• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #123: Het ene Ding is het andere niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
De premie, als Fireas dat al is, lijkt me gevaarlijker dan een wolf die niet kan lunchen
 

DeletedUser

Gast
Fireas na een goed gesprek met hem te hebben gehad, ben ik van mening dat ik toch eens iemand moet gaan vertrouwen.
dus bij deze Mineos
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
(rofl)
best geweldig dit x).

AB verander je stem x) zo red je de premie nog en laat je hem winnen.
 

DeletedUser

Gast
Ik was nog niet eens degene die begon met verraden :O
(ik zou het alsnog hebben gedaan, maar ssssst)
 

DeletedUser

Gast
Ik negeer gewoon de rol premiejager en heb als doel om als enige over te blijven xD
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Juist, dus jij wil de kans nemen dat hij vandaag niet wint zodat het dan gelijk is de volgende dag en hij kiest wie wint? x) (jou of mij bm maken)
 

DeletedUser

Gast
Nee, straks zijn er 3 over. Ik zeg bij deze alvast dat als ik dood ga dat AB de BM krijgt.
dus jij mag kiezen wie van ons tweeën wint :)

Degene die al het hele potje je tegenwerkt en probeert je af te maken, of degene die je lange tijd heeft geholpen en uiteindelijk heel hard backstabt...
 

DeletedUser

Gast
Nee, straks zijn er 3 over. Ik zeg bij deze alvast dat als ik dood ga dat AB de BM krijgt.
dus jij mag kiezen wie van ons tweeën wint :)

Degene die al het hele potje je tegenwerkt en probeert je af te maken, of degene die je lange tijd heeft geholpen en uiteindelijk heel hard backstabt...

Wie hoort er bij welke variant?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Nee, straks zijn er 3 over. Ik zeg bij deze alvast dat als ik dood ga dat AB de BM krijgt.
dus jij mag kiezen wie van ons tweeën wint :)

Degene die al het hele potje je tegenwerkt en probeert je af te maken, of degene die je lange tijd heeft geholpen en uiteindelijk heel hard backstabt...

Ab dan maar?
 

DeletedUser

Gast
Wie hoort er bij welke variant?

nou, jij was vrij duidelijk wolf vanaf een bepaald punt, en behalve tegen het koppel heb je niet erg meegeholpen.
Ik ben heel lief geweest alleen verraad ik hem nu opeens door de goedjes een oor aan te naaien...
Dus jij bent de eerste variant :p

E. Morgen pas, Sander, morgen pas. Geduld :)
 

DeletedUser

Gast
nou, jij was vrij duidelijk wolf vanaf een bepaald punt, en behalve tegen het koppel heb je niet erg meegeholpen.
Ik ben heel lief geweest alleen verraad ik hem nu opeens door de goedjes een oor aan te naaien...
Dus jij bent de eerste variant :p

Ik heb 3 rollen gehad dit potje :O
Dus heb op 3 verschillende manieren geprobeerd dit spel te spelen, blijkbaar niet goed genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan