• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #124 - Romeinen in Gallië

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Waarom passen jullie je post aan ipv gewoon het in een nieuwe post door te strepen

En waarom zeg je niets over de stem van Mineos, Kyra?
 

DeletedUser

Gast
Succes iedereen

En jammer dat Casper zo aan het trollen is zet me wel aan het denken waarom hij dat zou doen....?
 

DeletedUser23053

Gast
Imrahix is lievv.

Initia niet, hij trollt en dat is niet lievv. Om die reden wil ik de roze stem inbrengen. Deze stem zorgt ervoor dat er 1 BM-stem van betreffende speler wordt verwijdert.
Wacht, dit idee gaat toch niet doorgevoerd worden.

In ieder geval, nog niet veel gezien, vooral irritante trolls en mensen die over die trolls klagen.

Trouwens, die roze stem is geen troll, daarmee wil ik gewoon zeggen, Initia kap met trollen, daar hebben we niks aan. Er zijn mensen die ini dan een lynchstem geven, maar dat vind ik ook weer zo drastisch, daarom dus deze mooie tussenoplossing.
Wow deze post is volgens mij echt heel krom, maar ik hoop dat jullie het enigszins begrijpen.
 

DeletedUser

Gast
Ooh, tis al begonnen, ik zag niet dat ik een PM had gekregen x)
Hoe dan ook, ik lees morgen wel alles door, heb er nu geen tijd voor :x
Succes allemaal!
En Alice voor bm :O
 

DeletedUser

Gast
Ah ik zie dat 't er al heel serieus aan toe gaat. :p

Ter zake.
Ik zal nog even moeten denken over mijn bm stem. Maar voor nu gaat deze naar Alicix i.v.m. het vorige potje :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Imrahix is lievv.

Initia niet, hij trollt en dat is niet lievv. Om die reden wil ik de roze stem inbrengen. Deze stem zorgt ervoor dat er 1 BM-stem van betreffende speler wordt verwijdert.
Wacht, dit idee gaat toch niet doorgevoerd worden.

In ieder geval, nog niet veel gezien, vooral irritante trolls en mensen die over die trolls klagen.

Trouwens, die roze stem is geen troll, daarmee wil ik gewoon zeggen, Initia kap met trollen, daar hebben we niks aan. Er zijn mensen die ini dan een lynchstem geven, maar dat vind ik ook weer zo drastisch, daarom dus deze mooie tussenoplossing.
Wow deze post is volgens mij echt heel krom, maar ik hoop dat jullie het enigszins begrijpen.
Dus op een aanklacht te maken tegen irritante trolls breng je een trollende troll"stem" uit? Dit maakt je zowel een troll als iemand die trollen aanklaagt als iemand die mensen die trolls aanklagen aanklaagt. Logica?
Nee, geen moeilijke zin.

Ooh, tis al begonnen, ik zag niet dat ik een PM had gekregen x)
Hoe dan ook, ik lees morgen wel alles door, heb er nu geen tijd voor :x
Succes allemaal!
En Alice voor bm :O
Ah ik zie dat 't er al heel serieus aan toe gaat. :p

Ter zake.
Ik zal nog even moeten denken over mijn bm stem. Maar voor nu gaat deze naar Alicix i.v.m. het vorige potje :)

Ik voel me vereerd *bloos*.
Geef het maar aan iemand anders tho. Ik vind het altijd vreselijk om de doorslaggevende stem te hebben, ongeacht mijn rol...
 

DeletedUser

Gast
Godver, alleer een bm stem op iemand uitgebracht die geen BM wilt worden... :(
Zucht, Ydeger dan maar.
En ik zie dat ik niet veel heb gemist gister, ga eens serieus doen. En ja, het is nogal hypocriet van mij om dat te zeggen.
 

DeletedUser16774

Gast
Succes iedereen

En jammer dat Casper zo aan het trollen is zet me wel aan het denken waarom hij dat zou doen....?
Omdat het kan.
Imrahix is lievv.

Initia niet, hij trollt en dat is niet lievv. Om die reden wil ik de roze stem inbrengen. Deze stem zorgt ervoor dat er 1 BM-stem van betreffende speler wordt verwijdert.
Wacht, dit idee gaat toch niet doorgevoerd worden.

In ieder geval, nog niet veel gezien, vooral irritante trolls en mensen die over die trolls klagen.

Trouwens, die roze stem is geen troll, daarmee wil ik gewoon zeggen, Initia kap met trollen, daar hebben we niks aan. Er zijn mensen die ini dan een lynchstem geven, maar dat vind ik ook weer zo drastisch, daarom dus deze mooie tussenoplossing.
Wow deze post is volgens mij echt heel krom, maar ik hoop dat jullie het enigszins begrijpen.
Ik ben wel liev :( Trollen verandert daar niets aan.
 

DeletedUser19654

Gast
Fireas hij won het vorige potje als premiejager, dus vind dat hij het verdient.
Had hem helemaal niet door!
 

DeletedUser

Gast
Fireas, hij dreigt onnodig dieren te doden! Typisch wolvengedrag!

Hij mag geen weerloze dieren doden dat is zielig :O

Omdat ik een ninja ben :O
Maar Fireas btw

Aardig dat je hem dan toch nog een kans wil geven (hug)

Mayco :D

Ik vind het grappig hoe iedereen mijn trollstem negeert x)

Kijk ik reageer even op dit zinloze getroll van jou.
Omdat je het zo lievv vraagt :p

Ze negeren het juist om het trollen tegen te gaan anders blijft iedereen de rest van het potje trollen.
Zo dan ga ik nu de rest even bij lezen.
En ik zal een keuze maken op wie ik stem voor BM.
 

DeletedUser

Gast
Dus,wat er tot nu toe is gebeurd:
1. Iedereen veel succes wensen.
2. Random troll lynch dingen.
3. BM-stemmen.
ik zal ook wel even een BM-stem doen :O
POTG mag wel van mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan