• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #137 - Basic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Oké klaar met het gezeik over de deadline, je had gewoon 20 uur de tijd voor een bm stem lijkt me niet heel lastig?

Voor mij is dat behoorlijk lastig, en daar behoor jij als spelleider geen oordeel over te vellen.

Verder, ik weet dat vandaag geen lynch dl is, maar je kunt toch al stemmen zetten hoor.
 

DeletedUser

Gast
Als het alleen een BM stemming is zie ik het probleem niet, het is vrij gebruikelijk dat je daar minder dan 24 uur de tijd voor krijgt.

Robin is wel een goede speler
 

DeletedUser21674

Gast
Tussenstandje.
2je4pxh.jpg
 

DeletedUser9104

Gast
Erg fijn dit... Kom er net pas achter dat de deadline over **** 15 minuten is... Dat werkt niet echt als ik mijn rol krijg midden in de nacht als ik slaap en dan van 9.30 tot 18.00 les heb. Ben nu net pas thuis :|

Bm: Ilja Heb met niemand kunnen netwerken ofzo, dus beter dat ik voor mezelf kies, dan weet ik dat ik kies voor een goedje


@Noobje & Sammy, dit krijg je van zulke korte deadlines
 

DeletedUser23442

Gast
Jaspenia

Als iedereen op zichzelf stemt, doe ik dat ook maar.

Dus als dl blijft staan, zal iedereen het hiermee moeten doen
 

DeletedUser2057

Gast
Na een vriendelijk overleg met mijn medespelleider, waarbij de emoties absoluut niet hoog opliepen, hebben we besloten de dl te verplaatsen tot 24u vanavond. Dat schijnt een goede oplossing te zijn voor uw problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan