• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #151

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Ligt het aan mij is is er een post verdwenen?

Vgm heeft iemand zijn BM stem verwijderd, klopt dat?
 

DeletedUser23442

Gast
Ik meende dat Sam 3 BM stemmen had?

En dat tussen de stem van Alysha en die van Nick nog 1 stem stond. Weet niet zeker van wie dat nou was, en mss vergis ik me sws hoor...

Mss dat Yde het weet? Aangezien zijn reactie over 'nog iemand in het complot' dacht ik was omdat het 3 stemmen op rij waren.
Of zie ik nu spoken :X
 

DeletedUser

Gast
Lorelei heeft haar krachten gebruikt om iemand te verleiden
Er is een cupido actie uitgevoerd
 

DeletedUser20542

Gast
Ik meende dat Sam 3 BM stemmen had?

En dat tussen de stem van Alysha en die van Nick nog 1 stem stond. Weet niet zeker van wie dat nou was, en mss vergis ik me sws hoor...

Mss dat Yde het weet? Aangezien zijn reactie over 'nog iemand in het complot' dacht ik was omdat het 3 stemmen op rij waren.
Of zie ik nu spoken :X

Mwa, Sam en ik stemden op elkaar en vervolgens stemde Nick nog op Sam, dus dat leek wss op een complot.
Wat Ari zegt, ik heb maar 2 stemmen op Sam gezien.
 

DeletedUser20542

Gast
Wat was verder je gedachte of mogelijke verdenking achter al die stemmen?
 

DeletedUser23442

Gast
Wat was verder je gedachte of mogelijke verdenking achter al die stemmen?

Mijn gedachte bedoel je?
Tsja, dat het stemmen zijn die inhoudelijk voor het spel weinig zeggen en voor een deel niet eens serieus bedoeld lijken te zijn.

Yde lijkt mij een betere bm, want goede wolvenvanger.
 

DeletedUser22289

Gast
LeonidasFromSparta .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22289

Gast
Ik heb het al aangepast ;) Wist ik veel dat hij dat was, dit is ook mijn eerste potje, dat je in het vervolg je Af naam eens pakt.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik heb het al aangepast ;) Wist ik veel dat hij dat was, dit is ook mijn eerste potje, dat je in het vervolg je Af naam eens pakt.

Oké, de spelleider weet niet wat je bedoelt als je niet gewoon de echte naam (die algemeen bekend is dan) of de spelersnaam gebruikt (even zodat je het weet).

Nu als 2e, waarom leonidas?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan