• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #131 - van Marcoknight

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dan tegen mij zeggen dat ik niets bij draag. Veel mensen lopen gewoon mee ookal is er geen goed bewijs. Ik zou iets claimen maar helpen zal het niet doen. Kyr heeft me vorig potje meteen gezien als slechtje omdat ik volgens haar zeer obvious ben. Nu zegt ze dat ik niet perse slecht ben maar jullie negeren dat gewoon. Slim.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Het zou kunnen dat ik weg moet.
Daarom moonmonkey
En Rabbid
Moon is inactief en Rabbid lijkt me de enige goede kandidaat voor het bmschap
Peer, wie zegt dat ik inactief ben?
Niet posten is inactief tegenwoordig, ik vind het een mooi conclusie.

Iedereen weet tegenwoordig dat ik op dag 1 haast niks zeg. Vroeger deed ik dat namelijk ook niet, dat waren voornamelijk spam post tegen kyra. Kan ik nu ook wel gaan liggen doen maar bereik ik niet veel mee. Kyra manipuleert te hard waardoor ik eerder lynch word dan zij.

Verder een goedje eruit is altijd slecht. De moeite nemen om mij op skype aan te spreken of via pm te porren om te kijken of ik idd inactief ben is blijkbaar te veel moeite. Een goedje eruit betekent namelijk dat de wolven er 1 minder uit hoeven te halen. Wij hebben ze er al weer mooi een voor hun eruit gelyncht.

Vind het nogal droog om te zeggen dat een dood goedje niet erg kan zijn. Verder zie ik weer een verspreking die je het vorige potje ook maakte. Toen was je wolf.

Dus je wenst ze geen succes? Wolf!
Met ze verwijs je naar goedjes, waarom niet gewoon ons zeggen? Jij bent toch ook goedje hopelijk? Jij schrijft vanuit het denkwijze als een wolf heb ik dan het gevoel. HoC. Vorig potje klopte het iig dus waarom nu ook niet?
 

DeletedUser

Gast
Ok, je bent niet inactief. Bovendien je logica over is bullshit 'vorig potje was je slecht dus nu ook' dat slaat helemaal nergens op,en daarom blijft mijn lynch op jou. En porren valt denk ik helaas onder netwerken.
 

DeletedUser19654

Gast
Ok, je bent niet inactief. Bovendien je logica over is bullshit 'vorig potje was je slecht dus nu ook' dat slaat helemaal nergens op,en daarom blijft mijn lynch op jou. En porren valt denk ik helaas onder netwerken.
Netwerken betekent het niet met andere inhoudelijk over potje hebben, iemand aanspreken actief te worden aan een spel lijkt mij geen kwaad kunnen.

Verder jij gedraagt je hetzelfde als vorige potje en toen was je ook wolf. Je verdraait wat ik zeg ;)
 

DeletedUser

Gast
Als je ook maar een beetje goed kijkt dan zie je dat ik nu totaal anders speel. Ik verander niet om de minuut van mening en ik verdedig niemand.
 

DeletedUser

Gast
Ging er niet iemand zijn grote bek dicht houden?

Gelieve iets waardevols toe te brengen, of mee te doen met de discussie (hoe waar/onwaar, nutteloos deze wellicht kan zijn).

Het plaatsen van deze reactie heeft absoluut 0,0% toegevoegde waarde, daarom ga ik ook voor Archer. Overigens houd ik niet zo van meeloop stemmen, en aangezien ik geen eigen theorie heb (nog niet) tegen Hoc gaat mijn stem niet naar hem toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22575

Gast
Gelieve iets waardevols toe te brengen, of mee te doen met de disucussie (hoe waar/onweer, nutteloos deze wellicht kan zijn).

Het plaatsen van deze reactie heeft absoluut 0,0% toegevoegde waarde, daarom ga ik ook voor Archer. Overigens houd ik niet zo van meeloop stemmen, en aangezien ik geen eigen theorie heb (nog niet) tegen Hoc gaat mijn stem niet naar hem toe.

Oh, en wat heb jij allemaal bijgedragen? Oja, volgens mij ook 0,0. Aeneas dus?


Maar om even in te gaan op je bericht, ik probeer hem alleen maar te beschermen dat hij zich niet steeds zo makkelijk laat lynchen. Hij roept dit over zichzelf af.
 

DeletedUser

Gast
Blijkbaar is actief zijn en wat spammen een lynch over jezelf uitroepen? Wel dan is dit geen tactisch spel meer als je de 'vervelendste' persoon moet lynchen.
 

DeletedUser

Gast
Rechteractie
De rechter heeft besloten om MoonMonkey te berechten.
Indien voor 14-02 20.37 Niet 20% van de spelers, in dit geval 4 spelers, Moonmonkey zijn naam in het Paars zetten( om verwarring met de Bmstemmen te voorkomen), dan zal MoonMonkey sterven.
 

DeletedUser21204

Gast
Ging er niet iemand zijn grote bek dicht houden?

Bazenopmerking!

Verder, MoonMonkey.
Ik zie echt 0 reden waarom hij slecht zou zijn.
En waarom dit op dag 1 moet snap ik ook niet. HoC rechter ofzo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
MoonMonkey geen idee of ik mezelf mag vrijspreken, maar oke :p
Geen idee, waarom de rechtersactie op mij word gezet... maar blijkbaar verdenken mensen mij.

Zoiezo claimt iemand de rechtersactie?
 

DeletedUser21204

Gast
HoC speelt alles behalve als een slechtje.
En ik heb hem als goedje en als slechtje eruit gehaald ondertussen, waarbij hij als slechtje zelfs nog slecht hulpje was.
Dus ik denk dat dat toch wat zegt.
Oftewel; laat die arme jongen toch met rust, stelletje meelopers.
 

DeletedUser11295

Gast
Kyra, ik wil best hem met rust laten maar op het moment vind iedereen dat hij irritant bezig is. Ik speel die spel voor me fun, niet om iemand op iedereen nutteloos te zien reageren.
 

DeletedUser21204

Gast
Kyra, ik wil best hem met rust laten maar op het moment vind iedereen dat hij irritant bezig is. Ik speel die spel voor me fun, niet om iemand op iedereen nutteloos te zien reageren.

Hij kan best irritant bezig zijn, maar maakt dat hem meteen wolf? Nee.
 

DeletedUser19654

Gast
Ik stem helemaal niet op HoC vanwege het feit dat ik hem irritant vind. Vind dat mensen zich mogen schamen als ze op hem stemmen vanwege feit dat ze hem nu irritant vinden.

Speel dit spel dan gewoon niet. Verder kyra, waarom moet ik je op jou woord geloven? okey, waarom zou jij voor HoC in het vuur springen, maar dan nog jij geeft niet iemand door het even te zeggen een bewezen goedjes status. Dus sorry ik hou voor nu nog even mijn stem staan
 

DeletedUser

Gast
Dag 1

Jaspenia is de nieuwe bm.
Heir of Carthago is de lynch. Hij was Rechter.
Er vond geen lunch plaats.
Volgende deadline: Morgen 21.00


Bmstemmen dag 1:
1. Heir of carthago rabbid
2. Jaspenia jaspenia
3. batbeetje45 wouter
4. Sanhal Kyraco
5. Silverfire55 batbeetje
6. Mayco Ydeger
7. Kyraco
8. Aeneas Aeneas
9. Marianne araluen
10. semmieee marianne
11. MoonMonkey
12. Pacmega999
13. RabbidRobin jaspenia
14. Archer jaspenia
15. Ydeger
16. Gerben mayco
17. araluen Rabbid
Lynchstemmen dag 1:
lynchdag1
1. Heir of carthago moon
2. Jaspenia marianne
3. batbeetje45
4. Sanhal Heir
5. Silverfire55 kyra
6. Mayco Heir
7. Kyraco
8. Aeneas archer
9. Marianne jaspenia
10. semmieee Heir
11. MoonMonkey Heir
12. Pacmega999
13. RabbidRobin heir
14. Archer aeneas
15. Ydeger
16. Gerben gerben
17. araluen Heir
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan