• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #168 - De goede oude tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

latdekat

Harpij
Nota's:

Zowel goed als slecht speelde waardeloos, goed door het gebrek aan activiteit, slecht door de domste manier om te lunchen ooit. Ik stond eerste op de lijst, lunch 1. Initia tweede, lunch 2. Jaspenia stond derde, maar de wolven hebben de infectie om 20:31 doorgegeven, te laat dus. Anders was hij infectie.

Overigens maken mensen fouten. Vraag maar aan Kyra.

Meer woorden ga ik er niet aan vuilmaken, waardeloos potje.
 

DeletedUser

Gast
Die volgorde van lynchen was serieus puur toeval. De eerste dag zagen we jou als een bedreiging omdat je constant serieuze posts maakte en met die serieusheid ook nog eens bm werd, dus was jij lunch dag 1.

Dag 2 was basically random. We wilden geen lunch verspillen aan iemand die dood zou gaan aan inactiviteit en toen we op zoek waren naar iemand waardoor geen van ons verdacht zou worden. Dus werd het een random keuze tussen de mensen die actief waren maar geen van ons verdachten -> Initia.

Dag 3 lijkt me tbh niet zo heel moeilijk om te begrijpen, Jas was zeer geschikt als doel en dan ook nog op mijn spoor. Door hem te infecteren probeerden alweerwolf en ik onze grootste bedreiging onschadelijk te maken, of omdat het te obvious zou zijn als hij mij opeens niet meer verdacht hadden we een extra wolf die totaal niet verdacht werd.

Samengevat: serieus puur toeval dat het op die volgorde liep :O
 

DeletedUser

Gast
Om btw Yde's lynch te verklaren: onbedoelde bijna van mij waardoor mijn stem gold als stem op Yde hoewel ik mijn post had ge-edit naar alweerwolf ivm mijn argumentatie tegen Yde (was een stem om mezelf te redden, maar dat e was niet meer nodig toen mensen op alweerwolf gingen)
 

DeletedUser23442

Gast
Tsja, ik ga niet eens 'goed gespeeld' of 'gefeliciteerd' zeggen :/

Slaat gewoon nergens op dat de helft van de goedjes al ongeveer inactief dood valt...

Als je gewoon niet actief kan zijn, schrijf je dan ook niet in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan