• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #138 - Further into the past

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
Ben bang dat dit potje meer troll gaat worden dan serieus en inhoudelijk. Verder is er ook niet veel gezegd, maar ik zie wel opvallende dingen.

Araluen, hij doet deze onzin gewoon nooit. Het is ook een stem waarbij je ziet dat het een troll is en je kunt verwachten dat hij daarop gaat zeggen de reden is: dat deed ik om reacties te krijgen.

Nou ik denk daar heel anders over, vandaar mijn stem. Het is niet dat ik er niet van gediend ben, het is ara niet. Hij stemt niet levenloos en zo vroeg. En de reden om reacties van andere te krijgen is gewoon pure bullshit want dat zien we hier nu wel genoeg.
 

Araluen

Manticore
Nou, nee, ik heb er een heel andere verklaring voor, eigenlijk.
Hij had in het groen gemoeten, dus bij deze: Rutger
 

DeletedUser

Gast
Ben bang dat dit potje meer troll gaat worden dan serieus en inhoudelijk. Verder is er ook niet veel gezegd, maar ik zie wel opvallende dingen.

Araluen, hij doet deze onzin gewoon nooit. Het is ook een stem waarbij je ziet dat het een troll is en je kunt verwachten dat hij daarop gaat zeggen de reden is: dat deed ik om reacties te krijgen


Nou ik denk daar heel anders over, vandaar mijn stem. Het is niet dat ik er niet van gediend ben, het is ara niet. Hij stemt niet levenloos en zo vroeg. En de reden om reacties van andere te krijgen is gewoon pure bullshit want dat zien we hier nu wel genoeg.
Hetzelfde kan van jou gezegd worden, je onderbouwd je stemmen nooit
Ara doorstreep je stem op rutger eens, hij staat nog
Je klaagt over een troll potje maar dit is veruit de grootste troll die ik heb gezien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2057

Gast
Ik dacht dat je geen BM meer wilde zijn omdat je dan altijd op dag 1 dood ging?

Waarom nu wel weer?

Simpel, het is inmiddels alweer even geleden dat ik nog tragisch en vroegtijdig om het leven ben gekomen. Ik heb er daarom wel vertrouwen in dat ik wellicht dag 1 overleef deze keer.
Ben bang dat dit potje meer troll gaat worden dan serieus en inhoudelijk. Verder is er ook niet veel gezegd, maar ik zie wel opvallende dingen.

Araluen, hij doet deze onzin gewoon nooit. Het is ook een stem waarbij je ziet dat het een troll is en je kunt verwachten dat hij daarop gaat zeggen de reden is: dat deed ik om reacties te krijgen.

Nou ik denk daar heel anders over, vandaar mijn stem. Het is niet dat ik er niet van gediend ben, het is ara niet. Hij stemt niet levenloos en zo vroeg. En de reden om reacties van andere te krijgen is gewoon pure bullshit want dat zien we hier nu wel genoeg.

#levenloos stemmen
#hihiwateenbijdrage
 

DeletedUser

Gast
Simpel, het is inmiddels alweer even geleden dat ik nog tragisch en vroegtijdig om het leven ben gekomen. Ik heb er daarom wel vertrouwen in dat ik wellicht dag 1 overleef deze keer.


#levenloos stemmen
#hihiwateenbijdrage
Ja sorry hoor sammy, maar dit vind ik zo zielig van je. Ik snap moons zijn redenering, ara post nooit een trollstem, alleen soms wat sarcastisch in posts, dus ik snap wel dat moon er op stemde. Dat jij er vervolgens op af gaat schuiven van ''wat een bijdrage'' vind ik echt onzin. Ja, het mag niet de best beargumenteerde stem zijn, maar tis wel een serieuze stem, en wat doe jij ondertussen dit potje? Helemaal geen flikker bijdragen, moon probeer tenminste zijn mening te laten zien, waar ik t overigens mee eens was, en jij bent hier de gast die niks bijdraagt, en alleen maar nutteloze dingen spamt, pfft sammy, rot toch op met die hashtags als je het zelf ook doet man .
 

Araluen

Manticore
Ja sorry hoor sammy, maar dit vind ik zo zielig van je. Ik snap moons zijn redenering, ara post nooit een trollstem, alleen soms wat sarcastisch in posts, dus ik snap wel dat moon er op stemde. Dat jij er vervolgens op af gaat schuiven van ''wat een bijdrage'' vind ik echt onzin. Ja, het mag niet de best beargumenteerde stem zijn, maar tis wel een serieuze stem, en wat doe jij ondertussen dit potje? Helemaal geen flikker bijdragen, moon probeer tenminste zijn mening te laten zien, waar ik t overigens mee eens was, en jij bent hier de gast die niks bijdraagt, en alleen maar nutteloze dingen spamt, pfft sammy, rot toch op met die hashtags als je het zelf ook doet man .

Hier sluit ik me bij aan, het was een rare stem, maar gewoon een ongelukje :p
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ben bang dat dit potje meer troll gaat worden dan serieus en inhoudelijk. Verder is er ook niet veel gezegd, maar ik zie wel opvallende dingen.

Araluen, hij doet deze onzin gewoon nooit. Het is ook een stem waarbij je ziet dat het een troll is en je kunt verwachten dat hij daarop gaat zeggen de reden is: dat deed ik om reacties te krijgen.

Nou ik denk daar heel anders over, vandaar mijn stem. Het is niet dat ik er niet van gediend ben, het is ara niet. Hij stemt niet levenloos en zo vroeg. En de reden om reacties van andere te krijgen is gewoon pure bullshit want dat zien we hier nu wel genoeg.

Idd, en dus ook niet als hij wolf is, hij is wel slimmer dan dat.
Nou, nee, ik heb er een heel andere verklaring voor, eigenlijk.
Hij had in het groen gemoeten, dus bij deze: Rutger

Aannemelijk, fouten met kleuren zijn soms makkelijk gemaakt.
 
Laatst bewerkt:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Fouten met dingen die anders zijn dan ik had bedoeld zijn bekend bij mij. . .

Dat idd wel, maar dat is meestal pas aan het eind van het spel, als ze echt invloed hebben. Maar ik denk dat het dit keer wel goed gaat komen:).
 

DeletedUser

Gast
Het was gewoon een foutje van Araluen jongens, kalmeer xD
Dus wat wil je dat we dan gaan doen? Het was iets waarover te praten was omdat er een stem op werd geaast. Wil jij dan dat we op helemaal niks gaan reageren en dan random maar wat gaan doen aan het einde van de dag?
 

DeletedUser2057

Gast
Dus wat wil je dat we dan gaan doen? Het was iets waarover te praten was omdat er een stem op werd geaast. Wil jij dan dat we op helemaal niks gaan reageren en dan random maar wat gaan doen aan het einde van de dag?

Beetje oververhit Marco? Ik vind je nogal erg kort door de bocht voorlopig.
 

DeletedUser23442

Gast
Ben bang dat dit potje meer troll gaat worden dan serieus en inhoudelijk. Verder is er ook niet veel gezegd, maar ik zie wel opvallende dingen.

Araluen, hij doet deze onzin gewoon nooit. Het is ook een stem waarbij je ziet dat het een troll is en je kunt verwachten dat hij daarop gaat zeggen de reden is: dat deed ik om reacties te krijgen.

Nou ik denk daar heel anders over, vandaar mijn stem. Het is niet dat ik er niet van gediend ben, het is ara niet. Hij stemt niet levenloos en zo vroeg. En de reden om reacties van andere te krijgen is gewoon pure bullshit want dat zien we hier nu wel genoeg.

Dit is zeker niet zoals hij altijd doet en zou zeker verdacht zijn, maar dit was inderdaad duidellijk een foutje.
(lijkt me niet dat hij dit als excuus gebruikt, want het was [voor mij althans] al snel duidelijk uit de formulering dat het een BM stem had moeten zijn) Dus foutjes kunnen gebeuren, maar lijkt me niet iets om hem om te lynchen.

Ik hoop dus dat jij je stem ook wil gaan herzien bij betere opties.

Simpel, het is inmiddels alweer even geleden dat ik nog tragisch en vroegtijdig om het leven ben gekomen. Ik heb er daarom wel vertrouwen in dat ik wellicht dag 1 overleef deze keer.

Maar in die tussentijd ben je ook geen bm geweest, dus geen reden om te denken dat je het BM schap deze keer wel zou kunnen overleven?

Edit:

Ik weet niet of ik terug ben voor de deadline (pasen en zo), dus nummer 7: spartamilan, sorry.

Dat is dan wel weer jammer...
 

DeletedUser23480

Gast
Ik weet niet of ik terug ben voor de deadline (pasen en zo), dus nummer 7: spartamilan, sorry.
Een nutteloze stem zonder reden. Als je nu de reden zou geven dat ik te stil ben, zou ik het nog begrijpen. Mijn antwoord daarop zou zijn dat het pasen is en dat ik al sinds gisteren op familie bezoek ben. :) Dus begrijp ik je stem helemaal niet.
 

DeletedUser

Gast
Ik weet niet of ik terug ben voor de deadline (pasen en zo), dus nummer 7: spartamilan, sorry.

Om de een of andere reden doet deze stem best wat alarmbellen bij mij rinkelen. Het feit dat hij nummer 7 pakt (zoals Ilja), maar dat daar juist een vrij inactief, nieuw iemand op staat... Ik weet het niet, zit me niet lekker. Een stem zonder argumentatie, semi-willekeurig, maar toch eentje die weinig verontwaardiging zou moeten oogsten, komt net te goed uit in mijn ogen.
 

Araluen

Manticore
Een nutteloze stem zonder reden. Als je nu de reden zou geven dat ik te stil ben, zou ik het nog begrijpen. Mijn antwoord daarop zou zijn dat het pasen is en dat ik al sinds gisteren op familie bezoek ben. :) Dus begrijp ik je stem helemaal niet.

Je kan het random noemen, maar dat is het niet, ik heb Ilja-achtig gekozen voor nummer 7, omdat ik nu weg ga en waarschijnlijk niet voor de deadline terug ben. redenloos, dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan