• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #131 - van Marcoknight

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23053

Gast
Ik vond het jammer dat het potje zo inactief was op het einde, zeker vandaag was er echt helemaal niks te beleven...
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het bijzonder jammer dat ik op dag weer werd gelyncht vooral door meeloop gedrag, ik claimde obvious rechter en Kyra, die me letterlijk al elk potje heeft doorgehad mij bestempelde als goed.
 

DeletedUser20542

Gast
Goh, ik had hier geen zin in, maar ik heb naar mijn mening verrassend goed gespeeld. Pacmega 3 dagen door gehad, ik wist dat Araluen in het koppel zat en ik wist dat de ziener in het koppel zat. Achja, 'wist', maar desalniettemin wel leuk potje voor me.
 

DeletedUser

Gast
Laat ik hier ook maar eens mijn reactie op geven...
Ik dacht van: ik infecteer Araluen omdat ik hem wel een beetje ken en goed met hem op kan schieten.
De nacht na de avond toen ik dood was, schoot ik letterlijk wakker en dacht: ARALUEN ZIT IN HET KOPPELTJE! en dat klopte ook :O
 

DeletedUser9104

Gast
Tja, het was balen dat ik de avond dat ik gelyncht werd, m'n slaappil per ongeluk te vroeg had genomen en daardoor dus niet meer online kon komen om mezelf te verdedigen.
Maar wat heb ik me geërgerd tijdens het meelezen na m'n dood...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
En jij werd boos toen ik je koppeltje noemde! :O

Jah lol, dat was dan ook de enige reactie? xD
Maar ik was eigenlijk oprecht boos. Als je het nu de dag ervoor had laten vallen had ik me genoeg kunnen verdedigen en indekken en hadden we dit los gewonnen. Doordat jij dit de dag zelf opmerkte kon ik er niet meer op reageerde, en ging iedereen los mee.
Daar werd ik boos om, ja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan