• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #139 - ZOO | top secret

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Hier ben ik het helemaal mee eens. Dat met het oog op dit gedeelte van de post:



Dit lijkt er inderdaad op alsof hij dacht klaar te zijn, tot hij er door iemand op werd gewezen dat een lynchstem ook nodig is.
En gezien netwerken uitstaat, neig ik dan toch wel naar wolf.

Wat dan ook opvalt is dat het "random" op iemand is die later nog een stem op zich krijgt.
Dat zorgt er toch wel voor dat ik mij afvraag of het wel allemaal zo toevallig is.
Ik krijg dan van die scenario's in mijn hoofd van de ene wolf die tegen de andere zegt "je moet nog stemmen voor lynch!", de ander zegt "Ik heb geen tijd! Op wie moet ik stemmen?", waarop de ene weer zegt "Stem maar op Merte, daar ga ik ook zo op".
Maar misschien ben ik wel een beetje een erge complotdenker. Hoe denken jullie over dit alles?

Ik denk dat je wel heel ver doordenkt in dat stukje van dat overleg, maar ik denk inderdaad wel dat het kan zijn dat iemand hem erop gewezen werd dat hij ook nog moet stemmen voor de lynch. Best logisch eigenlijk. Ik ga daar in mee denk ik als ik niks beters lees (Ik kom er net achter dat ik op pagina 5 zit, maar er ook nog een pagina 6 is, dus die ga ik nu lezen)
 

DeletedUser

Gast
Verder, Ja Merte deed wat raar, maar dat is geen reden om haar puur daarom te lynchen. * kijkt naar Jasmijn*
Verder zijn die stemmen op Merte veels te ongegrond, beetje heel makkelijk gestemd allemaal.

Zo raar deed ik toch niet?

Hier ben ik het mee eens, naar mijn idee heeft Merte goed genoeg uitgelegd wat haar beweegredenen waren. Persoonlijk vind ik die niet opvallend wolf-achtig, dus ik zie ook niet waarom mensen dan nog (al dan niet random) op haar zouden stemmen. Tenzij er natuurlijk iets anders achter die stemmen steekt.

Hoe bedoel je beweegredenen?

Door dat te zeggen geeft hij aan helemaal geen lynch stem meer te kunnen zetten. Hij wilde die gisteravond neerzetten met zijn bm stem maar zou het vergeten zijn. Verder is op te maken uit de post dat hij speciaal terugkomt omdat hij zijn lynch stem zou zijn vergeten, dan neem ik aan dat er wellicht nog een mogelijkheid bestaat dat hij nogmaals terug komt.
Hij had daarnaast in mijn ogen ook in zijn vorige post kunnen vermelden dat hij weg zou zijn of iets dergelijks. Nu komt hij aanzetten met ik had niet verwacht dat ik nog kon posten, maar ik ben mijn lynch stem vergeten en die zet ik random op merte.
Het klopt voor mij gewoon nog niet helemaal.
Dat gaf hij ook aan Eddy, alleen toen kwam hij opeens nog terug
 

DeletedUser

Gast
Hij had daarnaast in mijn ogen ook in zijn vorige post kunnen vermelden dat hij weg zou zijn of iets dergelijks. Nu komt hij aanzetten met ik had niet verwacht dat ik nog kon posten, maar ik ben mijn lynch stem vergeten en die zet ik random op merte.
Het klopt voor mij gewoon nog niet helemaal.

* kuch *

Ik zet nu alvast m'n bm-stem, waarom? Het is nog niet zeker of ik voor de deadline van morgen nog online kan komen.
Aad de Adelaar
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dus werkelijk niemand verdacht. Wat moet ik dan doen?

Allereerst, je signature verwijderen, want dat mag niet.
Dan ten tweede het topic doorlezen, want als je dat had gedaan had je wel opgemerkt dat die signature niet mag, verschillende mensen wezen je erop.
En dan daarna kan je eens gaan kijken wie je het meest verdacht vind, of in jouw geval dus het minst vertrouwt. :)
 

DeletedUser

Gast
Gerrit de Geit geeft mij een goede indruk, in (vrijwel) al zijn posts :)
Mijn lynch denk ik nog eventjes over na.
 

DeletedUser

Gast
Ik stem voor vandaag op Harry de Haas, weinig posts, weinig inbreng. De perfecte manier om als wolf te winnen in een potje met weinig spelers, gewoon observeren en de spelers elkaar laten afmaken. Ik weet dat het weinig is, maar het is in elk geval meer dan ik van de anderen kan zeggen. In andere woorden, in mijn ogen is het niet goed genoeg om blindelings te volgen, maar wel genoeg voor een stem.
 

DeletedUser

Gast
Jasmijn de Jak, het leek wel alsof ze stemde om 'ervan af te zijn'.
 

DeletedUser

Gast
Blijkbaar denken sommige spelers nog steeds dat ze door te spammen beter spelen dan mensen die dat niet doen. Jammer. Had juist gehoopt dat dit potje ervoor zou zorgen dat iedereen kon spelen zonder vooroordelen. Naja, we zullen zien.

Ik zet nu alvast m'n bm-stem, waarom? Het is nog niet zeker of ik voor de deadline van morgen nog online kan komen.
Aad de Adelaar, want voor nu delen we dezelfde mening over het gedrag in het topic. (in hoeverre je dat natuurlijk kan beoordelen op 2 pagina's)

Ik kan vanaf mobiel helaas niet de moeite nemen om heel uitgebreid te reageren, maar ik had ook niet verwacht dat ik vandaag nog een moment zou hebben om te kunnen reageren (en ik ben zo te zien ook m'n lynch vergeten)

En ik wil niet heel veel zeggen, maar ik heb op basis van 2 pagina's een random stem gezet op iemand die in ieder geval een beetje kritisch kijkt. Ik had ook voor mezelf kunnen kiezen, echter vind ik dat een beetje onsportief.

Voor de lynch ga ik maar voor een dier waar ik niets mee heb, want op basis hiervan kan ik niet iemand aanwijzen die verdacht is. Merte de Miereneter

Eerst klagen over de hoeveelheid spam in het topic en het gebrek aan serieuze inbreng en dan zo'n random stem met een reden die minstens even spammerig is? Fred de Fret.

Voor BM ga ik voor Gerrit de Geit, lijkt me een zinnige keuze.
 

DeletedUser

Gast
Dit zijn de 4 posts van jasmijn
Succes iedereen!


Rutger gespot.
Succespost, en een beetje breken van de regels, niet echt bijzonder
Merte de Miereneter. Een hoger niveau dan dit verwacht ik wel van iedereen.
Deze stem is echt veel te gemakkelijk. Stemt op iemand omdat diegene niet serieus is, en vervolgens verwacht ze dat ze een hoger niveau van iedereen verwacht, maar ze houd er zelf ook een laag niveau aan over.

Als jouw stem me echt opvalt, wilt dat toch wel wat zeggen.
Zon nutteloze post, alleen maar wat dreigen, maar echt totaal geen goede reden geven, wel heel makkelijk om jezelf uit de spotlicht te werpen
Ik zeg niet dat andere BM-stemmen goed zijn, maar dit is echt gewoon om ervan af te zijn. Iedereen kan beter stemmen dan dat.
En deze post is hetzelfde van het vorige. En daarna is ze verdwenen, nadat ze met een hele lakse en makkelijke stem en argumentatie haar stem wil verklaren. Er is geen reden om zo makkelijk en laks te reageren behalve om uit de spotlights te blijven, en dat wil een wolf juist. Daarom mijn stem op jasmijn de jak

Verder zie ik geen andere goede kandidaten voor het bmschap momenteel, ik acht mezelf het beste.Gerrit de Geit
 

DeletedUser

Gast
Nice counter. Je moet nog werken aan het zorgen dat het er uitziet alsof het een fatsoenlijke stem is ipv gewoon een counter though.

Ze stemt om vrij slechte redenen en komt daarna niet meer online

Thanks Gerrit, ik was zelf vergeten online te blijven. Anders was ik nu dood geweest:p
 

DeletedUser

Gast
Ik stem voor vandaag op Harry de Haas, weinig posts, weinig inbreng. De perfecte manier om als wolf te winnen in een potje met weinig spelers, gewoon observeren en de spelers elkaar laten afmaken. Ik weet dat het weinig is, maar het is in elk geval meer dan ik van de anderen kan zeggen. In andere woorden, in mijn ogen is het niet goed genoeg om blindelings te volgen, maar wel genoeg voor een stem.

Tja, tussen 9 bladzijdes gespam valt er niet veel te zeggen of iets toe te voegen. Vind je lynch stem dan ook een beetje onlogisch, aangezien jij ook wel snapt dat niet iedereen reageert op spam.
 

DeletedUser

Gast
Weg zijn en niet zeker voor deadline online komen zijn 2 verschillende dingen niet dan?

Verder gaat mijn stem dan ook gewoon naar fred begrijp de basis van zijn stem nog totaal niet. Geloof ook niet 100% dat het random was en er meer achter zit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Oops deadline gemist...

Ik zou op Linda voor BM hebben gestemd.
En op Fred voor lynch.
Beide vanwege de theorie van Linda.
 

DeletedUser

Gast
Deadline 1

De dieren hadden vandaag kennis gemaakt met elkaar. Sommige tastten vooral af, anderen namen meer het initiatief. Na goede gesprekken verkoos de meerderheid dat ze een geit als natuurlijke leider het meest zouden zien zitten. Hoewel ik altijd de koning zal blijven, werd Gerrit de burgermeester.

Gerrit de Geit is burgermeester

Iedereen leek het met elkaar eens te zijn over vele zaken. Maar één iemand sprong er toch meer en meer uit. De dieren begonnen het vertrouwen te verliezen in Jasmijn. Er klopte iets niet. Er was iets aan Jasmijn, dat niet in de haak was. Jakkes, die moest dood

Er volgende een gezellige barbeque, buiten in de avondwarmte alsof het zomer was. Maar zo lekker weer was het vandaag, dat iedereen genoot van stukjes jakvlees, met jakboter en jakboterthee.

De Jak smaakte goed, maar bleek toch ook goed

Jasmijn de Jak is lynch. Jasmijn was burger

Het was een gezellige avond geweest. Totdat iemand opmerkte dat er iemand niet aanwezig was. Eddy was spoorloos verdwenen. De eland zou normaal nooit naar huis gaan zonder van iedereen uitgebreid afscheid te nemen. Maar nu bleef hij maar weg. Als hem maar niets was overkomen. Maar toen later iemand het opgezette hoofd van de eland aan de boom zag hangen, met zijn prachtige gewei, wisten ze dat het mis was. Eddy zou wegblijven, maar toch altijd een oogje in het zeil blijven houden daar aan de boom.

Eddy de Eland is lunch. Eddy was burger

Let op
  • Ook nu je dood bent blijf je anoniem, tot het potje voorbij is.
  • Als je vandaag 1 van de stemmen gemist hebt, wees gewaarschuwd. Laat het niet nogmaals gebeuren.
  • De stemmen tussen de DL tijd en deze uitslag heb ik niet meegeteld in de uitslag. Ze tellen ook nog niet mee voor morgen.

Deadline 2 is donderdag om 21:30
 

DeletedUser

Gast
Ik zet nu alvast m'n bm-stem, waarom? Het is nog niet zeker of ik voor de deadline van morgen nog online kan komen.
Ik wist dat ik gister de hele dag weg zou zijn, daarom al mijn stem. Voor het geval dat ik niet meer online kon komen voor de deadline.

Ik kan vanaf mobiel helaas niet de moeite nemen om heel uitgebreid te reageren, maar ik had ook niet verwacht dat ik vandaag nog een moment zou hebben om te kunnen reageren (en ik ben zo te zien ook m'n lynch vergeten)

Toevallig heb ik toch de mogelijkheid gehad om een kwartiertje online te komen. Toen ik het topic nog eens bekeek zag ik dat ik niet had gezien dat gister ook lynch was. Dom dat ik dat in eerste instantie niet gezien had, maar dat kan de beste overkomen. Nietwaar?

Dit is hoe het gegaan is. Heb tot nu toe geen contact gehad met wie dan ook uit het potje.
Ik ben buiten de tijd rond mijn laatste post niet online geweest.

Jammer dat er dan meteen zulke theorieën komen, terwijl ik toch vrij duidelijk ben geweest. Of wil je nog een heel verhaal waar ik was gisteren? Zeg het maar.
 

DeletedUser

Gast
Ik stem alvast op Fred de fret. Ik heb de hele dag geen tijd denk ik dus daarom stem ik nu al. Ik stem op hem, voornamelijk vanwege de theorie van Linda de Lama: Hij stemde eerst alleen op burgemeester omdat hij weg moest. Daarna plaatste hij ook nog een lynchstem, alsof iemand hem er op wees dat hij die vergeten was. Waar hij verder niet op gereageerd heeft. Daarbij heb ik al een poosje een slecht gevoel bij Gerrit en Merthe. Sowieso is het altijd makkelijk om als wolf zijnde BM te worden in anonieme potjes. Ik zie ook bepaalde verbanden tussen Gerrit, Merthe en Fred. Elkaar verdedigen en op dezelfde mensen stemmen, dat soort dingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan