik blijf erbij qua Tristan: hij en Eli zijn ook begonnen in 113 met het stemmen op Initia toen, beiden als eersten na een DL. Initia deed verder niet belachelijk veel in het topic, same for Bezem.

Dit alles maakt voor mij Tristan atm mijn no 1

Die had zichzelf niet zo verdacht gemaakt hoor.
Immers, niemand had dan geweten dat Bezem wolf was.
Dus voor hetzelfde geld zouden het 2 goedjes geweest zijn.
Ikzelf zou in elk geval deze wolf dan niet verdacht hebben (tenzij hij het echt met een flutreden of zo 10 sec voor deadline doet ofzo ofc).

Dit is echt onzin verder. Omdat Tristan één keer als wolf een wolf heeft gelyncht, kan hij nu geen wolf meer lynchen zonder zelf wolf te zijn?

Ze doet nu ook net of ze de instellingen niet gelezen heeft. Dat de rest dit niet heeft gedaan,oke, die falen gewoon, maar jij hoort gewoon te weten dat De Bezem een slechtje is dat de overige slechtjes niet kent.

Oh :x Oeps :x
Ok, Arans hele theorie valt weg, en mijn reactie daarop dus ook.
Ook dat van Fireas op Imrahil valt weg...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan