• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #150

Status
Niet open voor verdere reacties.

Araluen

Manticore
Ik vind het raar hoe hij door 1 sarcastische post tot de conclusie kan komen dat ik een wolf ben. Het was zowat mijn eerste post hier... Direct beticht hij me al van een wolf te zijn :( Ik zeg inderdaad dat ik dit erg verdacht vind, hij negeert me.
Ik ga nog niet stemmen voor lynch aangezien ik nog even ga wachten maar Frank staat wel bovenaan mijn lijstje.
Ik ga wachten op nog verdachtere mensen, tot hoelaat hebben we eigenlijk voor Lynch?

21:30 las ik ergens

Ik stem alvast op Donfrank voor ik het vergeet. De stem blijft waarschijnlijk, tenzij er nog iets geks gebeurt.
 

DeletedUser10470

Gast
1. Ik stem voor Genade, omdat ik inderdaad een newbie ben. Hij heeft al veel ervaring dus ik besloot voor hem te stemmen aangezien ik eigenlijk ook niet wist voor wie anders te stemmen.
2. Ik editte dit omdat er alleen maar problemen van kwamen, uit 1 post kan je ook niet zeker zijn of iemand wolf is uit niet. Jij haalt alle conclusies uit 1 sarcastische post...
3. Ik zou als ik een wolf was Genade niet beschermen, ik zou het totaal anders aanpakken...
4. Sorry, maar zelfs het kleinste kind ziet zelfs dat dit sarcasme is...

Edit: Als jullie hier allemaal zo over zagen :p Ziezo, ik heb het aangepast... Het staat weer terug en ik ben "klaar" om jullie beoordelingen over me te horen...

Nooit je berichten weghalen, tip voor de volgende keer dan. Hoe zou je het aanpakken als je wolf bent? Weten we dat ook gelijk. Ik ben geen klein kind, maar je weet hopelijk nu dat dat soort reacties niet slim zijn.

Ik vind dit eigenlijk veel verdachter. Dat jij iets tegen Genade zegt betekent niet dat Leonidas zich niet in het gesprek mag mengen. Ik vind het sowieso extreem dat jij dat meteen indekken noemt, want dat viel ook wel weer mee. Dit is gewoon een veel te makkelijke stem, omdat je je zo snel aangevallen voelt = verdacht, of omdat je vind dat je dan niet verdacht lijkt = verdacht.

Tuurlijk mag hij zich in het gesprek mengen, maar praat dan nuttig en bescherm een ander niet.

Ik vind het raar hoe hij door 1 sarcastische post tot de conclusie kan komen dat ik een wolf ben. Het was zowat mijn eerste post hier... Direct beticht hij me al van een wolf te zijn :( Ik zeg inderdaad dat ik dit erg verdacht vind, hij negeert me.
Ik ga nog niet stemmen voor lynch aangezien ik nog even ga wachten maar Frank staat wel bovenaan mijn lijstje.
Ik ga wachten op nog verdachtere mensen, tot hoelaat hebben we eigenlijk voor Lynch?

Tenzij jij andere mensen hebt die verdachter zijn, ben jij de enige op dit moment.

E: Ik ben weg, kom wss pas na 21:30 terug. #Braderie #EgmondaanZee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Tuurlijk mag hij zich in het gesprek mengen, maar praat dan nuttig en bescherm een ander niet.

Ara's punt was vgm dat hij niet echt het gevoel had dat leonidas Genade een het verdedigen was. En dat het vrij overdreven was om hem meteen te lynchen omdat hij iemand zou verdedigen, terwijl dat niet/nauwelijks het geval was.

Het was niet echt een constructieve opmerking nee, maar ik zie ook niet helemaal hoe hij Genade ermee verdedigt?
 

DeletedUser

Gast
Nooit je berichten weghalen, tip voor de volgende keer dan. Hoe zou je het aanpakken als je wolf bent? Weten we dat ook gelijk. Ik ben geen klein kind, maar je weet hopelijk nu dat dat soort reacties niet slim zijn.



Tuurlijk mag hij zich in het gesprek mengen, maar praat dan nuttig en bescherm een ander niet.



Tenzij jij andere mensen hebt die verdachter zijn, ben jij de enige op dit moment.

E: Ik ben weg, kom wss pas na 21:30 terug. #Braderie #EgmondaanZee
Ik zei gewoon dat als ik wolf zou zijn ik nu heel slecht bezig zou zijn...
Sorry, maar ik step nu toch op je, je bent veel te verdacht... Ook vind ik het raar hoe je mij aanvalt... Als ik wolf ben en ik "verdedig" Genade dan zou daar logischerwijs uit moeten volgen dat Genade ook wolf is, maar hem liet je opeens helemaal vallen... Ik "beschuldigde" je van wolf te zijn, je laat Genade totaal vallen en opeens ben ik zo verdacht...
Donfrank
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij praatte ik tegen Genade, leuk dat je hem nu probeert in te dekken. Lijkt mij reden genoeg. Leonidas.

Ik zei gewoon dat als ik wolf zou zijn ik nu heel slecht bezig zou zijn...
Sorry, maar ik step nu toch op je, je bent veel te verdacht... Ook vind ik het raar hoe je mij aanvalt... Als ik wolf ben en ik "verdedig" Genade dan zou daar logischerwijs uit moeten volgen dat Genade ook wolf is, maar hem liet je opeens helemaal vallen... Ik "beschuldigde" je van wolf te zijn, je laat Genade totaal vallen en opeens ben ik zo verdacht...
Donfrank

Is deze stem niet gewoon met het gedacht 'Oog om oog, tand om tand'?
Lijkt me nooit verstandig zo te spelen.
 

DeletedUser

Gast
Is deze stem niet gewoon met het gedacht 'Oog om oog, tand om tand'?
Lijkt me nooit verstandig zo te spelen.
Ik heb wel argumenten gegeven waarom ik denk dat hij wolf is. Ook verdenk ik Initia van wolf te zijn. Genade verdenkt Initia en Frank begint hier direct heftig op te reageren. Genade vond Initia gewoon wat verdacht, toch begon Frank direct Genade te beschuldigen. Ik denk dus dat Frank Initia probeerde te verdedigen. Waarom ik niet denk dat hij Araluen probeerde te verdedigen is omdat de conclusie van Genade bij dit toch wel vlug vastgesteld was. Araluen zegt "Succes Iedereen!", Genade verdenkt Araluen al. Ik denk dat in dit geval Frank Araluen niet zou beschermen. Ook stemt Araluen voor om Frank te lynchen

Edit: Ook stemt hij op Sanhal op Burgemeester, en begint hem direct daarna te verdedigen wanneer Genade iets over Sanhal zegt.

Ik vind dus vooral Frank verdacht, maar ook Initia en Sanhal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ben blij dat mijn post waarin ik drie mensen verdacht noemde effect heeft gehad. Ik had zelf ook wel door dat de theorieën vergezocht waren (hoewel ik hiermee niet wil zeggen dat ze waardeloos waren) en achtte de kans klein dat ik mijn stem zou laten staan; ik was vooral benieuwd hoe er op gereageerd zou worden. Bij deze: Initia


Ik snap eigenlijk niet wat Sanhal voor gekke dingen doet dat hij 'vragen' moet krijgen. Verder vind ik dat er wel heel erg naar Genade opgekeken wordt. Hoezo moeten de vragen van hem komen? Misschien wel om vervolgens zelf even hard mee te kunnen roepen.
Ydeger, ik snap niet wat je in deze alinea probeert te zeggen. Ik snap het gewoon niet. Zou je het in andere woorden willen uitleggen?

Zolang ik potjes speel met initia begint hij altijd met exact dezelfde tekst als 1e post. Nl "Imrahil is wolf".
Dat zegt verder zeker niets over zijn rol.
Dat was mijn punt juist; Initia lijkt geforceerd hetzelfde gedrag als anders te vertonen. Ik zal zo even opzoeken hoe hij normaal zijn posts opent. Ik heb daar nu geen tijd voor, omdat ik deze post in een enigszins korte tijd wil hebben gemaakt.

Als we dat al blind gaan afstraffen met verdenkingen zullen potjes nooit actief worden, omdat actieviteit proberen te krijgen dan bestraft wordt
Ik bestraf geen activiteit. Maar ik geef toe dat het makkelijker is aan actieve mensen verdachte dingen op te merken dan aan inactieve.

Dus nee, ik ben het niet eens met je 3 vergezochte verdenkingen.
Het lijkt in mijn ogen meer alsof je bent gaan zoeken naar dingen die je verdacht kan maken bij je gekozen stem, ipv dat je een stem kiest bij dingen die je verdacht vond
Dat is zeker niet waar.

We stemmen graag op mensen die rare dingen doen en ja, Genade doet rare dingen. Ook ik had even de behoefte om hem te verdenken, maar eigenlijk is hij niet verdacht. Niemand verdenken om geen vijanden te maken is eigenlijk wel verdacht, terwijl Genade juist drie mensen verdenkt.
Daarom zie je ook zo vaak als twee mensen elkaar de hele tijd zitten te bashen en zo het topic overheersen dat ze achteraf twee goedjes blijken.
Bedankt dat je me verdedigt, Araluen.

Maar de reden dat ik deze quote aanhaal is omdat hij ook goed slaat op het gebeuren tussen DonFrank en LeonidasFromSparta. Ik zie namelijk stemmen op ze, maar zie niet echt waarom wat ze doen verdacht is. Ik zou zeggen dat, als één van hen echt een wolf was, die er wel voor zou hebben gezorgd wat minder in de spotlights komen te staan. Dit geldt zeker voor Leonidas, die als nieuwerd makkelijk weg zou zijn gekomen met wat minder praat op de voorgrond. Van DonFrank weet ik dat hij wel fel kan zijn als wolf, maar ook dit lijkt mij geen reden om hem te verdenken.

Zoals Jaspenia ook al zei deed ik dat gewoon om voor activiteit te zorgen, ik sprak drie mensen aan en hoopte ook dat die drie zouden reageren en dat er dus activiteit kwam wat op dag 1 wel handig is. Jij negeert de mensen die zonder echte reden op jou hebben gestemd als bm en je gaat er bij je verdenking in op de "echt verdachte dingen" zoals een smiley in een post... Persoonlijk vind ik dat juist verdachter (overal een reden voor een stem in zoeken) dan een smiley.
Deze post van Sanhal vind ik verdacht. Je moet bedenken dat dit een antwoord is op een post waarin ik hem verdacht noemde. Ik had slechts een zin aan hem gewijd, dus er zou niet veel zijn waar Sanhal zich zorgen over zou moeten maken. Toch lijkt hij dit serieus op te nemen en, wat opvallend is, hij gaat in de tegenaanval. Hij reageert daarin vrij fel (zo gebruikt hij het woordje 'negeer', terwijl hij zich ook anders had kunnen uitdrukken) en besluit dat hij dit allemaal 'persoonlijk juist verdachter vindt'. Verdachte kenmerken in deze post zijn:
- Hij countert, iets wat ik Sanhal normaal niet snel zou zien doen;
- Hij reageert redelijk fel op een aanval, iets wat wolven sneller doen dan goedjes;
- Hij is te voorzichtig met zijn counter. Zo zegt hij dat hij dit 'persoonlijk' verdachter vindt en er volgt geen stem. Deze voorzichtigheid zie ik ook vaak bij wolven terug.

Initia -> Sanhal voor mij.

Gezien Maximus het al eerder, naar mijn mening terecht, eens was met een verdenking van mij op Sanhal, wordt mijn BM-keuze:

Jaspenia -> Maximus le Petit

Uiteraard is nog steeds geen enkele stem definitief.

EDIT: @LeonidasFromSparta: Je denkt goed actief mee, dat is mooi. :) Ik moet wel zeggen dat wolven vaak niet zo opvallend voor elkaar opkomen en goedjes dat net zo goed kunnen doen.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben blij dat mijn post waarin ik drie mensen verdacht noemde effect heeft gehad. Ik had zelf ook wel door dat de theorieën vergezocht waren (hoewel ik hiermee niet wil zeggen dat ze waardeloos waren) en achtte de kans klein dat ik mijn stem zou laten staan; ik was vooral benieuwd hoe er op gereageerd zou worden. Bij deze: Initia


Ydeger, ik snap niet wat je in deze alinea probeert te zeggen. Ik snap het gewoon niet. Zou je het in andere woorden willen uitleggen?

Dat was mijn punt juist; Initia lijkt geforceerd hetzelfde gedrag als anders te vertonen. Ik zal zo even opzoeken hoe hij normaal zijn posts opent. Ik heb daar nu geen tijd voor, omdat ik deze post in een enigszins korte tijd wil hebben gemaakt.

Ik bestraf geen activiteit. Maar ik geef toe dat het makkelijker is aan actieve mensen verdachte dingen op te merken dan aan inactieve.

Dat is zeker niet waar.

Bedankt dat je me verdedigt, Araluen.

Maar de reden dat ik deze quote aanhaal is omdat hij ook goed slaat op het gebeuren tussen DonFrank en LeonidasFromSparta. Ik zie namelijk stemmen op ze, maar zie niet echt waarom wat ze doen verdacht is. Ik zou zeggen dat, als één van hen echt een wolf was, die er wel voor zou hebben gezorgd wat minder in de spotlights komen te staan. Dit geldt zeker voor Leonidas, die als nieuwerd makkelijk weg zou zijn gekomen met wat minder praat op de voorgrond. Van DonFrank weet ik dat hij wel fel kan zijn als wolf, maar ook dit lijkt mij geen reden om hem te verdenken.

Deze post van Sanhal vind ik verdacht. Je moet bedenken dat dit een antwoord is op een post waarin ik hem verdacht noemde. Ik had slechts een zin aan hem gewijd, dus er zou niet veel zijn waar Sanhal zich zorgen over zou moeten maken. Toch lijkt hij dit serieus op te nemen en, wat opvallend is, hij gaat in de tegenaanval. Hij reageert daarin vrij fel (zo gebruikt hij het woordje 'negeer', terwijl hij zich ook anders had kunnen uitdrukken) en besluit dat hij dit allemaal 'persoonlijk juist verdachter vindt'. Verdachte kenmerken in deze post zijn:
- Hij countert, iets wat ik Sanhal normaal niet snel zou zien doen;
- Hij reageert redelijk fel op een aanval, iets wat wolven sneller doen dan goedjes;
- Hij is te voorzichtig met zijn counter. Zo zegt hij dat hij dit 'persoonlijk' verdachter vindt en er volgt geen stem. Deze voorzichtigheid zie ik ook vaak bij wolven terug.

Initia -> Sanhal voor mij.

Gezien Maximus het al eerder, naar mijn mening terecht, eens was met een verdenking van mij op Sanhal, wordt mijn BM-keuze:

Jaspenia -> Maximus le Petit

Uiteraard is nog steeds geen enkele stem definitief.

EDIT: @LeonidasFromSparta: Je denkt goed actief mee, dat is mooi. :) Ik moet wel zeggen dat wolven vaak niet zo opvallend voor elkaar opkomen en goedjes dat net zo goed kunnen doen.

Is Maximus je Bm stem of Lynch?
 

DeletedUser

Gast
Jaspenia, volgens mij heeft Initia tot nog toe steeds zijn medespelers succes gewenst in zijn beginpost hoor. En dat deed hij nu niet.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben blij dat mijn post waarin ik drie mensen verdacht noemde effect heeft gehad. Ik had zelf ook wel door dat de theorieën vergezocht waren (hoewel ik hiermee niet wil zeggen dat ze waardeloos waren) en achtte de kans klein dat ik mijn stem zou laten staan; ik was vooral benieuwd hoe er op gereageerd zou worden. Bij deze: Initia


Ydeger, ik snap niet wat je in deze alinea probeert te zeggen. Ik snap het gewoon niet. Zou je het in andere woorden willen uitleggen?

Dat was mijn punt juist; Initia lijkt geforceerd hetzelfde gedrag als anders te vertonen. Ik zal zo even opzoeken hoe hij normaal zijn posts opent. Ik heb daar nu geen tijd voor, omdat ik deze post in een enigszins korte tijd wil hebben gemaakt.

Ik bestraf geen activiteit. Maar ik geef toe dat het makkelijker is aan actieve mensen verdachte dingen op te merken dan aan inactieve.

Dat is zeker niet waar.

Bedankt dat je me verdedigt, Araluen.

Maar de reden dat ik deze quote aanhaal is omdat hij ook goed slaat op het gebeuren tussen DonFrank en LeonidasFromSparta. Ik zie namelijk stemmen op ze, maar zie niet echt waarom wat ze doen verdacht is. Ik zou zeggen dat, als één van hen echt een wolf was, die er wel voor zou hebben gezorgd wat minder in de spotlights komen te staan. Dit geldt zeker voor Leonidas, die als nieuwerd makkelijk weg zou zijn gekomen met wat minder praat op de voorgrond. Van DonFrank weet ik dat hij wel fel kan zijn als wolf, maar ook dit lijkt mij geen reden om hem te verdenken.

Deze post van Sanhal vind ik verdacht. Je moet bedenken dat dit een antwoord is op een post waarin ik hem verdacht noemde. Ik had slechts een zin aan hem gewijd, dus er zou niet veel zijn waar Sanhal zich zorgen over zou moeten maken. Toch lijkt hij dit serieus op te nemen en, wat opvallend is, hij gaat in de tegenaanval. Hij reageert daarin vrij fel (zo gebruikt hij het woordje 'negeer', terwijl hij zich ook anders had kunnen uitdrukken) en besluit dat hij dit allemaal 'persoonlijk juist verdachter vindt'. Verdachte kenmerken in deze post zijn:
- Hij countert, iets wat ik Sanhal normaal niet snel zou zien doen;
- Hij reageert redelijk fel op een aanval, iets wat wolven sneller doen dan goedjes;
- Hij is te voorzichtig met zijn counter. Zo zegt hij dat hij dit 'persoonlijk' verdachter vindt en er volgt geen stem. Deze voorzichtigheid zie ik ook vaak bij wolven terug.

Initia -> Sanhal voor mij.

Gezien Maximus het al eerder, naar mijn mening terecht, eens was met een verdenking van mij op Sanhal, wordt mijn BM-keuze:

Jaspenia -> Maximus le Petit

Uiteraard is nog steeds geen enkele stem definitief.

EDIT: @LeonidasFromSparta: Je denkt goed actief mee, dat is mooi. :) Ik moet wel zeggen dat wolven vaak niet zo opvallend voor elkaar opkomen en goedjes dat net zo goed kunnen doen.

Ik verdenk echt Initia EN Sanhal EN Frank...
1. Alledrie maken ze ten eerste al verdachte posts.
2. Frank verdedigt Sanhal en Initia
3. Frank zegt dat Genade goed is als wolf en stemt op Sanhal als BM
4. Sanhal en Genade discussieren, Frank beschuldigt direct Genade van wolf te zijn
5. Hij verdenkt mij zonder een goed argument...
 

DeletedUser

Gast
Weet je, WvW is weer zoals elke keer, iedereen zit de 1e dag maar een beetje te gissen en blablabla. Iedereen brengt een nutteloze BM stem uit zonder enige redenering, en als ze een reden geven is het zo van ''Ja hij deed het goed in een ander potje''. Weet je mensen, wat er toen is gebeurd betekent niet dat het nu ook gaat gebeuren, dus mensen, kunnen we ten eerste gewoon stoppen met die nutteloze redenen en die nuttelozen BM stemmen.

Verder zijn ook de lynch stemmen zo dom beredeneerd vandaag. Maar okee, wat verwacht je als niemand reageert, wat zeer hypocriet is van mezelf, maar houdt in het achterhoofd dat ik pas om 18:00 ofzo wakker werd.
Enfin, van wat ik heb gelezen, vind ik dat Sanhal wel een mooie lynch is. Ik weet dat ik er een tijdje uit ben geweest, nja, half jaar, maar wat ik weet is dat Sander anders speelt dan normaal. Ik weet niet hoe ik het precies moet beredeneren, maar gezien iedereen maar een dom argument gebruikt, vind ik dat ik dat ook maar mag doen, toch?
Wat ik kan zeggen is dat Sander alleen maar op anderen zit te bashen, iets wat een wolfje zou doen als ie zo goed mogelijk wilt overkomen, terwijl hij ook nog eens een goedje uit het spel kan proberen te werken op deze manier. Ook zit hij op Genade te zeiken, een in het algemeen goede speler, die goed wolfjes uit het spel kan halen; iets wat een wolfje zou doen, de goede spelers wegwerken.
Dus ja, zoals ik al zei, mn stem voor lynch gaat naar Sander.

En nu we toch lekker hypocriet bezig zijn en slechte argumenten geven, wil ik ook meteen mn bm stem geven aan Ydeger. ''Waarom, hij stemt juist op Sander als BM''. Klopt, maar ik geef zowat altijd mn BM stem aan Ydega. Als hij namelijk een goedje is, is hij ook een zeer goede speler die er makkelijk wolfjes uit haalt. Echter, blijkt hij wolf te zijn en BM wordt, dan is het wel makkelijk te zijn bij Ydega, vind ik persoonlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Hmm over Jaspenia gesproken, hij komt op mij ook enigszins verdacht over nu ik zijn posts op een rijtje zet.

Jaspenia's post lijken namelijk enigszins onsamenhangend en steeds niet écht op de disucussie in te gaan. Hij lijkt zelf geen theorieën te bedenken.

In zijn eerste post wenste hij succes, in zijn tweede post kraakte hij mijn theorieën af. Theorieën afkraken is makkelijker dan ze maken, zeker als je misschien al weet dat ze fout zijn omdat je wolf bent?

Zijn derde post vind ik echt vreemd. Er is hier een discussie gaande tussen enkele spelers die Jaspenia blijkbaar goed gevolgd heeft, want hij weer precies wat LeonidasFromSparta in een bepaalde post had geschreven:

Uit mn hoofd iets als:

mss ben jij wel wolf en probeert daarom hem verdacht te maken
mss ben ik wel wolf en probeer daarom jou verdacht te maken


Of iets in die trand
Hij weet dit mooi in de discussie te gooien, maar gaat totaal niet in op het onderwerp?

Dan komt zijn vierde post. Die gaat helemaal over het verder vrij onbelangrijke feit dat Leonidas een post editte, en verder negeert Leonidas het grootste deel van de discussie die er werkelijk gaande was. Zijn conclusie is nota bene dat hij 'niet weet wat hij er van moet denken'!

Ara's punt was vgm dat hij niet echt het gevoel had dat leonidas Genade een het verdedigen was. En dat het vrij overdreven was om hem meteen te lynchen omdat hij iemand zou verdedigen, terwijl dat niet/nauwelijks het geval was.

Het was niet echt een constructieve opmerking nee, maar ik zie ook niet helemaal hoe hij Genade ermee verdedigt?
In zijn vijfde post legt hij voor het grootste deel uit wat iemand anders had gezegd; pas in de laatste regel geeft hij iets van zijn eigen mening in de kwestie.

Nee, ik heb niet zo'n goed gevoel bij Jaspenia.
 

DeletedUser23442

Gast
Heb straks meer tijd om te reageren, nu heel even niet, maar alvast dit:

Hij weet dit mooi in de discussie te gooien, maar gaat totaal niet in op het onderwerp?

Dan komt zijn vierde post. Die gaat helemaal over het verder vrij onbelangrijke feit dat Leonidas een post editte, en verder negeert Leonidas het grootste deel van de discussie die er werkelijk gaande was.

Hier spreek je jezelf wel erg tegen.

Eerst zeg je dat ik totaal niet in ga op het onderwerp, en dat dat vreemd is, en mn post erna is het vreemd dat ik wel op het onderwerp inga?

Dat is wat ik eerder ook bedoelde, met dat je overal probeert maar wat verdachts in te vinden, door er een verhaaltje bij te maken dat overtuigend klinkt, om zo dingen verdacht te maken die dat opzich niet zijn

(meer volgt over 30-40 minuten)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ben blij dat mijn post waarin ik drie mensen verdacht noemde effect heeft gehad. Ik had zelf ook wel door dat de theorieën vergezocht waren (hoewel ik hiermee niet wil zeggen dat ze waardeloos waren) en achtte de kans klein dat ik mijn stem zou laten staan; ik was vooral benieuwd hoe er op gereageerd zou worden. Bij deze: Initia


Ydeger, ik snap niet wat je in deze alinea probeert te zeggen. Ik snap het gewoon niet. Zou je het in andere woorden willen uitleggen?

Dat was mijn punt juist; Initia lijkt geforceerd hetzelfde gedrag als anders te vertonen. Ik zal zo even opzoeken hoe hij normaal zijn posts opent. Ik heb daar nu geen tijd voor, omdat ik deze post in een enigszins korte tijd wil hebben gemaakt.

Ik bestraf geen activiteit. Maar ik geef toe dat het makkelijker is aan actieve mensen verdachte dingen op te merken dan aan inactieve.

Dat is zeker niet waar.

Bedankt dat je me verdedigt, Araluen.

Maar de reden dat ik deze quote aanhaal is omdat hij ook goed slaat op het gebeuren tussen DonFrank en LeonidasFromSparta. Ik zie namelijk stemmen op ze, maar zie niet echt waarom wat ze doen verdacht is. Ik zou zeggen dat, als één van hen echt een wolf was, die er wel voor zou hebben gezorgd wat minder in de spotlights komen te staan. Dit geldt zeker voor Leonidas, die als nieuwerd makkelijk weg zou zijn gekomen met wat minder praat op de voorgrond. Van DonFrank weet ik dat hij wel fel kan zijn als wolf, maar ook dit lijkt mij geen reden om hem te verdenken.

Deze post van Sanhal vind ik verdacht. Je moet bedenken dat dit een antwoord is op een post waarin ik hem verdacht noemde. Ik had slechts een zin aan hem gewijd, dus er zou niet veel zijn waar Sanhal zich zorgen over zou moeten maken. Toch lijkt hij dit serieus op te nemen en, wat opvallend is, hij gaat in de tegenaanval. Hij reageert daarin vrij fel (zo gebruikt hij het woordje 'negeer', terwijl hij zich ook anders had kunnen uitdrukken) en besluit dat hij dit allemaal 'persoonlijk juist verdachter vindt'. Verdachte kenmerken in deze post zijn:
- Hij countert, iets wat ik Sanhal normaal niet snel zou zien doen;
- Hij reageert redelijk fel op een aanval, iets wat wolven sneller doen dan goedjes;
- Hij is te voorzichtig met zijn counter. Zo zegt hij dat hij dit 'persoonlijk' verdachter vindt en er volgt geen stem. Deze voorzichtigheid zie ik ook vaak bij wolven terug.

Initia -> Sanhal voor mij.

Gezien Maximus het al eerder, naar mijn mening terecht, eens was met een verdenking van mij op Sanhal, wordt mijn BM-keuze:

Jaspenia -> Maximus le Petit

Uiteraard is nog steeds geen enkele stem definitief.

EDIT: @LeonidasFromSparta: Je denkt goed actief mee, dat is mooi. :) Ik moet wel zeggen dat wolven vaak niet zo opvallend voor elkaar opkomen en goedjes dat net zo goed kunnen doen.

Genade, ik geloof dat jij al vrij lang niet met mij hebt gespeeld oid.
Ten eerste, ik counter alleen als ik de andere persoon ook echt verdacht vind (wat hier het geval is), jij zoekt overal iets achter en zit echt te vissen naar een lynch op een niveau dat in mijn ogen belachelijk is bij wvw. Ik heb al een tijdje niet meer met jou gespeeld dus dit kan jouw manier zijn naar dit is imo geen goede.
Ik reageer altijd op een aanval omdat dat nou eenmaal bij het spel hoort, ik verdedig mezelf.
Ook bij je derde punt kun je zien dat we weinig samen wvw doen, ik ben altijd voorzichtig, ik zeg altijd een beetje,misschien enz. Ik maak er ook geen gewoonte van om vroeg te stemmen.
Ik vind jou nog steeds verdacht (niet als counter maar dat is gwn zo), je speelt imo het veel te erg alsof je zoekt naar alles wat maar voor een lynch kan zorgen en minder naar wat echt verdacht is.

BM: Jaspenia, goede speler waar ik de stijl goed van ken, iemand die de juiste beslissing kan maken als bm.
Ik heb deze post met 1 hand getypt daarom is hij ook niet zo lang (vingers verbrand).
 

DeletedUser20542

Gast
Ydeger, ik snap niet wat je in deze alinea probeert te zeggen. Ik snap het gewoon niet. Zou je het in andere woorden willen uitleggen?
In de post die in quote zegt dat hij het vreemd vindt dat je geen dingen aan Sanhal vraagt of iets in die trant. Dat vind ik een vreemde opmerking om twee redenen:
1. Ik vond Sanhal geen vreemd gedrag vertonen of iets dergelijks, ik neigde hem zelfs te vertrouwen en te BM-stemmen om de argumenten die ik heb aangehaald. Daarom snapte ik niet waarom hij wat Don betreft aan de tand gevoeld moest worden.
2. De post die ik quote, of alleszins het gedeelte waar ik het over heb, is aan jou gericht. Want, vraagt Don zich af, waarom stel jíj geen moeilijke vragen aan Sanhal? Dat vind ik vreemd omdat hij zelf blijkbaar niet mans genoeg is om die vragen te stellen, maar toch jou verwijt dat je het niet doet. Als je Sanhal alsnog aan de kaak had gesteld, was hij echter ongetwijfeld met jou mee gaan roepen dat je zo gelijk had oid.
 

DeletedUser

Gast
Heb straks meer tijd om te reageren, nu heel even niet, maar alvast dit:

Hier spreek je jezelf wel erg tegen.

Eerst zeg je dat ik totaal niet in ga op het onderwerp, en dat dat vreemd is, en mn post erna is het vreemd dat ik wel op het onderwerp inga?
Oké, dat je er helemaal niet op ingaat is overdreven gesteld. Ik bedoel dat je er naar mijn smaak te weinig op ingaat, en ik zie jou voor slim genoeg aan om te begrijpen wat ik bedoelde.
 

DeletedUser

Gast
Hmm over Jaspenia gesproken, hij komt op mij ook enigszins verdacht over nu ik zijn posts op een rijtje zet.

Jaspenia's post lijken namelijk enigszins onsamenhangend en steeds niet écht op de disucussie in te gaan. Hij lijkt zelf geen theorieën te bedenken.

In zijn eerste post wenste hij succes, in zijn tweede post kraakte hij mijn theorieën af. Theorieën afkraken is makkelijker dan ze maken, zeker als je misschien al weet dat ze fout zijn omdat je wolf bent?

Zijn derde post vind ik echt vreemd. Er is hier een discussie gaande tussen enkele spelers die Jaspenia blijkbaar goed gevolgd heeft, want hij weer precies wat LeonidasFromSparta in een bepaalde post had geschreven:

Hij weet dit mooi in de discussie te gooien, maar gaat totaal niet in op het onderwerp?

Dan komt zijn vierde post. Die gaat helemaal over het verder vrij onbelangrijke feit dat Leonidas een post editte, en verder negeert Leonidas het grootste deel van de discussie die er werkelijk gaande was. Zijn conclusie is nota bene dat hij 'niet weet wat hij er van moet denken'!

In zijn vijfde post legt hij voor het grootste deel uit wat iemand anders had gezegd; pas in de laatste regel geeft hij iets van zijn eigen mening in de kwestie.

Nee, ik heb niet zo'n goed gevoel bij Jaspenia.
En wie verdedigt hij? Hij verdedigt Initia... Wel raar dat alle verdachten andere verdachten verdedigen/BM stemmen en niemand/bijna niemand anders
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Weet je, WvW is weer zoals elke keer, iedereen zit de 1e dag maar een beetje te gissen en blablabla. Iedereen brengt een nutteloze BM stem uit zonder enige redenering, en als ze een reden geven is het zo van ''Ja hij deed het goed in een ander potje''. Weet je mensen, wat er toen is gebeurd betekent niet dat het nu ook gaat gebeuren, dus mensen, kunnen we ten eerste gewoon stoppen met die nutteloze redenen en die nuttelozen BM stemmen.

Verder zijn ook de lynch stemmen zo dom beredeneerd vandaag. Maar okee, wat verwacht je als niemand reageert, wat zeer hypocriet is van mezelf, maar houdt in het achterhoofd dat ik pas om 18:00 ofzo wakker werd.
Enfin, van wat ik heb gelezen, vind ik dat Sanhal wel een mooie lynch is. Ik weet dat ik er een tijdje uit ben geweest, nja, half jaar, maar wat ik weet is dat Sander anders speelt dan normaal. Ik weet niet hoe ik het precies moet beredeneren, maar gezien iedereen maar een dom argument gebruikt, vind ik dat ik dat ook maar mag doen, toch?
Wat ik kan zeggen is dat Sander alleen maar op anderen zit te bashen, iets wat een wolfje zou doen als ie zo goed mogelijk wilt overkomen, terwijl hij ook nog eens een goedje uit het spel kan proberen te werken op deze manier. Ook zit hij op Genade te zeiken, een in het algemeen goede speler, die goed wolfjes uit het spel kan halen; iets wat een wolfje zou doen, de goede spelers wegwerken.
Dus ja, zoals ik al zei, mn stem voor lynch gaat naar Sander.

En nu we toch lekker hypocriet bezig zijn en slechte argumenten geven, wil ik ook meteen mn bm stem geven aan Ydeger. ''Waarom, hij stemt juist op Sander als BM''. Klopt, maar ik geef zowat altijd mn BM stem aan Ydega. Als hij namelijk een goedje is, is hij ook een zeer goede speler die er makkelijk wolfjes uit haalt. Echter, blijkt hij wolf te zijn en BM wordt, dan is het wel makkelijk te zijn bij Ydega, vind ik persoonlijk.

Ik ben er ook een paar maanden uitgeweest, naast het potje op TW2 is dit mijn eerste potje in tijden, daar speelde ik ook zoals nu. Ik heb mijn stijl iets aangepast wat voor mij fijner is, zo komen er meer reacties en normaal een betere lynch.

E:
Ik verdenk echt Initia EN Sanhal EN Frank...
1. Alledrie maken ze ten eerste al verdachte posts.
2. Frank verdedigt Sanhal en Initia
3. Frank zegt dat Genade goed is als wolf en stemt op Sanhal als BM
4. Sanhal en Genade discussieren, Frank beschuldigt direct Genade van wolf te zijn
5. Hij verdenkt mij zonder een goed argument...

Leonidas, stop met volgen aub.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan