• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #131 - van Marcoknight

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Daar gaat het plan, godverork D:
Nu hopen dat iemand van de niet-gezienerden gelunched wordt, en dan is het mss nog haalbaar D:
 

DeletedUser

Gast
Dag 6
Pacmega is de lynch. Hij was wolf.
Aeneas is de lunch. Hij was Muizenval
Klaagmuur:
'Kijk nog eens naar de Klaagmuur van dag 3. Ik heb gelijk. Groetjes, de lycantroop. '

'Ziener, gebruik deze wall om de gespotte slechtjes op te vermelden. Wel zo efficient.'
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Godver, daar vreesde ik dus voor.

In ieder geval is voor mij iedereen bewezen behalve Wouter en Ydeger.
Wilt één van de twee nog Lycantroop claimen of niet?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zen vandaag heb ik dan weer weinig tijd D:
Gezi n de vroege bash van Yde op Pacmega denk ik persoonlijk dat hij goed is en neig ik dus meer naarwouter voor lynch. Misschien ben ik vanavond nog online maar das niet zeker.
 

DeletedUser23442

Gast
Wacht, ff logisch nadenken...
Rabbidrobin is gewoon koppeltje en wel G/S!

Dat Rabbid inderdaad in het koppeltje zit vermoedde ik al een tijdje.
Maar wat het nu zeker maakt, is dat hij de enig overgebleven Muizenval is.

Dát de muizenval in het koppeltje moest zitten was na de acties van Sanhal wel duidelijk.
Nu zit Aeneas niet in het koppeltje, maar Rabbid dus wss wel

Hier kom je uiteraard pas mee op de dag dat hij niet online kan komen.

Hier komt hij uiteraad pas mee na wat er gisteren avond allemaal is gebeurd

Maar bedankt voor mn bevestiging dat jij zijn koppelpartner bent.

Waarom denk ik dat te weten?
-Volgens Rabbid ben jij gezien. Maar de kans is wel heel klein, dat de muizenval net jou ene post per dag heeft gezien. Dat vond ik al vreemd
-Ook verdedig jij in bovenstaande quote meteen Rabbid. Waarom zou je dat doen? Vgm omdat jij met hem bent gekoppeld.

Dan is de vraag, zijn jullie een g/g of een g/s koppeltje.

Nou, als jullie een goed/goed koppeltje waren geweest, was het spel voorbij geweest.
Dan hadden jullie samen met mij (gezien+BM) de lynch kunnen domineren en in maximaal 2 dagen kunnen uitlynchen.

Nu het potje niet voorbij is, zal dit dus komen doordat jullie als g/s koppeltje de lynch (als ik meega met de muizenval) én de lunch bepalen

Dus vgm zijn jullie inderdaad een g/s koppeltje. (evt pas na infectie)

Alleen nog even denken wat het laagste risico heeft, ara lynchen of rabbid lynchen
 

Araluen

Manticore
Dat Rabbid inderdaad in het koppeltje zit vermoedde ik al een tijdje.
Maar wat het nu zeker maakt, is dat hij de enig overgebleven Muizenval is.

Dát de muizenval in het koppeltje moest zitten was na de acties van Sanhal wel duidelijk.
Nu zit Aeneas niet in het koppeltje, maar Rabbid dus wss wel



Hier komt hij uiteraad pas mee na wat er gisteren avond allemaal is gebeurd

Maar bedankt voor mn bevestiging dat jij zijn koppelpartner bent.

Waarom denk ik dat te weten?
-Volgens Rabbid ben jij gezien. Maar de kans is wel heel klein, dat de muizenval net jou ene post per dag heeft gezien. Dat vond ik al vreemd
-Ook verdedig jij in bovenstaande quote meteen Rabbid. Waarom zou je dat doen? Vgm omdat jij met hem bent gekoppeld.

Dan is de vraag, zijn jullie een g/g of een g/s koppeltje.

Nou, als jullie een goed/goed koppeltje waren geweest, was het spel voorbij geweest.
Dan hadden jullie samen met mij (gezien+BM) de lynch kunnen domineren en in maximaal 2 dagen kunnen uitlynchen.

Nu het potje niet voorbij is, zal dit dus komen doordat jullie als g/s koppeltje de lynch (als ik meega met de muizenval) én de lunch bepalen

Dus vgm zijn jullie inderdaad een g/s koppeltje. (evt pas na infectie)

Alleen nog even denken wat het laagste risico heeft, ara lynchen of rabbid lynchen

Het was vooral om mijn uiteindelijk stem op zijn antwoord te baseren, maar dat heb jij nu al voor hem gegeven.
 

DeletedUser23442

Gast
Het was vooral om mijn uiteindelijk stem op zijn antwoord te baseren, maar dat heb jij nu al voor hem gegeven.

Oke, nou was ik gisteren eigenlijk al van plan zelf met het g/s verhaal te komen. Vandaar dat nu Wouter dit zegt en jij er tegen in gaat ik toch maar reageerde nu. Ik weet ook niet wat voor reactie je precies verwachtte, en als de inhoud van mn post klopt maakt het ook helemaal niet uit op wie jij wilde gaan stemmen, als jullie toch lynch zouden worden.
Maar dat je inhoudelijk niet ingaat tegen de dingen die ik zeg, en die wouter zei, wil dat zeggen dat we gelijk hebben?
 

Araluen

Manticore
Oke, nou was ik gisteren eigenlijk al van plan zelf met het g/s verhaal te komen. Vandaar dat nu Wouter dit zegt en jij er tegen in gaat ik toch maar reageerde nu. Ik weet ook niet wat voor reactie je precies verwachtte, en als de inhoud van mn post klopt maakt het ook helemaal niet uit op wie jij wilde gaan stemmen, als jullie toch lynch zouden worden.
Maar dat je inhoudelijk niet ingaat tegen de dingen die ik zeg, en die wouter zei, wil dat zeggen dat we gelijk hebben?

Nee, ik ben mijn research aan het doen. Dat komt zo, denk ik.
 

DeletedUser20542

Gast
Lycantroop hier, de geheimzinnigerd van de Klaagmuur.

Wouter en anders morgen Rabbid.
 

DeletedUser23442

Gast
Lycantroop hier, de geheimzinnigerd van de Klaagmuur.

Wouter en anders morgen Rabbid.

Waarom wouter als ik vragen mag?

Als hij niet in het koppeltje zit en niet slecht is, en Rabbid + araluen wel g/s koppeltje zijn, wordt 1 van ons 2 gelunched

Dan is het voor hen 2 vs 1 en winnen ze?

Dan beter eerst Rabbid en morgen eventueel wouter.

Dan hebben we geen last van de macht van een koppeltje
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wacht, ff logisch nadenken...
Rabbidrobin is gewoon koppeltje en wel G/S!

Ongelofelijk? Hoezo zak je zo laag dat je enige redmiddel is dit te gaan beweren op de speler waarvan je weet dat ie er niet gaan zijn?
Dit is gewoon klare onzin, wees dan tenminste zo fatsoenlijk dat te beweren wanneer ik er gisteren was :/
 

DeletedUser

Gast
Dag 7 Het Einde
Het was een tricky kwestie, maar uiteindelijk heb ik besloten dat Rabbidrobin gelyncht word. Hij was muizenval en geliefde. Araluen stierf hierbij aan liefdesverdriet. Hij was wolf.
En hierbij dan ook het einde. Araluen was de laatste wolf, geinfecteerd, en g/skoppel met Rabbidrobin. Door ara's domme keuze om het nog eens te wagen om te gaan timen, hebben ze dit verloren. Hiermee winnen de goedjes.
Mijn mening: Goedjes hebben het niet verdiend. Redelijk wat goedjes waren inactief en dienden vervangen te worden, ookal waren het niet perse de normaal inactieve mensen, dat viel me tegen. Verder is er echt te weinig gekeken naar de instellingen naar mijn mening, op dag 6 pas komen met een mogelijk koppel, en dan nog wel g/s, vind ik een beetje schunnig. Verder had ik gedacht dat de muizenvallen gebruik zouden maken van de klaagmuur om hun zieneringen te laten zien, tot mijn verbazing hebben ze dat niet gedaan. De goedjes waren ook heel erg aan t meelopen, zonder echt na te denken, en hoewel dat later goed uitpakte door de 'geziene'wolven, vond ik het wel wat teleurstellend dat er redelijk ongedacht gehandeld werd. De wolven waren zoals ze zelf al zeiden , 'allemaal inactieve spelers als wolven' . Uiteindelijk was het telkens in het laatste half-uur nog van'Oh, we moeten nog een lunch hebben', wat ik wel erg incomptent vond, enjullie waren vooral mensen die telkens op de deadline gingen stemmen, wat opzich werkte. Ik was het zelf niet eens met de dag 4 keuze. Jullie hadden Rabbid eruitkunnen gooien, degene die bijna iedereen onder controle hield en leidde, en toch besloten jullie dat jullie beter Mayco konden lynchen. het was tricky geweest, maar er was ook veel meer kans geweest om in te komen tegen de anderen omdat Rabbid eruit was gegaan. Omdat jullie op het laatst hadden gestemd, was t toch wel duidelijk dat t medewolven waren die niet wouden opvallen, wat eventueel ook gebeurde, dus dat was een verkeerde actie imo.
Verder vond ik het koppel wel goed spelen, zeker na de infectie heeft voornamelijk rabbid het goed geregeld, en ik zag goede kansen voor hun om te winnen. Alleen araluen, alsjeblieft, ga niet voor de beslissende lynchstem timen als je weet dat ik t om 21.00 niet goed keur en de lunchopsturing ook verkeerd getimed was :X
Gefeliciteerd goedjes, al waren het voor mij het koppel en sanhal die t verdiend hadden te winnen, en het ook hadden gedaan bij een tijdige stem op araluen. In principe zou het koppel winnen, ware het niet dat ik streng moest zijn met de lynch.

Graag jullie mening over het potje in het algemeen, jullie gedachten over hoe er is gehandeld en ook graag wat feedback over mij als leider. Dit is mijn eerste potje wvw die ik alleen leid, dus tips en fouten benadrukken zijn altijd welkom

Rollen van iedereen:
1. Heir of carthago Rechter
2. Jaspenia Burger
3. batbeetje45 heks
4. Sanhal cupido
5. Silverfire55 Slaapschutter
6. Mayco wolf
7. Kyraco>iljavelissa Slaapengel
8. Aeneas muizenval
9. Marianne infectiewolf
10. semmieee>gekko Burger
11. MoonMonkey heks
12. Pacmega999 wolf
13. RabbidRobin Muizenval/geliefde
14. Archer Wethouder> burger
15. Ydeger Lycantroop
16. Gerben > wouter Burger
17. araluen Burger>geinfecteerde wolf en geliefde
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Inderdaad jammer van hoe het einde ging, wij hadden na de infectie eigenlijk het spel in handen (vooral door Rabbid idd). Toen ik geluncht werd dachten we (of tenminste Rabbid en Koek) dat het nog ging lukken (wat ook bleek) maar helaas ging het timen toen weer mis.
Imo hadden de wolven het niet verdiend (die waren zeer blind bezig en waren heel makkelijk te beïnvloeden door Koek) en de goedjes al helemaal niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan