• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #139 - ZOO | top secret

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Vanaf dit moment worden berichten met de anonieme accounts buiten dit topic niet meer toegestaan.

En nee, je komt er niet mee weg als je het toch doet.
img
 

DeletedUser

Gast
  • Je mag niet speculeren over iemands identiteit door in het topic of per
    pm je vermoedens te uiten over wie iemand eigenlijk is.
  • Verander niets aan het wachtwoord, avatar, handtekening, onlinestatus of emailadres.

Hierbij een laatste waarschuwing die geld voor iedereen.

Deze regels heb ik niet voor niets opgeschreven, dus dan is het ook wel zo leuk om je er aan te houden. De meeste doen dat, maar niet allemaal helaas.

Vanaf nu ga ik vooral op dat eerste punt veel strenger zijn en je desnoods dood laten vallen
Wees gewaarschuwd
 

DeletedUser

Gast
Kom op mensen, als je nog niets hebt gezien wat je bmwaardig vind, dan stem je gewoon nog niet op een bm. Al die stemmen vanwege iemands naam verlagen alleen maar het niveau, en dragen alleen maar bij aan de spam, en ik denk dat jullie het er wel mee eens kunnen zijn dat dat dit potje niet tegoed doet.
 

DeletedUser

Gast
Ik kan vanaf mobiel helaas niet de moeite nemen om heel uitgebreid te reageren, maar ik had ook niet verwacht dat ik vandaag nog een moment zou hebben om te kunnen reageren (en ik ben zo te zien ook m'n lynch vergeten)

En ik wil niet heel veel zeggen, maar ik heb op basis van 2 pagina's een random stem gezet op iemand die in ieder geval een beetje kritisch kijkt. Ik had ook voor mezelf kunnen kiezen, echter vind ik dat een beetje onsportief.

Voor de lynch ga ik maar voor een dier waar ik niets mee heb, want op basis hiervan kan ik niet iemand aanwijzen die verdacht is. Merte de Miereneter
Nogal simpele stem vind je niet?
Waarom zou je als goedje zo vroeg random gaan stemmen op iemand? Je kunt dan toch ook wachten of zelf actie ondernemen om te kijken wanneer iemand verdacht is?
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje vreemd. Pas 2 pagina's voorbij en jij begint als stemmen neer te zetten omdat je op basis van wat er in die 2 pagina's is gezegd geen verdachte kan aanwijzen.

Dan heb je het ook nog over het op jezelf stemmen. Dat snap ik al helemaal niet, wat heeft dat hier mee van doen?
Door het tussenhaakjes geschreven zeg je eigenlijk ook dat je in je vorige post waarin je je bm stem gaf merte al wilde lynchen. Ik vind het beetje raar vergeten je lynchstem te plaatsen als je vooringenomen doel van je post je lynch en bm stem plaatsen is.

Merte de Miereneter. Een hoger niveau dan dit verwacht ik wel van iedereen.
Jij stemt als 2e op merte en nog vreemder als fred dit deed.
Je vind de bm stem van merte vreemd, maar je gaat niets zeggen over de bm stem van kees?
Hij stemt op igor met de reden dat hij verstand zou hebben na een post die bijna alleen maar de woorden spam bevatten.

Nogmaals sorry maar hier geloof ik je totaal niet in. Er is duidelijk een andere reden dat jij op merte stemt en naar mijn gevoel is dat omdat ze er al een heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Je mag je sig niet aanpassen schat

Ik stem op Gekke Gerrit want hij heeft zo'n leuwke naam

Dit is zo'n rare bm stem, maar met een random potje is dit altijd moeilijk.

Als jouw stem me echt opvalt, wilt dat toch wel wat zeggen.

Dit is zo'n rare verdediging, je negeert express BM stemmen, het is niet omdat er rond sommige BM stemmen tekst staat dat deze daarom beter zijn.

Ik zeg niet dat andere BM-stemmen goed zijn, maar dit is echt gewoon om ervan af te zijn. Iedereen kan beter stemmen dan dat.

Dit is zo hypocriet, je eigen stem is nog slechter en dat is zelfs een BM stem.

Maar jij wilde BM stemmen omdat je een geit bent?

Iedereen zag dat dat een troll was.

Verder ben ik het eens met wat de eland en de geit zegt.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het niet eens zo gek dat Fred een willekeurige stem plaatst, als hij weg moet. Wat ik alleen raar vind, is dat hij zich opeens herinnert dat hij er nog een moet plaatsen.

Ik bedoel meer dat hij zegt dat hij het 'vergeten' is. Het lijkt me aannemelijker dat hij dacht dat er alleen een BM stemming was en dat iemand hem erop wees dat dit niet zo is, want een lynchstem vergeet je niet zomaar.

E: Caroline, het punt is dat hij ook spamt door dat te posten.
 

DeletedUser

Gast
Je kunt dan toch ook wachten of zelf actie ondernemen om te kijken wanneer iemand verdacht is?

Hoewel je post getuigt van meer hersenen dan 90% hier, moet ik toch een aanmerking plaatsen.
Hij/zij zegt namelijk in diezelfde post "maar ik had ook niet verwacht dat ik vandaag nog een moment zou hebben om te kunnen reageren", wat toch wel aangeeft dat dit voor vandaag de laatste post van hem/haar zal zijn. Langer wachten met een lynchstem lijkt me dan ook niet echt ter sprake te staan.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het niet eens zo gek dat Fred een willekeurige stem plaatst, als hij weg moet. Wat ik alleen raar vind, is dat hij zich opeens herinnert dat hij er nog een moet plaatsen.

Ik bedoel meer dat hij zegt dat hij het 'vergeten' is. Het lijkt me aannemelijker dat hij dacht dat er alleen een BM stemming was en dat iemand hem erop wees dat dit niet zo is, want een lynchstem vergeet je niet zomaar.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Dat met het oog op dit gedeelte van de post:

Ik zet nu alvast m'n bm-stem, waarom? Het is nog niet zeker of ik voor de deadline van morgen nog online kan komen.
Aad de Adelaar

Dit lijkt er inderdaad op alsof hij dacht klaar te zijn, tot hij er door iemand op werd gewezen dat een lynchstem ook nodig is.
En gezien netwerken uitstaat, neig ik dan toch wel naar wolf.

Wat dan ook opvalt is dat het "random" op iemand is die later nog een stem op zich krijgt.
Dat zorgt er toch wel voor dat ik mij afvraag of het wel allemaal zo toevallig is.
Ik krijg dan van die scenario's in mijn hoofd van de ene wolf die tegen de andere zegt "je moet nog stemmen voor lynch!", de ander zegt "Ik heb geen tijd! Op wie moet ik stemmen?", waarop de ene weer zegt "Stem maar op Merte, daar ga ik ook zo op".
Maar misschien ben ik wel een beetje een erge complotdenker. Hoe denken jullie over dit alles?
 

DeletedUser

Gast
Merte de Miereneter. Een hoger niveau dan dit verwacht ik wel van iedereen.

Oke het is dag een, maar deze argumentatie is zelfs daarvoor te slecht voor woorden:
Ten eerste was hij niet de enige, ten tweede was hij niet de enige en goh ten derde was hij niet de enige die dit deed :O
De andere posts negeer je compleet en hierop zet je meteen een stem, toevallig dat hij al een stem heeft zeg :O

Kom op mensen, als je nog niets hebt gezien wat je bmwaardig vind, dan stem je gewoon nog niet op een bm. Al die stemmen vanwege iemands naam verlagen alleen maar het niveau, en dragen alleen maar bij aan de spam, en ik denk dat jullie het er wel mee eens kunnen zijn dat dat dit potje niet tegoed doet.

Alsof er op dag een iets BM waardigs gebeurd?

Maar jij wilde BM stemmen omdat je een geit bent?

Dit inderdaad, godver xD

En gezien netwerken uitstaat, neig ik dan toch wel naar wolf.

Netwerken staat aan?
 

DeletedUser

Gast
Ik snap nou eigenlijk niet wat het probleem is met al die BM-stemmen en met Merte, dit is niet voor het eerst dat er raar gedrag is in het begin.
 

DeletedUser

Gast
Ik snap nou eigenlijk niet wat het probleem is met al die BM-stemmen en met Merte, dit is niet voor het eerst dat er raar gedrag is in het begin.
Je vindt het niet raar dat er 2 mensen toevallig random stemmen op dezelfde persoon zonder redenen?
 

DeletedUser

Gast
Ik snap nou eigenlijk niet wat het probleem is met al die BM-stemmen en met Merte, dit is niet voor het eerst dat er raar gedrag is in het begin.

De BM-stemmen zie ik geen probleem in, maar iemand anders maakt er een probleem van terwijl dat er niet is, en focust dan hierbij op 1 persoon terwijl een paar posts terug iemand anders echt exact hetzelfde doet.
Merte krijgt opeens 2 lynchstemmen op zich, waarvan er 1 random wordt genoemd door iemand die er kennelijk opeens achter kwam dat er toch lynch was, en de andere onzin is.
Dat is het probleem ;)
 

DeletedUser

Gast
Als semi bump en semi random stem
Jasmijn
Ze/hij stemt raar en geeft geen goede redenen mocht hij/zij me kunnen overtuigen kijk ik wel of ik nog een andere verdachte zie.
 

DeletedUser

Gast
Maar jij wilde BM stemmen omdat je een geit bent?
Zoals Caroline al zei, het was een troll en ook redelijk duidelijk, zeker met een sarcastische tint. Het was misschien niet de beste post met deze contradictie, maar het was niet serieus ( zou iedereen door moeten hebben).
Alsof er op dag een iets BM waardigs gebeurd?
Wel, er zijn natuurlijk geen puur overtuiglijke redenen vanwege rollen of acties ofzo, maar op dag 1 kan je heus wel zien wie er goede inzichten in hoe te handelen in het potje. Daarop je Bmstem baseren is misschien niet heel overtuigend, maar wel iets waarop een bm gebaseerd kan en naar mijn mening ook moet worden, als t niet om rollen/claims gaat. In ieder geval kan er wel degelijk een goede bmstem worden geplaatst op dag 1, sowieso beter dan gewoon omdat iemands naam geinig is, of omdat je een mooi plaatje hebt ofzo.

Verder, Ja Merte deed wat raar, maar dat is geen reden om haar puur daarom te lynchen. * kijkt naar Jasmijn*
Verder zijn die stemmen op Merte veels te ongegrond, beetje heel makkelijk gestemd allemaal.
 

DeletedUser

Gast
Verder, Ja Merte deed wat raar, maar dat is geen reden om haar puur daarom te lynchen. * kijkt naar Jasmijn*
Verder zijn die stemmen op Merte veels te ongegrond, beetje heel makkelijk gestemd allemaal.

Hier ben ik het mee eens, naar mijn idee heeft Merte goed genoeg uitgelegd wat haar beweegredenen waren. Persoonlijk vind ik die niet opvallend wolf-achtig, dus ik zie ook niet waarom mensen dan nog (al dan niet random) op haar zouden stemmen. Tenzij er natuurlijk iets anders achter die stemmen steekt.
 

DeletedUser

Gast
Hier ben ik het mee eens, naar mijn idee heeft Merte goed genoeg uitgelegd wat haar beweegredenen waren. Persoonlijk vind ik die niet opvallend wolf-achtig, dus ik zie ook niet waarom mensen dan nog (al dan niet random) op haar zouden stemmen. Tenzij er natuurlijk iets anders achter die stemmen steekt.
Ja, maar als er iets anders achter die stemmen steekt, dan ben ik wel benieuwd, en dan moeten ze dat wel zeggen hoor, want ik vind t nu superzwak hoe sommige 'dieren' op Merte stemmen
 

DeletedUser

Gast
Hoewel je post getuigt van meer hersenen dan 90% hier, moet ik toch een aanmerking plaatsen.
Hij/zij zegt namelijk in diezelfde post "maar ik had ook niet verwacht dat ik vandaag nog een moment zou hebben om te kunnen reageren", wat toch wel aangeeft dat dit voor vandaag de laatste post van hem/haar zal zijn. Langer wachten met een lynchstem lijkt me dan ook niet echt ter sprake te staan.
Door dat te zeggen geeft hij aan helemaal geen lynch stem meer te kunnen zetten. Hij wilde die gisteravond neerzetten met zijn bm stem maar zou het vergeten zijn. Verder is op te maken uit de post dat hij speciaal terugkomt omdat hij zijn lynch stem zou zijn vergeten, dan neem ik aan dat er wellicht nog een mogelijkheid bestaat dat hij nogmaals terug komt.
Hij had daarnaast in mijn ogen ook in zijn vorige post kunnen vermelden dat hij weg zou zijn of iets dergelijks. Nu komt hij aanzetten met ik had niet verwacht dat ik nog kon posten, maar ik ben mijn lynch stem vergeten en die zet ik random op merte.
Het klopt voor mij gewoon nog niet helemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan