• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #150

Status
Niet open voor verdere reacties.

Genius0615

Erinys
Leonidas zijn beredenering vind ik echt puur nutteloos en slecht atm, maar hij speelt actief en redelijk serieus mee, wat ik mooi vind voor een nieuwerd. Voor de rest zit Crimson redelijk nutteloze posts te maken en slaan bijna alle stemmen nergens op. Sanhal is voor ik mij kan herinneren best wel een goede wvw speler dus stem ik op hem voor bm. Als lynch ga ik maar op NoMercyNL. Inactief buiten zijn eerste post (Ik ook I know, maar ik heb geen zin om de ''ik stem op mezelf'' traditie weer nieuw leven in te blazen) die overigens gewoon puur een volgstem was voor BM en bij gebrek aan beters (buiten dat gebash op elkaar op de eerste dag wat weinig inhoudelijks is).
 

DeletedUser

Gast
Leonidas zijn beredenering vind ik echt puur nutteloos en slecht atm, maar hij speelt actief en redelijk serieus mee, wat ik mooi vind voor een nieuwerd. Voor de rest zit Crimson redelijk nutteloze posts te maken en slaan bijna alle stemmen nergens op. Sanhal is voor ik mij kan herinneren best wel een goede wvw speler dus stem ik op hem voor bm. Als lynch ga ik maar op NoMercyNL. Inactief buiten zijn eerste post (Ik ook I know, maar ik heb geen zin om de ''ik stem op mezelf'' traditie weer nieuw leven in te blazen) die overigens gewoon puur een volgstem was voor BM en bij gebrek aan beters (buiten dat gebash op elkaar op de eerste dag wat weinig inhoudelijks is).
Nutteloos en slecht? Vind jij het dan gewoon dat ik er totaal naastzit? Geef jij dan eens je mening als je het zo goed weet...
 

DeletedUser

Gast
Wacht eens. Genius zegt dat Crimson nutteloze posts maakt, en dat klopt. Maar ik denk dat Crimson juist een erg slimme speler is. Dit zou een masker kunnen zijn dat hij opzet als wolf.
Bekijk zijn posts maar, dit is vreemd voor een veelbelovend speler als Crimson Chin.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Nutteloos en slecht? Vind jij het dan gewoon dat ik er totaal naastzit? Geef jij dan eens je mening als je het zo goed weet...

Ik ben het wel met hem eens, je volgt steeds de mensen boven je (of genade in dit geval), je bm stem was een volgstem, oké kan gebeuren. Bij de lynch zeg je steeds precies wat een ander een paar posts daarvoor heeft gezegd en doe je alsof je die persoon ook verdacht vind, zo kan je makkelijk meelopen en later zeggen als het wel een goedje was dat het de ander zn schuld was.

e:
Wacht eens. Genius zegt dat Crimson nutteloze posts maakt, en dat klopt. Maar ik denk dat Crimson juist een erg slimme speler is. Dit zou een masker kunnen zijn dat hij opzet als wolf.
Bekijk zijn posts maar, dit is vreemd voor een veelbelovend speler als Crimson Chin.


Nu heb je de helft vd spelers ofzo verdacht gevonden?
 

DeletedUser

Gast
Sander, het boeit me niet dat je je speelstijl hebt veranderd, imo ben je nog steeds verdachter bezig dan de rest.
Nja, idk, dag 1 is weer pure onzin zoals altijd.
 

DeletedUser

Gast
De redenen waarom je de mensen die je verdacht vindt nou precies verdacht vindt bijvoorbeeld.

Ik vind jou eigenlijk verdacht... Je hebt heel goed mijn posts kunnen lezen, je vindt mijn posts slecht. Maar dan stem je op Sanhal als BM?
Sanhal is verdacht aan het doen, meerdere mensen vinden hem verdacht en verdenken hem van wolf en jij stemt op hem als BM met het argument dat hij een goede wvw speler is...
Ook kraak je mijn posts zomaar af zonder een goed argument. Ik vind het heel verdacht als mensen elkaar verdedigen en de anderen die hen verdenken van wolf te zijn, dat zij hen dan beschuldigen van wolf te zijn (Lange en rare zinnen, I know, ik wist niet hoe ik het moest uit leggen)
Ook zeg je eerst dat mijn posts gewoon slecht zijn zonder een argument, en daarna zeg je dat ik actief ben? Dit lijkt alsof ik hiermee blij moet zijn en jou niet moet verdenken...
En waarom verdenk je iemand inactief aan? Iemand die zichzelf misschien niet eens gaat verdedigen? Omdat er dan geen discussie onstaat waarbij jij verdacht wordt!
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Welnee, vijf spelers maar.
E: Hoe veel heb jij er eigenlijk verdacht?
Geen idee, niet zitten tellen, ik geloof 2, jij en leonidas (die ook beiden verdacht doen)
Sander, het boeit me niet dat je je speelstijl hebt veranderd, imo ben je nog steeds verdachter bezig dan de rest.
Nja, idk, dag 1 is weer pure onzin zoals altijd.
Dus jij vind me door mn andere stijl verdacht?
Ik vind jou eigenlijk verdacht... Je hebt heel goed mijn posts kunnen lezen, je vindt mijn posts slecht. Maar dan stem je op Sanhal als BM?
Sanhal is verdacht aan het doen, meerdere mensen vinden hem verdacht en verdenken hem van wolf en jij stemt op hem als BM met het argument dat hij een goede wvw speler is...
Ook kraak je mijn posts zomaar af zonder een goed argument. Ik vind het heel verdacht als mensen elkaar verdedigen en de anderen die hen verdenken van wolf te zijn, dat zij hen dan beschuldigen van wolf te zijn (Lange en rare zinnen, I know, ik wist niet hoe ik het moest uit leggen)
Ook zeg je eerst dat mijn posts gewoon slecht zijn zonder een argument, en daarna zeg je dat ik actief ben? Dit lijkt alsof ik hiermee blij moet zijn en jou niet moet verdenken...
En waarom verdenk je iemand inactief aan? Iemand die zichzelf misschien niet eens gaat verdedigen? Omdat er dan geen discussie onstaat waarbij jij verdacht wordt!
Die mensen vinden jou ook verdacht.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Kleine, snelle tussenstand.​

Deadline in 1 half uur!

gSMElP5.png
 

DeletedUser

Gast
Geen idee, niet zitten tellen, ik geloof 2, jij en leonidas (die ook beiden verdacht doen)
Sanhal, nu doe je ongeloofwaardig. Je vindt toch niet serieus onze zeer actieve nieuwerd Leonidas verdacht?

Dus jij vind me door mn andere stijl verdacht?
Nee, volgens mij probeer je expres zijn argumenten te versimpelen om te voorkomen dat hij mensen achter zich aan krijgt.
EDIT: Ach, Mayco zegt van wel. Naja. :p

Die mensen vinden jou ook verdacht.
Ach jee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik wilde gewoon zeggen dat stijlen wel vaker veranderen, vooral na 6 maanden en ik het dus niet echt een goede onderbouwing vond.

Toch, je bent nog steeds verdacht bezig, en daarvoor heb ik mn argumentjes al verteld :)
 

DeletedUser

Gast
Ik ben het wel met hem eens, je volgt steeds de mensen boven je (of genade in dit geval), je bm stem was een volgstem, oké kan gebeuren. Bij de lynch zeg je steeds precies wat een ander een paar posts daarvoor heeft gezegd en doe je alsof je die persoon ook verdacht vind, zo kan je makkelijk meelopen en later zeggen als het wel een goedje was dat het de ander zn schuld was.

e:



Nu heb je de helft vd spelers ofzo verdacht gevonden?
En nee, ik volg Genade totaal niet? Ik vond Frank verdacht, daarna zag ik dat Genade jij en Initia ook verdacht vond, ik ben even gaan kijken en ik zag dat jullie elkaar verdedigden... Wat moet ik hieruit dan opmaken? Ook wil je precies erg graag dat ik Genade niet volg he?
Al deze posts geven me net meer vertrouwen, ik ben er nu bijna zeker van dat zowel Frank, als Sanhal en Initia wolf zijn.
Oh ja, Genius vindt dat mijn posts slecht zijn omdat ik Frank, Sanhal en Initia beschuldig. Genade beschuldigt Sanhal, Initia en nog wat andere mensen? Zijn posts zijn niet slecht? Durft hij niet met hem te discussieren aangezien hij teveel invloed heeft in dit spel? Dus beschuldigt hij mij? Ook stemt hij op NoMercy die hier inactief is en zich waarschijnlijk dus niet zal verdedigen, zo wordt hij niet verdacht gemaakt. En waarom stemt hij op Sanhal? "Hij is een goede vwv speler". Mijn posts kan hij wel goed lezen maar de posts van Sanhal die erg verdacht zijn kan hij niet lezen? Ook vinden meerdere mensen hem een wolf.
Update: Frank, Sanhal, Initia en Genius zijn weerwolven
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Sanhal, nu doe je ongeloofwaardig. Je vindt toch niet serieus onze zeer actieve nieuwerd Leonidas verdacht?

Nee, volgens mij probeer je expres zijn argumenten te versimpelen om te voorkomen dat hij mensen achter zich aan krijgt.

Ach jee.

ja ik vind de nieuwerd verdacht, er zijn al meer dan genoeg nieuwerds zo als wolf het potje doorgekomen.
Hij heeft al gezegd dat dat de reden is.
 

DeletedUser20542

Gast
Het topic, en voor een stukje ook mijn eigen posts, geven me genoeg redenen om DonFrank te willen lynchen.
 

DeletedUser

Gast
ja ik vind de nieuwerd verdacht, er zijn al meer dan genoeg nieuwerds zo als wolf het potje doorgekomen.
Niet 'zo'. Nieuwerds die het als wolf potjes doorkwamen waren niet zo op de voorgrond en niet zo actief met het bedenken van nieuwe theorieën als Leonidas.

Update: Frank, Sanhal, Initia en Genius zijn weerwolven
Leonidas, je beschuldigt 4 mensen van wolf, maar ik betwijfel of er wel 4 wolven zijn die elkaar kennen. Waarschijnlijk zijn er 2 wolven + 2 infectiewolf + 1 welp ofzo. Dus de kans lijkt me dan klein dat ze allevier wolf zijn.
Ik vind DonFrank niet zo verdacht. Ik weet dat hij op jou stemt, maar ik zie niet waarom een wolf zo de aandacht op zich zou vestigen met felle stemmen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan