• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #124 - Romeinen in Gallië

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Ook ik wil wel graag BM worden eigenlijk :)

Iedereen hier komt mij toch vrij bekend voor, dus ik denk niet dat ik hoef uit te leggen waarom, want dat is toch wel gewoon steeds hetzelfde verhaaltje :p
 

DeletedUser

Gast
Succes allen!

*Mompelt iets over z'n superieure spelinzicht -> zie vorig potje!*
 

DeletedUser16774

Gast
Succes allen!

*Mompelt iets over z'n superieure spelinzicht -> zie vorig potje!*
Ah ja, bedankt dat je me daaraan herinnert. Rutger.

Relax, ik breng morgen wel een fatsoenlijke stem uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Ik ga hier niet echt bij relaxen, kun je nou nooit een normale stem posten of helemaal niet gewoon op dag 0?
 

DeletedUser19654

Gast
Succes allemaal! laat dit niet zo als vorig potje worden want toen werd ik echt gek fzow want snapte er geen bal meer van
 

DeletedUser

Gast
Iemand kan of iets later all je posts quoten en zeggen dat je wel actief bent maar niets toevoegd. Verder helpt je claim dan ook niet.
Zeker als mensen verder geen aanleiding hebben om te stemmen.

btw Rabbid, waarom heet ik fireasterix en niet gewoon fireastix...
Dit is gewoon fire-asterix...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik zie een claim! :O
Maargoed, Fireasterix staat mooier, punt. En jij bent geen forummod meer, dus er is niets wat je daartegen kunt doen!
 

DeletedUser

Gast
Ik zie een claim! :O
Maargoed, Fireasterix staat mooier, punt. En jij bent geen forummod meer, dus er is niets wat je daartegen kunt doen!

misschien niet direct, maar er zijn nog genoeg andere konijntjes die nu nog vrolijk rondhuppelen in mijn omgeving.
Je zou toch niet willen dat een van hen of misschien zelfs wel meerderen van hen iets overkomt?
 

DeletedUser21204

Gast
Nu ga ik even iets doen waar ik eerder alleen maar van had kunnen dromen dat ik het ooit zou doen.

Wait for it.........................

ON TOPIC!

8-)
 

DeletedUser

Gast
Fireas, hij dreigt onnodig dieren te doden! Typisch wolvengedrag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan