• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #168 - De goede oude tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Oh, en volgens de rollenlijst kan er nog een priester inzitten.

Mocht deze er in zitten is het misschien verstandig dan die op goed geluk een doordachtte gok doet.

Want als we voor de lynch nog een wolf zouden kunnen doden scheelt dat enorm, zowel dat de wolven een lynchstem minder hebben + dat we iets van een aanknopingspunt hebben om verder te zoeken naar een tweede wolf
 

DeletedUser

Gast
9. Pacmega
Bij hem heb ik voor mn gevoel de meeste twijfels.

Waarom ga je alleen in op deze 3 personen? Ik zie nergens een verklaring of uitleg waarom je juist over deze 3 personen iets zegt?
Het zijn ook niet alelen de mensen die je verdacht vind, want je zegt niet echt iets over ze. Enkel feiten, maar niet echt meningen

Omdat mijn post eigenlijk vooral een reactie was op die van Rabbid. Ik ben vooral ingegaan op de mensen waar ik dingen over te zeggen had, en dus was Heir niet echt ter sprake gekomen. Zoals Jas al zei vooral posts zonder inhoud, dus tot nu had ik niet echt de moeite genomen ze te onderzoeken.

Hij heeft dag 1 een random stem gegooid op Ara. Volgens wat hij zei random en hij was de enige die op Ara stemde. Er was niet veel reden om Ara te verdenken op dat moment. Uiteindelijk ging Neus dood aan de lynch en gebruikte zijn jagersschot om een kogel door Ara heen te jagen, wat zo te zien weinig met Heir te maken had. Daarna gooide hij na de DL even snel een random stem in het topic om niet inactief te zijn ivm schoolreis, maar dat was het ook wel.

Hij had van te voren al gezegd dat hij gisteren inactief zou zijn. Maar hij heeft ook vandaag nog helemaal niks gezegd? Gewoon de hele dag inactief geweest en niks gedaan. Wat toevallig genoeg precies aansloot bij wat hij in het begin gezegd heeft:
Wolf zou ik inactief zijn ja scumbag tactiek maar werkt wel
Goedje gewoon oppervlakkige posts maken en hopen dat iemand een lynch op me zet en iemand hem snel volgt, dat zet ik mijn lynch op de volger, in een netwerk potje zou ik waarschijnlijk wat veiliger spelen.

Hij is vrij inactief aan het zijn... Lijkt best wel veel op Rabbid's tactiek 2 potjes terug. Toen claimde Rabbid grafdelver en werd geloofd omdat hij toch "nooit zou kunnen winnen" met die rol, uiteindelijk waren hij en zijn lijk twee van de laatste 5 overblijvenden. Dus hoewel het misschien apart lijkt dat hij de tactiek die hij in het begin aangaf nu echt lijkt te volgen zou ik absoluut niet uitsluiten dat hij hem echt aan het uitvoeren is!
 

DeletedUser

Gast
Valt me op dat ik geen uitleg heb gegeven over waarom ik alleen maar feiten gaf. Ik verdacht inderdaad niemand van hen. Geen van allen doen ze echt iets, dus ik had weinig om opaf te gaan. Vandaar dus geen verdenking, enkel een opsomming van de feiten. Ik ga niet random op iemand stemmen gewoon om maar iemand te doen. En Light heeft uiteindelijk nu verklaard waarom hij inactief was, beterschap btw! :O
 

DeletedUser23442

Gast
Valt me op dat ik geen uitleg heb gegeven over waarom ik alleen maar feiten gaf. Ik verdacht inderdaad niemand van hen. Geen van allen doen ze echt iets, dus ik had weinig om opaf te gaan. Vandaar dus geen verdenking, enkel een opsomming van de feiten. Ik ga niet random op iemand stemmen gewoon om maar iemand te doen. En Light heeft uiteindelijk nu verklaard waarom hij inactief was, beterschap btw! :O

Maar ik snap nog steeds niet waarom je nou precies die 3 mensen besprak.

Waarom Ed wel, en mij niet bijvoorbeeld?
 

DeletedUser21204

Gast
Uitslag kan ietsje later komen. Niet heel veel tho. Maar deadline blijft uiteraard gewoon 20:30.
 

DeletedUser

Gast
Ik kan niet rond de deadline aanwezig zijn, dus ik moet nu ff mijn idee posten. Pacmega heeft naar mijn mening goed uitgelegd waarom hij verdacht leek. Ik wil niet zeggen dat ik nu vol vertrouwen in hem heb. Toch denk ik op het moment dat hij redelijk safe is. Ik kan even niet alle posts van Unknown checken, maar die grote hoeveelheid posts die volgens jaspenia niet iets toelichten vind ik wel verdacht. Zoals in het begin werd gezegd: "Goedjes zullen oppervlakkige posts maken." Dit kan hij als weerwolf ook toepassen om goed te lijken. Daarom stem ik voor deze lynch op Unknown.
 

DeletedUser

Gast
Excuses, was bezig met school dingen. Om uit te leggen waarom die drie specifiek: ik heb alleen de mensen besproken die Rabbid als verdacht bestempelde. Dus drie mensen waarvan ik de feiten opgesomd heb, mezelf, en HoC heb ik dan dus niet besproken zoals ik al uitgelegd heb. De anderen waren enkel niet vrijgepleit, maar ik had me beperkt tot de mensen die ook nog echt verdacht waren.
 

DeletedUser23442

Gast
Excuses, was bezig met school dingen. Om uit te leggen waarom die drie specifiek: ik heb alleen de mensen besproken die Rabbid als verdacht bestempelde. Dus drie mensen waarvan ik de feiten opgesomd heb, mezelf, en HoC heb ik dan dus niet besproken zoals ik al uitgelegd heb. De anderen waren enkel niet vrijgepleit, maar ik had me beperkt tot de mensen die ook nog echt verdacht waren.

Mijn laatste opmerking sloeg vooral op iedereen behalve jou omdat de rest zich totaal stilhoudt :p

Maar waarom iedereen van zijn verdachtelijstje behalve Hoc dan?
 

DeletedUser

Gast
Zoals Jas al zei vooral posts zonder inhoud, dus tot nu had ik niet echt de moeite genomen ze te onderzoeken.

Dat dus. Omdat hij een redelijk aantal posts had moest ik een redelijk aantal pagina's doorzoeken om tot een nuttige conclusie te komen, en omdat ik wat krap in tijd zat had ik het dus maar gehouden bij de mensen waarvan ik zo al wist wat ze gedaan hadden.
Geen geweldige reden, weet ik. Maar na van mijn ouders een twee uur lange preek gehad te hebben over school en cijfers een paar weken voor de examens kon ik niet echt een paar uur met WvW bezig zijn... Ik laat mijn internet liever niet afnemen als het even kan :O
 

DeletedUser23442

Gast
Hmm, ik twijfelde voor mn stem vooral tussen Pacmega en Unknown.

Maar Pacmega heeft zichzelf nog uitgelegd en Unknown niet.

Dus tsja, het is een gok maar Unknown

Verder maar hopen dat er flink wat wolven inactief dood vallen ofzo
 

DeletedUser

Gast
Ik verwacht niet erg veel activiteit meer van HoC voor de DL en heb volgens mij wel duidelijk gemaakt waarom ik hem verdacht vind. Vind het nog steeds vreemd dat hij zijn tactiek zo vroeg al bekend zou maken, maar de uitdrukking "Hiding in plain sight" bestaat niet voor niets I guess.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik verwacht niet erg veel activiteit meer van HoC voor de DL en heb volgens mij wel duidelijk gemaakt waarom ik hem verdacht vind. Vind het nog steeds vreemd dat hij zijn tactiek zo vroeg al bekend zou maken, maar de uitdrukking "Hiding in plain sight" bestaat niet voor niets I guess.

Huh, net zei je nog dat je hem niet verdacht vond en er weinig over kon oordelen x)

Nouja, mocht ik lunch zijn. Kijk nog eens goed naar Pacmega. Zeker als Unknown inderdaad slecht blijkt en dit gewoon een matige reddingspoging was.

En als Unknown slecht is kijk dan ook nog naar Don, zoals uitgelegd in mn lange post
 

DeletedUser

Gast
Hij had van te voren al gezegd dat hij gisteren inactief zou zijn. Maar hij heeft ook vandaag nog helemaal niks gezegd? Gewoon de hele dag inactief geweest en niks gedaan. Wat toevallig genoeg precies aansloot bij wat hij in het begin gezegd heeft:


Hij is vrij inactief aan het zijn... Lijkt best wel veel op Rabbid's tactiek 2 potjes terug. Toen claimde Rabbid grafdelver en werd geloofd omdat hij toch "nooit zou kunnen winnen" met die rol, uiteindelijk waren hij en zijn lijk twee van de laatste 5 overblijvenden. Dus hoewel het misschien apart lijkt dat hij de tactiek die hij in het begin aangaf nu echt lijkt te volgen zou ik absoluut niet uitsluiten dat hij hem echt aan het uitvoeren is!

Als dit klonk alsof ik hem niet verdacht vond heb ik ergens een foutje gemaakt geloof ik :^)
 

DeletedUser23701

Gast
Pacmega999

helaas ben ik de deadline weer uit het oog verloren :/
 

DeletedUser

Gast
Ik had het hier over Pacmega
Ah, dat stukje. Dat was omdat ik op het moment dat ik die post schreef waarin Heir niet ter sprake was gekomen geen tijd had om de eerste zoveel pagina's door te spitten en me toen heb moeten beperken tot wat ik al wist over de andere spelers die minder gezegd hadden. Had ik meer tijd gehad dan 10 minuten dan was Heir zeker ook nog wel ter sprake gekomen en had ik hem gisteren ook al sws verdacht, dan had ik tenminste een goed doordachte lynchstem kunnen uitbrengen. Want zoals wel te zien is was mijn stem op alweerwolf nou niet heel erg diepzinnig...
 

DeletedUser21204

Gast
Dag 3

Unknown was lynch. Hij was ziener.
Geen lunch/infectie.

Donfrank valt inactiefdood. Hij was jager. Hij schiet Heir.
Heir was heks.
EdAtGoirle valt inactiefdood. Hij was burger.
Lightpolis valt inactiefdood. Hij was ketter.

Overgebleven spelers: Jaspenia, Alweerwolf en Pacmega

De wolven winnen.

Meer woorden ga ik hier niet meer aan vuil maken. Doei.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan