• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #167 - Het potje zonder verrassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
Jaspenia.

Neus. Kan niet eens beetje serieus WvW spelen. Wil hem best een kans geven, maar dan mag hij laten zien dat hij wel serieus WvW kan spelen.
 

DeletedUser

Gast
Jaspenia.

Neus. Kan niet eens beetje serieus WvW spelen. Wil hem best een kans geven, maar dan mag hij laten zien dat hij wel serieus WvW kan spelen.

Hoe kan je hem een kans geven als je hem dag 1 lyncht?
 

DeletedUser18363

Gast
Jaspenia.

Neus. Kan niet eens beetje serieus WvW spelen. Wil hem best een kans geven, maar dan mag hij laten zien dat hij wel serieus WvW kan spelen.

Het is de bedoeling dat je wolven lyncht, niet mensen die je niet mag er uit probeert te knikkeren. Speel zelf serieus man, hypocriete zak.
 

DeletedUser9155

Gast
kyra gwn lekker random

Hier krijg ik het van op mijn heupen, eh!
Een stem is nooit random. Er is altijd een bepaalde reden waarom je voor iemand kiest.
De enige mogelijkheid voor random is als je een nummer laat kiezen door de computer.
 

latdekat

Harpij
Jaspenia.

Neus. Kan niet eens beetje serieus WvW spelen. Wil hem best een kans geven, maar dan mag hij laten zien dat hij wel serieus WvW kan spelen.

Ten eerste had je nog 24 uur en dan lijkt het me niet echt nodig nu al lynchstemmen uit te delen. Ten tweede vind ik de reden dat iemand niet deftig WvW kan spelen wel heel zwak. Kijk eens niet naar vorige potjes voor targets. Dat je kijkt hoe goed iemand speelt oké. Maar dat je, enkel om die reden een lynchstem gaat uitbrengen, vind ik een beetje zwak en dom.

kyra gwn lekker random

Lekker random is het niet. Toevallig Kyra? Geloof ik niet. Zeg gewoon je BM-stem, is niets mis mee. Lekker random is echt geen reden. Tenzij je de computer laat kiezen zoals hierboven staat.
 

Araluen

Manticore
Jaspenia!

Ik zou echt niet weten wie een goede lynch zou zijn, maar omdat ik het waarschijnlijk ga vergeten als ik het uitstel:
Jaspenia
 

DeletedUser23442

Gast
Kyra oeps nu al tijd, sorry voor inactiviteit zal nu teruglezen
 

DeletedUser21204

Gast
Dan zal ik het maar op gang trappen.
Wat mij (en iedereen) tot nu toe opvalt, is de grote inactiviteit, die alleen maar in het voordeel van de wolven is.
Ik zou dus iedereen willen oproepen om zoveel mogelijk actief te zijn en theorieën te verzinnen.
Voorts merk ik dat er wel zeer snel wordt gevolgd in het stemmen op Jaspenia.
Argumenten zoals solide en ervaren speler lijken mij triviaal, aangezien er in dit spelletje wel meer ervaren spelers zitten.
Wordt er zo snel meegegaan in stemmen om niet op te vallen als wolf? Of stemmen (enkele van) de wolven op Jasper om een wolf als BM te hebben???
Neus onder voorbehoud.

Verder: latdekat. Was reeds actief op het forum en daarbuiten (contacteerde me via skype).

Hallo, volgens mij zei Jasper knabbel hoor. Lijkt me dus vrij sterk dat we een wolf als BM krijgen.
Je claimt niet zomaar konijn, niemand verzint even dat die rol erin zit. Hierin geloof ik Jasper dus.
 

DeletedUser23442

Gast
Hmm

1. Waarom denken mensen dat ik konijn ben x)
Het is een potje mét netwerken, lijkt me sterk om daar dan een konijn in te stoppen.
Ik postte het woord knabbel totaal niet om echt konijn te faken x)

2. Waarom zou je een 'konijn' die niet kan stemmen BM willen maken? Dat is niet nuttig sinds het enige nut van een bm is om doorslag te geven met zn stem
 

DeletedUser21204

Gast
De deadline is nog niet geweest toch? Er is nog zeker 24 uur te gaan tot een deadline dus hij heeft alle kansen om serieus te spelen.

De enige die ik hier momenteel niet serieus zie spelen is jij.
Neus is niet de meest serieuze speler, daar weet ik alles van, maar je hebt geen idee of hij wolf is of niet, en (tot mijn spijt) is het doel nog altijd wolven lynchen en niet wie je niet mag. Dus of je deze stem wellicht nog even wilt her-overwegen.
 

DeletedUser21204

Gast
Hmm

1. Waarom denken mensen dat ik konijn ben x)
Het is een potje mét netwerken, lijkt me sterk om daar dan een konijn in te stoppen.
Ik postte het woord knabbel totaal niet om echt konijn te faken x)

2. Waarom zou je een 'konijn' die niet kan stemmen BM willen maken? Dat is niet nuttig sinds het enige nut van een bm is om doorslag te geven met zn stem

Ik vind dit dan nogal een vreemde actie... Waarom deed je dat?

Omdat ie (meestal) vrij duidelijk goed is. De BM hoeft ook niet te stemmen, alleen een goede doorslag te kunnen geven.


Je deed dit gewoon puur om BM te worden. Even knabbel zeggen, BM-stemmen binnenharken, en dan precies op de deadline toegeven dat je het niet bent. Lekker makkelijk dit. En verdacht ook.
 

latdekat

Harpij
Kyra oeps nu al tijd, sorry voor inactiviteit zal nu teruglezen

Aangezien ik en Jasper net een uur en wat minuutje voor de deadline heb gesproken in privé, lijkt het me heel verdacht om het nu te 'vergeten'
Jaspenia - Vandaag 19:42
> Maar er is toch nog geen lynch?
latdekat - Vandaag 19:42
> Nee, die is pas maandag.

latdekat - Vandaag 19:43
> Vanavond enkel BM en eventuele acties nacht. Buiten lunchen dus.

latdekat - Vandaag 20:04
> Jaspenia - Vandaag 19:35
> ohja? :O
Nice
(heb nog niet echt tijd gehad voor wvw vandaag)

Je had wel tijd om je openstaande bugs te beantwoorden. Zoveel was er niet te lezen.

Jaspenia - Vandaag 20:05
> Dat was omdat ik een modje in privé had die graag wilde dat ik snel reageerde

latdekat - Vandaag 21:03
> Hoezo potje 'vergeten'? Ik had je toch al gezegd dat deadline vanavond was...

Jaspenia - Vandaag 21:03
> ja vergeten was niet goed geformuleerd

Jaspenia - Vandaag 21:04
> had het meteen goed opgeschreven

Jaspenia - Vandaag 21:04
> (bewerkt)

Jaspenia - Vandaag 21:04
> Maar wilde iig een post met stemmen hebben staan eerst
 

DeletedUser21204

Gast
Hier mag je wat mij betreft best wel een lynchstem voor krijgen, tbh :|

Ben ik het best wel mee eens. Tenzij er een hele goede uitleg komt, weet ik mijn stem. Zeker met bovenstaande post van Labr. Hij was er gewoon, maar wachtte tot hij zeker BM was met zeggen dat hij geen konijn is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan