• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #137 - Basic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Goed punt Moon, na je prestaties het vorige potje ben ik wel geneigd je zonder meer te volgen
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Omdat de spelleiders zo nodig in minder dan 24 uur al 1 deadline moeten gooien, en ik er morgen niet ben, ben ik genoodzaakt nu al mijn BM-stem neer te zetten. Logischerwijs heb ik nog geen enkel idee wie mij goed lijkt en wie niet, en dus gaat hij gewoon op mijzelf. Sorry, jongens.

Helemaal akkoord. Uit principe ben ik eveneens tegen de minder-dan-24-uur-dl.

Dit valt nog erg mee geloof ik.

Waarom ga je meteen afzwakken en relativeren?

Owja, succes en POTG. Speelt zo goed dat hij als goedje en BM er wel uit zal gelunched worden zeker.
 

DeletedUser

Gast
Je 1e en 2e argument kan ik me in vinden. Je 3e moet je nog extra uitleggen, en je 4e ben ik het niet mee eens

Ik vind zijn stem niet zo vergezocht.

Het lijkt me duidelijk dat hij op haar stemt omdat ze vrij snel aangeeft niets te zullen posten. Ik moet zeggen, dat Kyra vooral wanneer ze slecht is dit inderdaad zo vroeg mogelijk wil aangeven. Als ze goed is, zegt ze vaak pas vlak voordat ze daadwerkelijk weggaat dat ze niet meer kan posten ipv dit al een paar uur van tevoren aan te geven. Volgens mij ging ze ook pas heel wat later weg, dus dit past wel binnen haar wolvengedrag. Aan de andere kant kun je dus niet direct zeggen dat ze wolf is omdat ze weg moet, maar de manier waarop ze dit zegt kan wel iets betekenen.

@ Robin, wil je zeggen dat als ik niet gelunched word, ik slecht ben?:O
 

DeletedUser23442

Gast
Ik vind zijn stem niet zo vergezocht.

Het lijkt me duidelijk dat hij op haar stemt omdat ze vrij snel aangeeft niets te zullen posten. Ik moet zeggen, dat Kyra vooral wanneer ze slecht is dit inderdaad zo vroeg mogelijk wil aangeven. Als ze goed is, zegt ze vaak pas vlak voordat ze daadwerkelijk weggaat dat ze niet meer kan posten ipv dit al een paar uur van tevoren aan te geven. Volgens mij ging ze ook pas heel wat later weg, dus dit past wel binnen haar wolvengedrag. Aan de andere kant kun je dus niet direct zeggen dat ze wolf is omdat ze weg moet, maar de manier waarop ze dit zegt kan wel iets betekenen.

@ Robin, wil je zeggen dat als ik niet gelunched word, ik slecht ben?:O

En waarom kom jij dit uitleggen, en kan moon dat zelf niet meteen bij zijn stem vermelden?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het lijkt me duidelijk dat hij op haar stemt omdat ze vrij snel aangeeft niets te zullen posten. Ik moet zeggen, dat Kyra vooral wanneer ze slecht is dit inderdaad zo vroeg mogelijk wil aangeven. Als ze goed is, zegt ze vaak pas vlak voordat ze daadwerkelijk weggaat dat ze niet meer kan posten ipv dit al een paar uur van tevoren aan te geven. Volgens mij ging ze ook pas heel wat later weg, dus dit past wel binnen haar wolvengedrag. Aan de andere kant kun je dus niet direct zeggen dat ze wolf is omdat ze weg moet, maar de manier waarop ze dit zegt kan wel iets betekenen.

@ Robin, wil je zeggen dat als ik niet gelunched word, ik slecht ben?:O

Is nog steeds geen reden om haar te lynchen.

Verder hangt dat af van de wolven. Vriendelijk wolven die sportief lunchen is ook een optie.
 

DeletedUser

Gast
En waarom kom jij dit uitleggen, en kan moon dat zelf niet meteen bij zijn stem vermelden?

Ik had die reactie geschreven en besefte me toen dat we natuurlijk iets uit de reactie van Moon konden halen. Ik wilde dan ook op hem wachten, maar vond dat toch wel iets te lang duren, zat namelijk al ruim twee minuten te wachten voor ik besloot het te posten.

True Robin, niet genoeg reden in ieder geval
 

DeletedUser23442

Gast
Ik had die reactie geschreven en besefte me toen dat we natuurlijk iets uit de reactie van Moon konden halen. Ik wilde dan ook op hem wachten, maar vond dat toch wel iets te lang duren, zat namelijk al ruim twee minuten te wachten voor ik besloot het te posten.

Nou, bij deze vraag ik dan moon vriendelijk om zijn verklaring. Of je moet me leren hoe je door een computerscherm gedachte kan lezen :p, of moon heeft mss wel een hele andere reden.

Want jou reden snap ik, maar zoals Rabbid al zei is wegzijn niet meteen verdacht, hoewel Kyra het soms idd ook juist gebruikt als taktiek.
Als Moon een aanvullende reden heeft zouden we met zn allen al 2 punten hebben :O
Dus ik ben benieuwd
 

DeletedUser18363

Gast
Kyra faalt fucking hard in dit spelletje, dit zijn gewoon dag 1 chaos tactieken.
 

DeletedUser21204

Gast
Kan iedereen ff zijn idiote oordelen voor zich houden en accepteren dat ik 1 dag afwezig ben? Het is dat kerken in Imra's woonplaats wifi hebben, en ik toch een halfuur moet wachten, anders had ik toch echt niets kunnen posten vandaag.
Het is idioot om me hierom te lynchen, en het gebeurt altijd als ik er een dagje niet ben, en dit netjes aangeef.
En nu wordt mij verweten dat ik zeg dat ik niet meer on kan komen? Wat had ik dan moeten doen? De reden van die BM-stem op mezelf maar gewoon verzwijgen? Is dat niet veel wolfisher dan??

Het lijkt mij bijzonder sterk als Moon enige verdere argumentatie heeft, want ik heb vanzelfsprekend nog niet genetwerkt o.i.d., en dus heeft ook hij niets meer dan een post waarin ik aangeef weg te zijn en hierom mijn bm op mezelf te moeten zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Kan iedereen ff zijn idiote oordelen voor zich houden en accepteren dat ik 1 dag afwezig ben? Het is dat kerken in Imra's woonplaats wifi hebben, en ik toch een halfuur moet wachten, anders had ik toch echt niets kunnen posten vandaag.
Het is idioot om me hierom te lynchen, en het gebeurt altijd als ik er een dagje niet ben, en dit netjes aangeef.
En nu wordt mij verweten dat ik zeg dat ik niet meer on kan komen? Wat had ik dan moeten doen? De reden van die BM-stem op mezelf maar gewoon verzwijgen? Is dat niet veel wolfisher dan??

Het lijkt mij bijzonder sterk als Moon enige verdere argumentatie heeft, want ik heb vanzelfsprekend nog niet genetwerkt o.i.d., en dus heeft ook hij niets meer dan een post waarin ik aangeef weg te zijn en hierom mijn bm op mezelf te moeten zetten.

Goed nieuws voor je:
Vanavond is er geen lynch

En ik wacht ook nog steeds op moon's verklaring bij zijn stem
 

DeletedUser21674

Gast
Oké klaar met het gezeik over de deadline, je had gewoon 20 uur de tijd voor een bm stem lijkt me niet heel lastig?
 

DeletedUser

Gast
Oké klaar met het gezeik over de deadline, je had gewoon 20 uur de tijd voor een bm stem lijkt me niet heel lastig?

Jezus, daar is er ook een aangebrand.
Anyway, ik ben vanavond weg en vind ene Rutger een prima burgemeester.
Een stem op mezelf ja, want tot nu toe was het echt bijster oninteressant in dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan