• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #151

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Ik moet nu weg en ben voor de dl niet meer terug.

DusDavid

Reden:

Vooral de vreemde wisseling van 'je moeder' naar iemand anders toen hij hoorde dat het Crimson was.
Bij beide stemmen had hij geen argumenten, maar toch moest Crimson blijkbaar echt niet degene zijn die hij wilde lynchen.
 

DeletedUser23053

Gast
Dat iedereen nu zo op DusDavid stemt is wel erg zeg, dit is gewoon het meest easy target dat er is en hij lijkt me eerder een goedje die het nog niet helemaal snapt, dan een slechtje en ik denk dat iedereen dat wel kan zien. Vooral van Jaspenia valt me dit wel tegen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dat iedereen nu zo op DusDavid stemt is wel erg zeg, dit is gewoon het meest easy target dat er is en hij lijkt me eerder een goedje die het nog niet helemaal snapt, dan een slechtje en ik denk dat iedereen dat wel kan zien. Vooral van Jaspenia valt me dit wel tegen.
Beetje vreemd idd, maar het is dag 1, dan is het nog kijken. Persoonlijk zie ik wel waarom hij Dusdavid zo verdacht vind, er is nu eenmaal weinig gebeurd en dan valt Dusdavid als enige echt op.
Ik vertrouw niemand, maar als ik iemand moet kiezen die ik het minst verdacht vind, dan is het Jaspenia (momenteel)

Door de post boven je of met een reden?
 

DeletedUser

Gast
Beetje vreemd idd, maar het is dag 1, dan is het nog kijken. Persoonlijk zie ik wel waarom hij Dusdavid zo verdacht vind, er is nu eenmaal weinig gebeurd en dan valt Dusdavid als enige echt op.


Door de post boven je of met een reden?
Ik vind hem gewoon het minst verdacht... Iets minder verdacht dan de rest...

Ik zou nu graag deze discussie beeindigen voordat ik iets fout zeg en jullie me beschuldigen van Wolf te zijn :/
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik vind hem gewoon het minst verdacht... Iets minder verdacht dan de rest...

Ik zou nu graag deze discussie beeindigen voordat ik iets fout zeg en jullie me beschuldigen van Wolf te zijn :/

Dat is nou niet echt slim om te zeggen, dan doe je net alsof je iets moet verbergen. Is dat ook zo?
 

DeletedUser23053

Gast
Als dat het geval is is het toch ook niet goed? Als hij denkt een discussie niet te kunnen winnen heeft hij imo iets te verbergen.

Ja hier ben ik het dus eigenlijk met je eens, een goedje heeft niets te verbergen, waarom dan toch een discussie afkappen omdat je bang bent iets te verklappen?
 

DeletedUser23053

Gast
Nja ik moet nog stemmen en vind toch Leonidas wel het meest verdacht met het bang zijn dingen te verklappen.
 

DeletedUser

Gast
Dat is nou niet echt slim om te zeggen, dan doe je net alsof je iets moet verbergen. Is dat ook zo?

Kijk, dit is de tweede keer dat ik WvW speel. De vorige keer had ik iets fout gezegd, iedereen stemde op me. Vanaf nu probeer ik lange discussies i.v.m. mezelf vermijden...
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Helaas ben ik te laat voor de deadline, ik was het helemaal vergeten aangezien ik normaal om 22:00 de hond uitlaat (dit keer dus ook), mijn stem zou op Leonidas komen te staan door de redenen die ik heb gegeven.
 

DeletedUser

Gast
Helaas ben ik te laat voor de deadline, ik was het helemaal vergeten aangezien ik normaal om 22:00 de hond uitlaat (dit keer dus ook), mijn stem zou op Leonidas komen te staan door de redenen die ik heb gegeven.

Kijk, ik ben hier actief, door al mijn bumps op dit topic is er hier meer activiteit, door al mijn bumps wordt er nu op me gestemd...
Ik weet dat dit geen goed argument is maar het zou toch wel erg slecht zijn dat een Wolf ervoor zorgt dat er meer activiteit is en meer op mogelijke wolven gestemd kan worden. Ook wordt er bijna sowieso op je gestemd als je actief bent
 

DeletedUser2057

Gast
Sorry, ik had vandaag andere bezigheden die wat uitliepen. Mea culpa, te laat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan