• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #167 - Het potje zonder verrassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Ik vind dit dan nogal een vreemde actie... Waarom deed je dat?

Omdat ie (meestal) vrij duidelijk goed is. De BM hoeft ook niet te stemmen, alleen een goede doorslag te kunnen geven.


Je deed dit gewoon puur om BM te worden. Even knabbel zeggen, BM-stemmen binnenharken, en dan precies op de deadline toegeven dat je het niet bent. Lekker makkelijk dit. En verdacht ook.

Ik was er vandaag een deel van de tijd wel ja, maar had veel meer/andere/betere dingen te doen dan wvw, zoals in het logje van latdekat mss al blijkt was ik in mn reacties naar hem ook nogal kortaf en niet echt geinteresseerd omdat ik met andere dingen bezig was.

Hij heeft me hier verteld dat ik de meeste bm stemmen had tot nogtoe maar niet omdat ik 'konijn' zou zijn ofzo. Sterker nog, het feit dat ik met hem praatte bewijst vgm al dat ik totaal geen bedoeling had om konijn te faken ofzo.

Dan vind ik het bijna vreemder dat Latdekat zowel tegen mij als tegen jullie niets zegt over dat konijn zijn.
Net als dat ik het vreemd vind hoe zijn logjes selectief bij elkaar geraapt zijn zodat mijn reacties over hele andere dingen uit de context worden gehaald. Hier de volledige logjes:


[19:33:30] latdekat: Hallo
[19:33:59] Jaspenia: hi
[19:35:29] latdekat: Je staat er goed voor in de BM verkiezingen.
[19:36:00] Jaspenia: ohja? :O
Nice
(heb nog niet echt tijd gehad voor wvw vandaag)
[19:36:33] latdekat: Momenteel sta je op kop
[19:37:03] Jaspenia: Oke :O
[19:37:20] Jaspenia: Maar, je had vast een reden om dat te vertellen /het daar over te hebben
[19:39:26] latdekat: Nee, er is gewoon niets anders gezegd in het topic. 5 BM stemmen, dan nog een paar succes berichtje en jouw knabbel het is goed op weg om het meest saaie potje ooit te worden.
[19:40:19] latdekat: Ik moest íéts schrijven...
[19:42:12] latdekat: In het topic wordt toch bijna niets gezegd.
[19:42:28] Jaspenia: ah zo
[19:42:34] Jaspenia: Maar er is toch nog geen lynch?
[19:42:54] latdekat: Nee, die is pas maandag.
[19:43:48] latdekat: Vanavond enkel BM en eventuele acties nacht. Buiten lunchen dus.
[20:04:32] latdekat: Jaspenia - Vandaag 19:35
> ohja? :O
Nice
(heb nog niet echt tijd gehad voor wvw vandaag)
Je had wel tijd om je openstaande bugs te beantwoorden. Zoveel was er niet te lezen.
[20:05:14] Jaspenia: Dat was omdat ik een modje in privé had die graag wilde dat ik snel reageerde
[20:05:32] latdekat: Oké sorry
[20:05:39] Jaspenia: np :p
[20:05:46] latdekat: Zachte dwang zeker?
[21:03:35] latdekat: Hoezo potje 'vergeten'? Ik had je toch al gezegd dat deadline vanavond was...
[21:03:52] Jaspenia: ja vergeten was niet goed geformuleerd
[21:04:02] Jaspenia: had het meteen goed opgeschreven
[21:04:10] Jaspenia: (bewerkt)
[21:04:19] Jaspenia: Maar wilde iig een post met stemmen hebben staan eerst
[21:04:36] latdekat: Tja, uiteindelijk was je toch op tijd. Je bent BM.
[21:05:03] latdekat: Dus proficiat!
[21:05:14] Jaspenia: thnx
[21:05:16] Jaspenia: denk ik
[21:06:40] latdekat: Je hebt een heel overtuigende meerderheid, dus je zal wel BM worden. Trouwens raar dat er sommige mensen jouw knabbel grap geloofden.
 

latdekat

Harpij
Waarom vind je het zo belangrijk dat Jas de deadline niet vergeet, Lat?

Wel, hij had (in post die voorafgingen) gezegd dat hij dit potje niet kon volgen omdat hij het druk had. Maar Skype ging blijkbaar wel. Daarom vond ik het raar dat hij dit potje gewoon vergat. Hij stelde me die vraag trouwens helemaal in het begin van het gepubliceerde. Dus ik heb er niet op aangedrongen dat hij dat moest doen.
 

latdekat

Harpij
Ik was er vandaag een deel van de tijd wel ja, maar had veel meer/andere/betere dingen te doen dan wvw, zoals in het logje van latdekat mss al blijkt was ik in mn reacties naar hem ook nogal kortaf en niet echt geinteresseerd omdat ik met andere dingen bezig was.

Hij heeft me hier verteld dat ik de meeste bm stemmen had tot nogtoe maar niet omdat ik 'konijn' zou zijn ofzo. Sterker nog, het feit dat ik met hem praatte bewijst vgm al dat ik totaal geen bedoeling had om konijn te faken ofzo.

Dan vind ik het bijna vreemder dat Latdekat zowel tegen mij als tegen jullie niets zegt over dat konijn zijn.
Net als dat ik het vreemd vind hoe zijn logjes selectief bij elkaar geraapt zijn zodat mijn reacties over hele andere dingen uit de context worden gehaald. Hier de volledige logjes:


[19:33:30] latdekat: Hallo
[19:33:59] Jaspenia: hi
[19:35:29] latdekat: Je staat er goed voor in de BM verkiezingen.
[19:36:00] Jaspenia: ohja? :O
Nice
(heb nog niet echt tijd gehad voor wvw vandaag)
[19:36:33] latdekat: Momenteel sta je op kop
[19:37:03] Jaspenia: Oke :O
[19:37:20] Jaspenia: Maar, je had vast een reden om dat te vertellen /het daar over te hebben
[19:39:26] latdekat: Nee, er is gewoon niets anders gezegd in het topic. 5 BM stemmen, dan nog een paar succes berichtje en jouw knabbel het is goed op weg om het meest saaie potje ooit te worden.
[19:40:19] latdekat: Ik moest íéts schrijven...
[19:42:12] latdekat: In het topic wordt toch bijna niets gezegd.
[19:42:28] Jaspenia: ah zo
[19:42:34] Jaspenia: Maar er is toch nog geen lynch?
[19:42:54] latdekat: Nee, die is pas maandag.
[19:43:48] latdekat: Vanavond enkel BM en eventuele acties nacht. Buiten lunchen dus.
[20:04:32] latdekat: Jaspenia - Vandaag 19:35
> ohja? :O
Nice
(heb nog niet echt tijd gehad voor wvw vandaag)
Je had wel tijd om je openstaande bugs te beantwoorden. Zoveel was er niet te lezen.
[20:05:14] Jaspenia: Dat was omdat ik een modje in privé had die graag wilde dat ik snel reageerde
[20:05:32] latdekat: Oké sorry
[20:05:39] Jaspenia: np :p
[20:05:46] latdekat: Zachte dwang zeker?
[21:03:35] latdekat: Hoezo potje 'vergeten'? Ik had je toch al gezegd dat deadline vanavond was...
[21:03:52] Jaspenia: ja vergeten was niet goed geformuleerd
[21:04:02] Jaspenia: had het meteen goed opgeschreven
[21:04:10] Jaspenia: (bewerkt)
[21:04:19] Jaspenia: Maar wilde iig een post met stemmen hebben staan eerst
[21:04:36] latdekat: Tja, uiteindelijk was je toch op tijd. Je bent BM.
[21:05:03] latdekat: Dus proficiat!
[21:05:14] Jaspenia: thnx
[21:05:16] Jaspenia: denk ik
[21:06:40] latdekat: Je hebt een heel overtuigende meerderheid, dus je zal wel BM worden. Trouwens raar dat er sommige mensen jouw knabbel grap geloofden.

Je zegt hiermee alleen maar dat je echt niet aan het volgen was. Ik vind het heel straf dat je niet eens 4-5 posts kon lezen. Terwijl je op Skype bijna altijd binnen de paar minuten was. Ik heb zelfs héél duidelijk aangegeven dat er niet veel te lezen was.
 

DeletedUser23442

Gast
Je zegt hiermee alleen maar dat je echt niet aan het volgen was. Ik vind het heel straf dat je niet eens 4-5 posts kon lezen. Terwijl je op Skype bijna altijd binnen de paar minuten was. Ik heb zelfs héél duidelijk aangegeven dat er niet veel te lezen was.

Nogmaals, ik had gewoon belangerijkere dingen te doen even, sorry dat ik niet alles tegelijk kan.

Maar beantwoord mijn vragen nou ook eens:

-waren geef je niet volledige logjes maar bij elkaar geknipte stukken waardoor het lijkt alsof mijn antwoorden over andere vragen gaan dan eigenlijk zo was

-Waarom vertel je mij niet dat mensen me bm aan het maken waren "omdat konijn"?
-Waarom vertel je mensen in het topic niet dat ik gewoon met je praatte en geen konijn kon zijn?
(zeker omdat je later zegt "Vreemd dat andere mensen het geloven")
 

DeletedUser9155

Gast
Bevindingen tot nu toe:
1. Jasper probeert interessant te doen door zich als konijn voor te doen en zo bm te worden. Volgens mij kon hij echt niet online komen tot aan de deadline en is zijn 'grap' van konijn faken wat uit de hand gelopen. Voorlopig geef ik hem het voordeel van de twijfel.
2. Kyraco en latdekat doen actief mee met het speuren naar de wolven en lijken mij dan ook geen wolf.
3. De rest is vrij inactief, wat ideaal is voor de wolven om zich te verschuilen.

Conclusie: mij lijkt het nu belangrijk om de activiteit omhoog te krijgen, wat volgens mij het best lukt door een inactief persoon te lynchen. Hierdoor zal de rest hopelijk actiever worden.
Daarom deze stem op labr. Had nog maar 1 post en dat was de verplichte bm-post met als argumentatie 'random', waar ik mij aan gestoord heb, aangezien een stem nooit random is!

kyra gwn lekker random
 

DeletedUser9104

Gast
Ik had eigenlijk het plan om mijn lynchstem vandaag op Jasper te zetten, maar ik bedacht me dat Rabbid kennende er ook een Engel in kan zitten. Dat risico wil ik eigenlijk niet nemen en dan stem ik er liever een wolf uit.

3. De rest is vrij inactief, wat ideaal is voor de wolven om zich te verschuilen.

Inderdaad.

Daarom deze stem op labr. Had nog maar 1 post en dat was de verplichte bm-post met als argumentatie 'random', waar ik mij aan gestoord heb, aangezien een stem nooit random is!

Mwah, aangeven dat een stem random is vind ik geen reden om iemand te lynchen. Random stemmen voor bm/ op de eerste dag is best normaal. Over het algemeen is het hier te inactief om gefundeerd te stemmen.
 

latdekat

Harpij
-waren geef je niet volledige logjes maar bij elkaar geknipte stukken waardoor het lijkt alsof mijn antwoorden over andere vragen gaan dan eigenlijk zo was

De andere stukjes bevatten niet echt informatie die over de deadline gingen. Ik heb de belangrijkste delen eruit gepikt. Zeg me dan eens waarom het zo belangrijk was om die niet weg te laten? Maken die mij soms verdacht ofzo? Ik snap dus niet helemaal waarom je die redenering aanhaalt.

-Waarom vertel je mij niet dat mensen me bm aan het maken waren "omdat konijn"?

Maar twee mensen hadden je BM gestemd omdat ze dachten dat je konijn was. De anderen deden het omdat je een 'goede en solide speler' bent. Weet dus dat je zelfs dan nog een meerderheid achter je had, zelfs al hadden de speler die je BM stemden echt dachten dat je konijn was.

Maar los daarvan, ik dacht toen dat dat je tactiek was om BM te worden. Dus moest ik je eigen tactiek nu gaan uitleggen?

-Waarom vertel je mensen in het topic niet dat ik gewoon met je praatte en geen konijn kon zijn.
(zeker omdat je later zegt "Vreemd dat andere mensen het geloven")

Mag ik je vragen of jij soms contact hebt met andere spelers over dit potje? (Waarschijnlijk wel vermoed ik) Heb je dat dan ook in het topic gezet? Want in de regels staat toch dat zelfs als je konijn was geweest, je nog steeds mag netwerken?

Trouwens een vraagje van mijn kant naar jou:

-Ik wil best wel geloven dat je 'knabbel' een grap was, maar waarom postte je je stem net op de deadline? Begin niet weer met je verhaaltje dat je betere dingen te doen had (wat ik trouwens best wel wil geloven, daar niet van), want iedereen heeft wel vijf minuten de tijd. Daarvoor hoefde je zelfs niet eens echt te lezen als je wou.
 

DeletedUser23442

Gast
De andere stukjes bevatten niet echt informatie die over de deadline gingen. Ik heb de belangrijkste delen eruit gepikt. Zeg me dan eens waarom het zo belangrijk was om die niet weg te laten? Maken die mij soms verdacht ofzo? Ik snap dus niet helemaal waarom je die redenering aanhaalt.
Tuurlijk mag je best een deel van een gesprek nemen, alleen het interessante stuk.

Maar het ging me er vooral om dat je mijn antwoorden bij andere vragen plakte dan waar ze bij hoorde waardoor je me hele andere dingen liet zeggen dan ik deed

Maar los daarvan, ik dacht toen dat dat je tactiek was om BM te worden. Dus moest ik je eigen tactiek nu gaan uitleggen?
Ten eerste was bm worden absoluut niet mijn 'tactiek' of 'bedoeling' van die post.
Dat had je ook kunnen weten omdat ik een soort verbaasd/verrast reageerde dtoen je het vertelde.

Maar zelfs al denk je dat verbaast het me dat je geen woord zegt over dat konijn gebeuren.

Mag ik je vragen of jij soms contact hebt met andere spelers over dit potje? (Waarschijnlijk wel vermoed ik). Heb je dat dan ook in het topic gezet?
Nee dat heb ik niet, vanwege datzelfde gebrek aan tijd dat ik had + omdat er nog niet echt iets is om over te netwerken.
Maar als ik genetwerkt zou hebben, en daar zou zo iets opvallends uit gekomen zijn dan had ik dat zeker wel in het topic gezet ja.

Want in de regels staat toch dat zelfs als je konijn was geweest, je nog steeds mag netwerken?
Oja? Welke regels lees jij dan, want in het rollentopic staat er niets over.
Maar het lijkt me vrij onzinnig als je in het topic niets mag zeggen maar dmv netwerken opeens wel? Daarom dat het me ook vrij onwaarschijnlijk leek dat er in een netwerkpotje een konijn kon zitten

Trouwens een vraagje van mijn kant naar jou:

-Ik wil best wel geloven dat je 'knabbel' een grap was, maar waarom postte je je stem net op de deadline? Begin niet weer met je verhaaltje dat je betere dingen te doen had (wat ik trouwens best wel wil geloven, daar niet van), want iedereen heeft wel vijf minuten de tijd. Daarvoor hoefde je zelfs niet eens echt te lezen als je wou.

Omdat ik hoopte dat ik voor de deadline nog tijd zou krijgen, maar dat kwam er niet van en toen zag ik opeens dat het 21:00 was dus heb ik maar snel gestemd om niet te laat te zijn
 

DeletedUser23442

Gast
Hallo, volgens mij zei Jasper knabbel hoor. Lijkt me dus vrij sterk dat we een wolf als BM krijgen.
Je claimt niet zomaar konijn, niemand verzint even dat die rol erin zit. Hierin geloof ik Jasper dus.

Nog een laatste ding over dat konijngebeuren. Dit was de aanleiding voor mijn 1e post:

Goed, tijd om de schijtrollen(lees:konijn) boven te halen
 

latdekat

Harpij
Toch nog steeds van mijn kant Jaspenia, de redenen heb ik al eerder vernoemd. Ik pas mijn stem enkel aan als Jasper met overtuigend bewijs komt en claimt.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik dacht even van ik ben zo'n inactieve zak ik kan me wel laten vervangen, en toen zag ik het aantal posts hier x)x)

Ik doe straks ook inhoudelijk, iig succes!
 

Araluen

Manticore
Ik had eigenlijk het plan om mijn lynchstem vandaag op Jasper te zetten, maar ik bedacht me dat Rabbid kennende er ook een Engel in kan zitten. Dat risico wil ik eigenlijk niet nemen en dan stem ik er liever een wolf uit.

Goed punt. . .
Dit zou wel echt Jaspeniastyle engelwinst zijn
 

DeletedUser

Gast
Ten eerste sorry voor soort van inactiviteit
Ten tweede na alles gelezen te hebben lijkt het wel alsof Jas van alle kanten aangevallen wordt en veel mensen zijn stem op hem zetten gewoon omdat hij knabbel zei. Echte goede lynch lijkt me dat niet. Ik ga nog afwachten om mijn stem te zetten.
 

DeletedUser23701

Gast
wel toegegeven dat jaspenia onder vuur ligt lijkt hij me in zijn argumentatie toch eerder te overtuigen van zijn onschuld.
maar dat latdekat stukken van de logjes weg laat als ze iets wil bewijzen lijkt me ook niet zo geloofwaardig.

volgens mij probeerde je jaspenia of zo verdacht mogelijk neer te zetten, of je eigen fouten goed te maken.
maar aan die logjes is dat niet echt te zien dus lijkt de eerste optie me eerder geloofwaardig.
en als wolf zou het ook geen slechte tactiek zijn om er een goeie speler uit te krijgen door iemand die al beschuldigd is nog eens verdachter te maken.
 

DeletedUser23442

Gast
Het is WvW ten eerste, en je ontwijkt me gewoon. Ik vraag je om je te verdedigen en dan dit.

Oh is het wvw, dat had ik nog niet door?

Maar wat bedoel je? Wvw is niet zomaar gewoon even claimen hoor x)
Zeker niet als er welpen/saracenen in kunnen zitten.

Tegen alle argumenten die gezegd zijn heb ik me vgm verdedigd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan