• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #150

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik denk dat de andere drie op mij stemmen omdat ze me al hebben meegemaakt hier en ik blijkbaar een goede indruk achterliet. Al kan ik niet in hun hoofd kijken.
Bedankt voor de BM-stemmen overigens.

Zo, omdat de lynch al zometeen is, even mijn verdachten op een rijtje zetten.

In deze eerste post roept Initia traditiegetrouw 'Imrahil is wolf!', terwijl Imrahil niet meedoet. Als wolf probeer je je te gedragen zoals je je normaal als goedje hebt gedragen, en dit bovenhalen past daar dan wel bij. Bovendien staan hier geen succeswensen in, alsof Initia bang is om méér te zeggen dan wat hij nodig acht.

Deze reactie van Initia vind ik wat vreemd, alsof hij zich er met een grap vanaf probeert te maken.

En dan hebben we nog deze post:

Ik heb niet zo'n gevoel bij deze post vanwege het uitroepteken en de smiley op het einde. Iets te gespeeld nonchalant.

Je kunt wat ik aanwijs vergezocht vinden, maar het lijkt me significant effectiever dan random doen.

Oja, ook Sanhal vind ik wat vreemd met zijn gedrag. Hij stelt overal vragen bij zodat het lijkt of hij goed meedoet en activiteit probeert te brengen, maar alleen vragen stellen is wel erg makkelijk. Zeker voor een wolf.

Al met al ga ik voorlopig op Initia, maar ik kan altijd veranderen.

Zoals Jaspenia ook al zei deed ik dat gewoon om voor activiteit te zorgen, ik sprak drie mensen aan en hoopte ook dat die drie zouden reageren en dat er dus activiteit kwam wat op dag 1 wel handig is. Jij negeert de mensen die zonder echte reden op jou hebben gestemd als bm en je gaat er bij je verdenking in op de "echt verdachte dingen" zoals een smiley in een post... Persoonlijk vind ik dat juist verdachter (overal een reden voor een stem in zoeken) dan een smiley.
 

DeletedUser

Gast
Oh ja, de reden dat ik ook op Genade stem is omdat hij het spel heel goed kent en de anderen ook op hem stemmen :p
 

DeletedUser10470

Gast
Zoals Jaspenia ook al zei deed ik dat gewoon om voor activiteit te zorgen, ik sprak drie mensen aan en hoopte ook dat die drie zouden reageren en dat er dus activiteit kwam wat op dag 1 wel handig is. Jij negeert de mensen die zonder echte reden op jou hebben gestemd als bm en je gaat er bij je verdenking in op de "echt verdachte dingen" zoals een smiley in een post... Persoonlijk vind ik dat juist verdachter (overal een reden voor een stem in zoeken) dan een smiley.

Misschien negeert hij die stemmen wel omdat dat zijn medewolfjes zijn en hun dat allemaal al uitgekiend hebben met elkaar. Is maar een theorie...
 

DeletedUser

Gast
Misschien negeert hij die stemmen wel omdat dat zijn medewolfjes zijn en hun dat allemaal al uitgekiend hebben met elkaar. Is maar een theorie...

Misschien ben jij wel een wolf, omdat jij hem verdacht maakt :O
Misschien ben ik nu wel een wolf omdat ik jou nu verdacht maak :O :O :O

Sarcastisch bedoeld...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10470

Gast
Volgens mij praatte ik tegen Genade, leuk dat je hem nu probeert in te dekken. Lijkt mij reden genoeg. Leonidas.
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij praatte ik tegen Genade, leuk dat je hem nu probeert in te dekken. Lijkt mij reden genoeg. Leonidas.
Mag een mens hier niet sarcastisch zijn? Het is trouwens de eerste keer dat ik dit hier speel, ik ben een beetje sarcastisch en je verdenkt me al :(
 

DeletedUser10470

Gast
Waarom edit je nu je bericht, zodat deze weg is? Zodat anderen deze niet kunnen lezen? Probeer je iets te verbergen?
 

DeletedUser

Gast
Frank, nu maak je jezelf wat verdacht hoor...
Ik was overduidelijk sarcastisch, en jij begint iedereen te overtuigen voor mij te stemmen op Lynch...
 

DeletedUser20542

Gast
Genade, als je nou Sanhal eens wat vragen stelt, heeft ie ook eens wat te antwoorden... En ja, ik vind t nogal ver gezocht als het aan mij ligt, maar wat moet je anders met 20 posts...
Ik snap eigenlijk niet wat Sanhal voor gekke dingen doet dat hij 'vragen' moet krijgen. Verder vind ik dat er wel heel erg naar Genade opgekeken wordt. Hoezo moeten de vragen van hem komen? Misschien wel om vervolgens zelf even hard mee te kunnen roepen.

En BM-stem dus, want ik zie van Sanhal duidelijke, inhoudelijke posts, maar een beetje compact. Ten eerste vind ik m sws wel acten alsof hij te vertrouwen is, en verder zijn die posts ook van de goede dinges.

Hij is jong en denkt en redeneert anders dan jij of ik.
Dit vind ik schattig.

Edit: Laat maar, blijkbaar zet dit bericht mensen aan om voor mij te stemmen bij lynch :(
Wat Don zegt, ik wil wel graag weten wat hier stond.
 

DeletedUser

Gast
Ik snap eigenlijk niet wat Sanhal voor gekke dingen doet dat hij 'vragen' moet krijgen. Verder vind ik dat er wel heel erg naar Genade opgekeken wordt. Hoezo moeten de vragen van hem komen? Misschien wel om vervolgens zelf even hard mee te kunnen roepen.

En BM-stem dus, want ik zie van Sanhal duidelijke, inhoudelijke posts, maar een beetje compact. Ten eerste vind ik m sws wel acten alsof hij te vertrouwen is, en verder zijn die posts ook van de goede dinges.

Dit vind ik schattig.

Wat Don zegt, ik wil wel graag weten wat hier stond.
Het was sarcasme op hoog niveau... Overduidelijk dat ik sarcastisch was, hij denkt dat het de waarheid is...
 

DeletedUser23442

Gast
Wat Don zegt, ik wil wel graag weten wat hier stond.

Uit mn hoofd iets als:

mss ben jij wel wolf en probeert daarom hem verdacht te maken
mss ben ik wel wolf en probeer daarom jou verdacht te maken


Of iets in die trand
 

Araluen

Manticore
Edit: Laat maar, blijkbaar zet dit bericht mensen aan om voor mij te stemmen bij lynch :(

Dit is niet zo'n slimme actie x)

Zoals Jaspenia ook al zei deed ik dat gewoon om voor activiteit te zorgen, ik sprak drie mensen aan en hoopte ook dat die drie zouden reageren en dat er dus activiteit kwam wat op dag 1 wel handig is. Jij negeert de mensen die zonder echte reden op jou hebben gestemd als bm en je gaat er bij je verdenking in op de "echt verdachte dingen" zoals een smiley in een post... Persoonlijk vind ik dat juist verdachter (overal een reden voor een stem in zoeken) dan een smiley.

We stemmen graag op mensen die rare dingen doen en ja, Genade doet rare dingen. Ook ik had even de behoefte om hem te verdenken, maar eigenlijk is hij niet verdacht. Niemand verdenken om geen vijanden te maken is eigenlijk wel verdacht, terwijl Genade juist drie mensen verdenkt.
Daarom zie je ook zo vaak als twee mensen elkaar de hele tijd zitten te bashen en zo het topic overheersen dat ze achteraf twee goedjes blijken.
 

DeletedUser

Gast
Uit mn hoofd iets als:

mss ben jij wel wolf en probeert daarom hem verdacht te maken
mss ben ik wel wolf en probeer daarom jou verdacht te maken


Of iets in die trand
Als je het echt wil weten, het was zoiets (Het volgende was dus sarcastisch bedoeld)

Misschien ben jij wel een wolf, omdat jij hem verdacht (Of wat ik ook zei) maakt.
Misschien ben ik nu wel een wolf omdat ik jou nu verdacht maak :O


Dit was dus sarcastisch... En Frank beticht me dan direct van een wolf te zijn
 

DeletedUser10470

Gast
Als je iets overduidelijk sarcastisch vind, laat het dan staan. Dit stond er exact (of ongeveer):

Misschien ben jij wel een wolf, omdat jij hem verdacht maakt. :O
Misschien ben ik nu wel een wolf omdat ik jou nu verdacht maak :O:O:O (3x een DUBBELEPUNT O)

Ik vind het reden genoeg om op jou te stemmen.
1. Genade beschermen, terwijl je (buiten het netwerken, wat je als newbie niet snel doet), Genade in bescherming neemt, of is dat geen toeval maar horen jullie tot dezelfde groep?
2. Het verwijderen (beter gezegd: Editten) van een bericht
 

DeletedUser23442

Gast
mss ben jij wel wolf en probeert daarom hem verdacht te maken
mss ben ik wel wolf en probeer daarom jou verdacht te maken
Misschien ben jij wel een wolf, omdat jij hem verdacht (Of wat ik ook zei) maakt.
Misschien ben ik nu wel een wolf omdat ik jou nu verdacht maak :O

Mijn geheugen werkt nog zo te zien :)

Maar hoe sarcastisch het ook bedoeld was, door het weg te halen maak je jezelf enkel verdachter.
Dan lijkt het namelijk alsof je inderdaad iets te verbergen had ofzo.
Zelfs als iemand iets in jouw ogen 'verkeerd bergrijpt' kan je het beter laten staan.

Dan kan iedereen tenminste zelf een mening erover vormen ipv dat ze komen kijken en zien:


Edit: Laat maar, blijkbaar zet dit bericht mensen aan om voor mij te stemmen bij lynch :(

Volgens mij praatte ik tegen Genade, leuk dat je hem nu probeert in te dekken. Lijkt mij reden genoeg. Leonidas.

Dan zijn ze namelijk eerder geneigd om frank dan maar op zn woord te geloven, aangezien zelf oordelen niet meer kan.


Dat je jezelf genoodzaakt voelde je bericht te bewerken, nadat je een stem op je kreeg, zal zijn omdat dit je eerste potjes is en je dacht 'oeps, blijkbaar heb ik iets verkeerds gezegd', snel weghalen want ik wil niet verdacht/gelyncht worden.

Dat kan zijn omdat je slechtje + nieuw bent, dus extra snel 'schrikt' omdat je bang bent 'nu al betrapt te zijn', terwijl het nog maar 1 enkele lynchstem was.
Aan de andere kant kan je als goedje net zo goed op die manier schrikken als je nieuw bent.....

ik weet niet helemaal wat ik er van moet denken nog....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als je iets overduidelijk sarcastisch vind, laat het dan staan. Dit stond er exact (of ongeveer):

Misschien ben jij wel een wolf, omdat jij hem verdacht maakt. :O
Misschien ben ik nu wel een wolf omdat ik jou nu verdacht maak :O:O:O (3x een DUBBELEPUNT O)

Ik vind het reden genoeg om op jou te stemmen.
1. Genade beschermen, terwijl je (buiten het netwerken, wat je als newbie niet snel doet), Genade in bescherming neemt, of is dat geen toeval maar horen jullie tot dezelfde groep?
2. Het verwijderen (beter gezegd: Editten) van een bericht
1. Ik stem voor Genade, omdat ik inderdaad een newbie ben. Hij heeft al veel ervaring dus ik besloot voor hem te stemmen aangezien ik eigenlijk ook niet wist voor wie anders te stemmen.
2. Ik editte dit omdat er alleen maar problemen van kwamen, uit 1 post kan je ook niet zeker zijn of iemand wolf is uit niet. Jij haalt alle conclusies uit 1 sarcastische post...
3. Ik zou als ik een wolf was Genade niet beschermen, ik zou het totaal anders aanpakken...
4. Sorry, maar zelfs het kleinste kind ziet zelfs dat dit sarcasme is...

Edit: Als jullie hier allemaal zo over zagen :p Ziezo, ik heb het aangepast... Het staat weer terug en ik ben "klaar" om jullie beoordelingen over me te horen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Araluen

Manticore
Volgens mij praatte ik tegen Genade, leuk dat je hem nu probeert in te dekken. Lijkt mij reden genoeg. Leonidas.

Ik vind dit eigenlijk veel verdachter. Dat jij iets tegen Genade zegt betekent niet dat Leonidas zich niet in het gesprek mag mengen. Ik vind het sowieso extreem dat jij dat meteen indekken noemt, want dat viel ook wel weer mee. Dit is gewoon een veel te makkelijke stem, omdat je je zo snel aangevallen voelt = verdacht, of omdat je vind dat je dan niet verdacht lijkt = verdacht.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dit eigenlijk veel verdachter. Dat jij iets tegen Genade zegt betekent niet dat Leonidas zich niet in het gesprek mag mengen. Ik vind het sowieso extreem dat jij dat meteen indekken noemt, want dat viel ook wel weer mee. Dit is gewoon een veel te makkelijke stem, omdat je je zo snel aangevallen voelt = verdacht, of omdat je vind dat je dan niet verdacht lijkt = verdacht.

Ik vind het raar hoe hij door 1 sarcastische post tot de conclusie kan komen dat ik een wolf ben. Het was zowat mijn eerste post hier... Direct beticht hij me al van een wolf te zijn :( Ik zeg inderdaad dat ik dit erg verdacht vind, hij negeert me.
Ik ga nog niet stemmen voor lynch aangezien ik nog even ga wachten maar Frank staat wel bovenaan mijn lijstje.
Ik ga wachten op nog verdachtere mensen, tot hoelaat hebben we eigenlijk voor Lynch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan