• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Ik heb nog geen BM-stem staan. Die gaat naar Kyraco, omdat Arans theorie zo erg niet klopt, maar hij wil het zelf niet zien, en naar mijn mening speelt Kyra gewoon hoe ze als goedje speelt: bashen, actief, enz.

Maar lynchen wil ik Aran niet, omdat ik denk dat een wolf niet zo ver durft te gaan in een theorie die van geen kanten ergens op slaat. Beetje stomme redenering, maar hij speelt ook hoe ik hem als goedje zie spelen, niet te voorzichtig ofzo.

Dus mijn lynchstem, ik weet het nog niet zo goed. Ik denk dat ik op Alice ga, nog steeds om haar stem op Gerben (ouwe koeien ftw) en omdat ze als wolf altijd veel actiever is. Maar ik bekijk het nog ff.
 

DeletedUser21204

Gast
Als er niks beters komt waarop ik kan stemmen, gaat Kyra toch echt in 't rood bij mij :s

Het lijkt haast alsof je met tegenzin op me zou stemmen. Beetje vreemd als je me verdenkt.

Maargoed, ik denk dat Aran toch wel goed is. Ook al doet hij een beetje vreemd. Goedje met tunnelvisie, zeg ik.

POTG btw. Wie wel? Dunno.

Ydeger ninja'de mij en denkt tenminste na :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Mijn BM stem voor vandaag gaat op Ydeger, hij is meestal een redelijk goede speler (als hij niet random verhaaltjes gaat posten met zijn verdenkingen erin verstopt) en zal denk ik ook goed mee kunnen dragen aan het spel.
De lynch zie ik nog even aan, ik denk dat zoals al is vernoemd, het gebash tot nu toe vooral tunnelvisie was.
 

DeletedUser23053

Gast
Het lijkt haast alsof je met tegenzin op me zou stemmen. Beetje vreemd als je me verdenkt.

Maargoed, ik denk dat Aran toch wel goed is. Ook al doet hij een beetje vreemd. Goedje met tunnelvisie, zeg ik.

POTG btw. Wie wel? Dunno.

Ydeger ninja'de mij en denkt tenminste na :)

Ja, ik stem met tegen zin op je, als ik op je stem, omdat dit geen reden is om iemand te lynchen normaal gesproken en deze reden alleen op dag 1 kan zijn als je niks beters weet.
 

DeletedUser20542

Gast
Waah, straks ben ik nog BM! En wees gerust Sander, verhaaltjes zijn zó september!

Mijn stem gaat dus op Alice omdat de activiteitstheorie me mbt haar nog nooit teleurgesteld heeft.
 

DeletedUser

Gast
Waah, straks ben ik nog BM! En wees gerust Sander, verhaaltjes zijn zó september!

Mijn stem gaat dus op Alice omdat de activiteitstheorie me mbt haar nog nooit teleurgesteld heeft.


Heb je die theorie dan al eens eerder toegepast?
 

DeletedUser20542

Gast
Heb je die theorie dan al eens eerder toegepast?
Absoluut. Ik heb haar al enkele keren (hoewel nergens vermeld) volledig vertrouwd omdat ze nauwelijks postte, en toen ik eens met haar wolf was heb ik haar op de vingertjes getikt omdat ze veel te actief was. Verder was ze in pot 118 als goedje (hoewel ook vervanger) goed voor 1 post, en in 117 als vrij lang overlevend slechtje wel voor heel wat meer.

Voor zover ik weet is Alice nog nooit tegen mn theorie ingegaan, vandaar ook dat ik dat alvast zei.
 

DeletedUser

Gast
Absoluut. Ik heb haar al enkele keren (hoewel nergens vermeld) volledig vertrouwd omdat ze nauwelijks postte, en toen ik eens met haar wolf was heb ik haar op de vingertjes getikt omdat ze veel te actief was. Verder was ze in pot 118 als goedje (hoewel ook vervanger) goed voor 1 post, en in 117 als vrij lang overlevend slechtje wel voor heel wat meer.

Voor zover ik weet is Alice nog nooit tegen mn theorie ingegaan, vandaar ook dat ik dat alvast zei.

118 deed ze niet mee, 117 postte ze toch imo niet zo vaak maar goed.

Ik bedoelde eigenlijk: heb je haar al eens eerder verdacht omdat ze veel postte, maar dat had je dus niet.

Ze was vroeger idd actiever als wolf dan als goedje, maar ze heeft natuurlijk ook geleerd dat dit teveel opvalt dus ik vind dit niet meer echt wijzen op het wolf zijn (zo actief is ze trouwens nu niet maar goed).
 

DeletedUser

Gast
Ik weet het niet meer vandaag, dus ik doe het volgende: Bij twijfel, stem WWG. Waarom? Is hij goedje, dan zorgt hij met zijn plannen voor veel dode goedjes, is hij slechtje, dan hetzelfde.
 

DeletedUser

Gast
Alice, omdat Yde in mijn ogen een goede theorie heeft aangekaart. Eigenlijk weet ik het gewoon niet zo goed. :(
 

DeletedUser

Gast
Heb atm geen internet dus kort bericht van mij.

Bm stem naar gekko (groen) (mobiel wil kleuren niet)
Heb met Ydeger te vaak gehad dat hij overal excuses voor ging aanbieden en zichzelf verdacht ging maken.

Lynch naar ijzer (rood)
Omdat de actieven mij wel goed lijken en hij niet erg geïnteresseerd over komt
 

DeletedUser21204

Gast
Dit is een beetje een Gerben-situatie :p
Actief dus wolf :p
Echter zijn er altijd ook andere factoren waarmee we rekening moeten houden enzo..
Mijn stem zal dan ook niet op Alice gaan.

Ik vind wel dat Bezem zich er weer érg gemakkelijk vanaf probeert te brengen.
Even de to-be-bm volgen (wiens theorie vrij waardeloos was btw), lynchstem zetten, en dan erachter dat hij het eigenlijk niet zo goed weet.
Als je het niet zo goed weet, lynch er dan niet iemand om.
Bezem
 

DeletedUser22575

Gast
Ik ga voor Kyraco, waarom? Omdat ik Aran vertrouw en haar helemaal niet.
 

DeletedUser22575

Gast
Hoezo vertrouw je Aran op dag 0 dan?
Ik ga voor vandaag op De bezem, gaat wel heel snel mee op een theorie die op dag 0 nog niet van toepassing is imo.

Oke, ik vertrouw zijn "theorie". En we hebben even genetwerkt enzo.
 

DeletedUser21204

Gast
Goed bezig goedjes.
Nouja, dat nu duidelijk mag zijn dat ik dus ook (lees: zeker!) zo speel als goedje.

Het moment dat ik op de achtergrond blijf en niet ga bashen, dát is het moment waarop jullie mij mogen gaan verdenken.


Alice is dood, niet ik :p

En wtf, helft van de stemmen maar bij de lynch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser199

Gast
De Bezem wilde wel heeel graag dat ik op Kyra ga stemmen, als hij geen uitleg geeft zal mijn stem op hem blijven staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan