• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #149: Tγfus in Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wat doen we met 150 (aangezien het discussietopic weg is :/)
Leiden we een gewoon potje? Of doen we echt wachten op iets speciaals?
Want nu is heel het niveau en WvW-gehalte bijna 0. En om vanaf 0 ineens iets heel speciaals te gaan doen, geen idee. Lijkt me niet zo'n goed plan.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik zou wachten op iets speciaals...

Het probleem daarbij is dat als we te lang wachten, van dat speciaals niet veel terecht gaat komen, want dan is er net zo'n lange pauze geweest, heeft iedereen in geen eeuwen meer WvW gespeeld en ziet de helft het niet tijdig op het forum staan. Daarom ben ik daar eigenlijk geen voorstander van.
 

DeletedUser10470

Gast
We kunnen ook bij 200 weer wat speciaals doen. Of we doen een speciaal potje met minder spelers, hebben de spelers die dan meedoen toch plezier...
 

DeletedUser9104

Gast
Opzich ben ik wel in voor iets speciaals, maar aangezien een hoop mensen die vaak meespeelden een ban hebben en de rest op vakantie is. Ik verwacht eerlijk gezegd dan ook weinig inschrijvingen :(
 

DeletedUser9104

Gast
Als het gaat om het aantal spelers kunnen we eventueel ook op TW (2) vragen voor deelnemers?
Alhoewel het leuker zou zijn als we een potje konden doen met zoveel mogelijk actieve mensen van hier.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hoe lossen we dit op? Want de meningen zijn beetje verdeeld, zie ik zo.
Mensen van ander forum halen ben ik eigenlijk vrij op tegen.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ik denk dat als voldoende oud-WvW'ers horen dat er een speciaal potje is, dat ze gerust nog een keertje meedoen. Ze eens opsporen via skype ofzo? Ik doe in elk geval nog eens mee, het is weer lang geleden voor mij.
Wat het spel zelf betreft mag het simpel blijven van instellingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan