• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #138 - Further into the past

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2057

Gast
Ik vind Heir eigenlijk wel een beetje stil voor zijn doen, hij zal toch niks te verbergen hebben?
 

DeletedUser

Gast
Dit gaat iets anders gaan, nu dat kyr niet meedoet ben ik benieuwd wie er voor BM gaat
 

DeletedUser23480

Gast
Tegen wanneer moeten de BM stemmen binnen? (sorry ik heb dit maar 1x eerder gespeeld dus ken nog niet alles)

Verder wens ik iedereen veel succes en dat de besten mogen winnen :)
 

DeletedUser23442

Gast
Dit gaat iets anders gaan, nu dat kyr niet meedoet ben ik benieuwd wie er voor BM gaat

En ben ik benieuwd hoe je je gaat verdedigen tegen evt. lynchstemmem, nu niet iemand anders dat voor je doet

Tegen wanneer moeten de BM stemmen binnen? (sorry ik heb dit maar 1x eerder gespeeld dus ken nog niet alles)

Verder wens ik iedereen veel succes en dat de besten mogen winnen :)

21:00 morgen (zondag) avond

Ik zeg: Stemt allen op Sammy.

Ik dacht dat je geen BM meer wilde zijn omdat je dan altijd op dag 1 dood ging?

Waarom nu wel weer?
 

DeletedUser24090

Gast
Even een vraagje; moet je je BM/lynch stem openbaar doen op het forum of naar de spelleider sturen?
 

DeletedUser

Gast
Dit gaat iets anders gaan, nu dat kyr niet meedoet ben ik benieuwd wie er voor BM gaat
Opzich ben ik daar ook wel benieuwd naar ja. Kheb nog niet mensen gezien die Bm willen worden, en ik ben niet overtuigd van sammy als bm.Alsnog, het zou niet heel anders moeten zijn puur omdat 1 iemand meedoet, juist meer kansen voor de iets minder vaak voorkomende klanten als bm.
En zoals Heir al zegt, lynch is rood en bm is groen (Voor mij blijft t altijd blauw D: )
 

DeletedUser23442

Gast
Opzich ben ik daar ook wel benieuwd naar ja. Kheb nog niet mensen gezien die Bm willen worden, en ik ben niet overtuigd van sammy als bm.Alsnog, het zou niet heel anders moeten zijn puur omdat 1 iemand meedoet, juist meer kansen voor de iets minder vaak voorkomende klanten als bm.
En zoals Heir al zegt, lynch is rood en bm is groen (Voor mij blijft t altijd blauw D: )

Nouja, bm stemmen op mij mogen altijd, maar een goede andere kandidaat zou ik ook prima vinden
 

DeletedUser19654

Gast
Mhm, ik heb je nooit echt een kans gegeven in een potje om iets nuttigs in je te zien, misschien tijd dat ik daar doorheen moet kijken.
Moonmonkey
Technisch gezien blij dat ik een stem krijg de reden, ben ik minder blij mee.

Je bevestigd hiermee wat ik al vaak genoeg geroepen heb. Jullie luisteren nooit naar mij!
En dat terwijl ik toch zo vaak juist heb gehad. Nee serieus volgens mij hadden goedjes potjes gewonnen als ze naar mij zouden luisteren :D
 

DeletedUser

Gast
Hè hè, eindelijk die ban eraf. Ruim een uur te laat D:
Anyway, succes iedereen. Ik ben beschikbaar voor BM.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Eindelijk thuis, ga zo maar op bed maar eerst maar eens reageren denk ik.
Hoewel ik geloof dat dit gewoon trollposts zijn zal ik er maar serieus op reageren....

Succes iedereen!

Er is me gelijk iets verdachts opgevallen :O.

Waarom doe je dit Heir? Zo ken ik je niet, anders speel je nooit zo.

Ben je gewoon jaloers of zit hier meer achter? Verklaar je nader.
Ik ben niet jaloers, ik ben gewoon zwaar geïrriteerd als iemand elk potje weer first neerzet zonder iets nuttigs toe te voegen... Ik wil dat dit wel eens stopt.

Allereerste excuses voor mijn inactiviteit vorig potje. Om eventuele misverstanden te voorkomen, dit had absoluut niets met mijn rol te maken, maar ik had het even druk op school.

Verder, succes iedereen!



Helaas niet gelukt, waarom wilde je het voorkomen dan?
Zodat je zelf eerste kon zijn zeker? :O



Je kan het ook gewoon negeren. Volgens mij is het al meerdere malen gezegd, en het zal echt niet veranderen hoor. :p





Dit is inmiddels achterhaald, vooral als Imrahil zelf niet eens mee doet.



Rip wolven, geen succes voor hun.



We hebben inmiddels geleerd dat nieuw zijn geen excuus is om achter te schuilen. :O



Als wolf zijnde zou je dat toch zelf ook wel moeten weten hè?



Goede poging, complimenten. Maar je faalde, helaas.
Oké deze reactie is op iets dat hij in het dikgedrukt in een quote heeft gezet dus als je het wil lezen moet je die post openen.
Zoals ik al zei, niet jaloers gewoon geïrriteerd.
Dit gaat iets anders gaan, nu dat kyr niet meedoet ben ik benieuwd wie er voor BM gaat

Daar ben ik ook zeer nieuwsgierig naar, niet naar wie er bm wordt aangezien Kyra toch eigenlijk nooit mijn stem krijgt (wel die van jou dus idd ook iets wat ik wel wil zien), maar gewoon naar hoe je speelt zonder dat er iemand zit te roepen dat je goed of slecht bent, ik wil wel eens zien hoe jij zonder haar speelt. Je kan ons goed verassen of heel erg tegenvallen, ik zou zeggen doe je best.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan