• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #139 - ZOO | top secret

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Blijkbaar denken sommige spelers nog steeds dat ze door te spammen beter spelen dan mensen die dat niet doen. Jammer. Had juist gehoopt dat dit potje ervoor zou zorgen dat iedereen kon spelen zonder vooroordelen. Naja, we zullen zien.

Ik zet nu alvast m'n bm-stem, waarom? Het is nog niet zeker of ik voor de deadline van morgen nog online kan komen.
Aad de Adelaar, want voor nu delen we dezelfde mening over het gedrag in het topic. (in hoeverre je dat natuurlijk kan beoordelen op 2 pagina's)
 

DeletedUser

Gast
Dirk de Dromedaris is de enige alliteratie!

neen. Doei.

Het blijft jammer dat je de kans om je te bewijzen als goede speler (zonder vooroordelen) niet pakt en gewoon dom gaat lopen spammen.

Op de man spelen is het nieuwe counteren?

Blijkbaar denken sommige spelers nog steeds dat ze door te spammen beter spelen dan mensen die dat niet doen. Jammer. Had juist gehoopt dat dit potje ervoor zou zorgen dat iedereen kon spelen zonder vooroordelen. Naja, we zullen zien.

Ik zet nu alvast m'n bm-stem, waarom? Het is nog niet zeker of ik voor de deadline van morgen nog online kan komen.
Aad de Adelaar, want voor nu delen we dezelfde mening over het gedrag in het topic. (in hoeverre je dat natuurlijk kan beoordelen op 2 pagina's)

mfw mensen klagen over spam als er net twee pagina's vol zijn. Het is dag één, leer er gewoon mee leven en doe niet zo zuur.
 

DeletedUser

Gast
Blijkbaar denken sommige spelers nog steeds dat ze door te spammen beter spelen dan mensen die dat niet doen. Jammer. Had juist gehoopt dat dit potje ervoor zou zorgen dat iedereen kon spelen zonder vooroordelen. Naja, we zullen zien.

Ik zet nu alvast m'n bm-stem, waarom? Het is nog niet zeker of ik voor de deadline van morgen nog online kan komen.
Aad de Adelaar, want voor nu delen we dezelfde mening over het gedrag in het topic. (in hoeverre je dat natuurlijk kan beoordelen op 2 pagina's)
Ik snap dat spammen het niveau omlaag haalt, maar trek je er niet te veel van aan de eerste paar uur van het potje. Het niveau gaat echt nog wel omhoog hoor, beetje overgereageerd. Je stem vind ik dan ook wat te stom geformuleerd, omdat een gesamenlijke mening over spammen op de eerste paginas niets zegt over of iemand goed vind, slechts over wat iemand zelf nuttig lijkt en vervelend. Maarach, als je niet meer on kan komen voordat de Dl is, dan kan ik het snappen, maar ik hoop maar dat je er niet iets rol/spelrelated uit kan halen
 

DeletedUser

Gast
Kom nou toch, met 2 man op mij gaan zeiken omdat ik een beetje het potje levend probeer te houden, want geef toe, anonieme potjes zijn gewoon vaak inactief...
Wat had ik dan moeten doen? Niks zeggen, zo van, iemand anders start wel?
 

DeletedUser

Gast
Spannende eerste pagina's.
Wat gebash wat gespam en een rutger/sam gespot
 

DeletedUser

Gast
BM-stemmen mogen uiteraard ook naar mij.
Graag, zelfs.

Verder, wat een overreacting zeg.
1 zo'n postje, die er altijd wel zijn en waar nu ook weer niet zo enorm veel mis mee is, en een aantal zitten al op de kast.
 

DeletedUser

Gast
Burgemeesterstemmen mogen naar mij!

Jawel? Gewoon naar mij, leek me eigenlijk al duidelijk...

Het blijft jammer dat je de kans om je te bewijzen als goede speler (zonder vooroordelen) niet pakt en gewoon dom gaat lopen spammen.

Eigenlijk wil ik hier nog eens op terugkomen, je doet eigenlijk gewoon precies hetzelfde als de persoon die je van spammen beschuldigt Aad xD. Beetje raar he?
 

DeletedUser

Gast
Ik kan vanaf mobiel helaas niet de moeite nemen om heel uitgebreid te reageren, maar ik had ook niet verwacht dat ik vandaag nog een moment zou hebben om te kunnen reageren (en ik ben zo te zien ook m'n lynch vergeten)

En ik wil niet heel veel zeggen, maar ik heb op basis van 2 pagina's een random stem gezet op iemand die in ieder geval een beetje kritisch kijkt. Ik had ook voor mezelf kunnen kiezen, echter vind ik dat een beetje onsportief.

Voor de lynch ga ik maar voor een dier waar ik niets mee heb, want op basis hiervan kan ik niet iemand aanwijzen die verdacht is. Merte de Miereneter
 

DeletedUser

Gast
Burgemeesterstemmen mogen naar mij!
De Adelaar is ook het symbool voor de Verenigde Staten en volgens mij weten we allemaal hoe het er daar aan toe gaat met betrekking tot het leiderschap. Sorry, maar mijn stem krijg je niet.
Idd :)
Stem daarom Fred de Fret voor BM :)
Fred de Fret, geniaal.
Avond, BM mag naar mij en veel succes verder
Eerst Burgemeester worden, een paar foute keuzes maken en vervolgens 'Mijn naam is haas' zeggen zeker? Nee, dank je.
 

DeletedUser

Gast
De Adelaar is ook het symbool voor de Verenigde Staten en volgens mij weten we allemaal hoe het er daar aan toe gaat met betrekking tot het leiderschap. Sorry, maar mijn stem krijg je niet.

Fred de Fret, geniaal.

Eerst Burgemeester worden, een paar foute keuzes maken en vervolgens 'Mijn naam is haas' zeggen zeker? Nee, dank je.

Igor de IJsbeer toont verstand te hebben. Alleen jammer dat de IJ niet juist als hoofdletter is gespeld :p
 

DeletedUser

Gast
Je mag je sig niet aanpassen schat

Ik stem op Gekke Gerrit want hij heeft zo'n leuwke naam
 

DeletedUser

Gast
O M G, de andere BM stemmen die tot nu toe geplaatst zijn negeer je maar?
 

DeletedUser

Gast
"echt" "opvalt"

Je hebt zelf ook wel door dat je bewust bepaalde stemmen aan het negeren bent wanneer je mij aanvalt om mijn stem
 

DeletedUser

Gast
"echt" "opvalt"

Je hebt zelf ook wel door dat je bewust bepaalde stemmen aan het negeren bent wanneer je mij aanvalt om mijn stem
Ik zeg niet dat andere BM-stemmen goed zijn, maar dit is echt gewoon om ervan af te zijn. Iedereen kan beter stemmen dan dat.
 

DeletedUser

Gast
Je mag mij vertellen wat er mis is met mijn BM-stem, dan! :)
Naar mijn weten was het best een goeie, namelijk.

En klopt het dat meneer leeuw uit is gegaan van een max van 24 deelnemers? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan