• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #149: Tγfus in Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Heir, misschien weet je dat een alchemist een wolf is, dus het kon helemaal geen Zwarte Dood zijn. Dus je bent best wel stom.

Verder snap ik niet waarom je zonder iets op Ilja stemt, want die doet toch niks fout? En anders mag je ons dat wel meedelen.

Ik doe voorlopig Heir

En BM stem ik op mezelf, omdat het kan en omdat er toch niks uit posts af te leiden is oid. Ydeger
 

DeletedUser

Gast
Heir, misschien weet je dat een alchemist een wolf is, dus het kon helemaal geen Zwarte Dood zijn. Dus je bent best wel stom.

Verder snap ik niet waarom je zonder iets op Ilja stemt, want die doet toch niks fout? En anders mag je ons dat wel meedelen.

Ik doe voorlopig Heir

En BM stem ik op mezelf, omdat het kan en omdat er toch niks uit posts af te leiden is oid. Ydeger

Ze was inactief, geen lunch daarom
 

DeletedUser9104

Gast
Ik was gisteren inderdaad inactief, maar waarom zou ik dag 1 niet lunchen en actief zijn en dag 2 niet lunchen en inactief zijn?
Is niet bepaald de logica die ik zou hanteren. Daarnaast, waarom zouden jullie geen alchemist kunnen zijn?

Ik ga in ieder geval op Ydeger, want als Heir Alchemist was, dan zou hij weten dat er geen zwarte dood is. Dus waarom zou hij dat dan in het topic zetten? Daarom gaat mijn bm-stem ook naar Heir
 

DeletedUser

Gast
Ik was gisteren inderdaad inactief, maar waarom zou ik dag 1 niet lunchen en actief zijn en dag 2 niet lunchen en inactief zijn?
Is niet bepaald de logica die ik zou hanteren. Daarnaast, waarom zouden jullie geen alchemist kunnen zijn?

Ik ga in ieder geval op Ydeger, want als Heir Alchemist was, dan zou hij weten dat er geen zwarte dood is. Dus waarom zou hij dat dan in het topic zetten? Daarom gaat mijn bm-stem ook naar Heir

Hmmm, je hebt wel gelijk ja
En rip yde
 

DeletedUser

Gast
Dag 3

Burgemeester
Heir was de juiste man voor het burgemeestersambt!

Lynch

De Wakkerdammers besloten om Ydeger op te hangen. De jonge stribbelde nog wat tegen, maar moest er uiteindelijk toch aan geloven. De keuze om hem te doden bleek de juiste te zijn geweest, want Ydeger bleek Alchemist! Daarmee stierf de laatste alchemist van Wakkerdam. De goedjes hebben gewonnen.

Rollen
1. Conceptation Dokter, inactiviteit dag 2
2. Tristan Alchemist, inactiviteit dag 2
3. Neus -> Initia, Adellijke
4. Aeneas -> Ydeger Alchemist, lynch dag 3
5. SignLady, Dokter
6. Artifex Dokter, lynch dag 1
7. Marco -> Heir, Adellijke

De winnaars zijn de goedjes Ilja, Heir en Marco. Initia is technisch gezien ook een goedje dat het heeft overleefd, maar hij heeft 0 posts.

Opmerking van mij: Normaal reageer ik niet op spelers in het topic, maar ik besloot toch maar op dat 'Zwarte dood'-dingetje te reageren omdat het anders wellicht voor verwarring zou zorgen. Ik hoop niet dat ik iets heb beïnvloed.
Maar even serieus, Heir: waarom typte je in koeieletters 'Zwarte dood' als je ook 'Tyfus' had kunnen typen?
2gt9od2.gif


One last note: Om eerlijk te zijn had ik verwacht dat jullie eerst Ilja zouden lynchen, omdat zij Tristan BM maakte en Tristan ervoor koos haar niet te laten sterven, maar de volgende dag wel Ydeger zouden lynchen vanwege deze ultraverdachte post van Aeneas (
33bdb82.gif
):

Wat een genot. Neus die geen 'first' roept in de eerste post binnen het topic.

Over het argument moet ik echter nog wel even nadenken. Amsterdammer zijn is een zeer sterk argument tegen Tristan, maar of het sterk genoeg is weet ik nog niet.

Verder succes iedereen!
Maargoed. Zo kan het ook.
 

DeletedUser

Gast
Was redelijk goed potje genade
Bedankt mods om het af te doden he
 

DeletedUser22575

Gast
Lol, want daardoor is dit potje dood, door de perma`s
smiley_emoticons_auslachen2.gif
.


Leuk dat je het geprobeerd hebt, Genade, maar tevergeefs.
 

DeletedUser

Gast
Never mind. Ik denk dat Archer eerder lijdt aan het Stockholmsyndroom.
 

Genius0615

Erinys
En de uitleg van stockholmsyndroom ga je zeker ook niet geven;)
Ik weet wel dat stockholm de hoofdstad van noorwegen is

weet je, het is je misschien nog niet opgevallen maar als je op het internet zit bestaat er een magisch iets. Dit noemt google, waar je dingen kunt opzoeken.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
En de uitleg van stockholmsyndroom ga je zeker ook niet geven;)
Ik weet wel dat stockholm de hoofdstad van noorwegen is

Zucht .

E: Ik werd er net op gewezen dat ik niet echt goed oplet, Stockholm is namelijk de hoofdstad van Zweden, niet Noorwegen (wat iedereen wel weet, maar blijkbaar overheen gelezen).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan