• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #123: Het ene Ding is het andere niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Mwa, de premie was nooit opgevallen als het niet door het orakel was. Een premie kan al amper winnen en hij speelde het goed:p.
 

DeletedUser

Gast
Mwa, de premie was nooit opgevallen als het niet door het orakel was. Een premie kan al amper winnen en hij speelde het goed:p.

Ben ik gedeeltelijk met jou eens.
Maar heb je dan geen medelijden met mij?
Dat ik zomaar een burger moest worden, en door een lunch die niet door mocht gaan bijna geen kans meer maakte op de overwinning?
 

DeletedUser20542

Gast
De Dingen wouden helemaal de AntiDingen niet dood. FireDing, wou MinDing dood. En zo stierf MinDing als Lycantroop. Het AntiDing kon om onduidelijke redenen niks terugdoen :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik heb zowel medelijden met jou als met de goedjes, die t ook maar zwaar hadden dit potje.
 

DeletedUser

Gast
Het AntiDing kon om onduidelijke redenen niks terugdoen :O
Wat dom van het AntiDing, of kwam het door een andere factor?
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif

Ik heb zowel medelijden met jou als met de goedjes, die t ook maar zwaar hadden dit potje.

Ik begon als Neutraaltje, en werd daarna Goedje!
Dus heb je dubbel medelijden met mij
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ja hoor x).
Of de wolven winnen of de premie wint. Ik kan sws niet winnen want Fireas gaat jou het bm schap geven:p.
Dus dan ga ik gewoon voor de premie aangezien die nooit winnen en hij het dit potje zeer goed heeft gedaan.
 

DeletedUser

Gast
Maar dat is pure zelfmoord wat je nu doet ;)
Staat dat niet gelijk aan spelbederf?
Er is natuurlijk altijd nog de kans dat Fireas mij stabt en jou BM maakt.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Neuh staat niet gelijk aan spelbederf geloof ik. Ik ga gewoon voor een slechtje. Zelf heb ik al geen kans om te winnen.
En als het wel spelbederf is val ik daarvoor dood en lyncht hij jou.
 

DeletedUser20542

Gast
En toen stierf Burger aka Lieveling ABDing een tragische dood, met een zwaard en veel gebrul enzo. Er waren nog 2 Dingen over. De ene had de macht over de andere, leek het wel. Dat geniepige FirDing kon met SanDing doen wat hij wilde. En toevallig had hij het zwaard nog in zijn handen. Met een grote schreeuw gooide hij het zwaard door de lucht en recht in SanDings hart. Die kon niet eens meer gillen, want het was al gebeurd. Met een grote smak viel hij op de grond en FirDing sprong nog een paar keer over hem heen omdat hij zo trots op zichzelf was: hij had het als enige gehaald! Heel Dingenland was trots op FirDing. Hij kreeg een lintje van de Koning, Dingeman. En hij mocht op de erelijst van goede burgers van Dingenland.

Premiejager Fireas wint! Ik edit de beginpost met alle rollen verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan