• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #168 - De goede oude tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9104

Gast
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zal of ik nu wel of niet bm word ervoor zorgen dat er activiteit blijft in het topic. In de hoop dat dit eindelijk een keer een potje wordt dat leuk is!
 

latdekat

Harpij
Latdekat, Neusje en .Unknown, mag ik vragen hoe jullie van plan zijn wolven uit dit spel te halen?

Activiteit, doordachte vragen stellen, postjes 10 keer opnieuw lezen in de hoop dat er iets verdachts aan zou zijn, en nog meer dingen in die aard.

Maar zoals in elk potje verwacht ik dat activiteit het belangrijkste is, en daarvoor waan ik me actief genoeg.

Je stelt die vraag trouwens, maar hoe is jouw plan van aanpak dan?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
@latdekat en @unknown.

Jullie kunnen veel posten zodat er activiteit is, maar als er niks nuttigs staat hebben we er ook niet veel aan.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dat maak ik er inderdaad van. Jij vermeldt wolvenvangen niet in de zaken die je als BM zou doen. Dan neem ik aan dat je prioriteit niet daar ligt? Of het niet belangrijk genoeg acht om het te vermelden.

Ik denk nu niet echt dat ik dat verkeerd lees, of wel soms? ^^.
 

latdekat

Harpij
@latdekat en @unknown.

Jullie kunnen veel posten zodat er activiteit is, maar als er niks nuttigs staat hebben we er ook niet veel aan.

Uiteraard heb je gelijk, maar ik post niet zomaar wat op het forum, hoor. Ik merk de dingen op die ik verwacht vind, en daar heb ook jij wat aan. Domme posts, daar doe ik niet aan mee. Enkel nuttige posts.

En RabbidRobin, wat is jouw plan van aanpak trouwens? Je stelt die vraag wel aan anderen, maar zelf heb je niets verklaard over waarom je BM zou moeten worden.
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik acht mezelf capabel genoeg om er een wolfje uit te halen op basis van posts en discussies. Ik vind persoonlijk dat jij heel mooi de essentie hebt verwoord, maar met alle respect, denk ik dat je nog een klein beetje meer ervaring kan gebruiken (kan aan mij liggen hoor).

Maargoed, dit is een non-netwerk-potje. De voornaamste tactiek om wolven te vangen zal gewoon actief zijn, bashen tot het niet meer schoon is en proberen zo info los te krijgen van andere spelers en deze ook goed te bekijken, analyseren en op te lijsten. Hiervoor hoef ik inderdaad niet per se BM te zijn.

Want de BM moet niet de beste wolvenjager zijn, mocht dat nog niet duidelijk zijn. De BM moet iemand zijn die de juiste beslissing kan maken, die tussen 2 mensen kan afwegen wie het meeste kans maakt om slecht te zijn en die in dat moment kan beslissen. Ook online zijn vlak voor/tijdens de deadline is een aangeraden plicht voor de BM. Ik acht mezelf tot beide capabel, dus vandaar mijn keuze om mezelf BM te maken.
 

latdekat

Harpij
Ik acht mezelf capabel genoeg om er een wolfje uit te halen op basis van posts en discussies. Ik vind persoonlijk dat jij heel mooi de essentie hebt verwoord, maar met alle respect, denk ik dat je nog een klein beetje meer ervaring kan gebruiken (kan aan mij liggen hoor).

Maargoed, dit is een non-netwerk-potje. De voornaamste tactiek om wolven te vangen zal gewoon actief zijn, bashen tot het niet meer schoon is en proberen zo info los te krijgen van andere spelers en deze ook goed te bekijken, analyseren en op te lijsten. Hiervoor hoef ik inderdaad niet per se BM te zijn.

Want de BM moet niet de beste wolvenjager zijn, mocht dat nog niet duidelijk zijn. De BM moet iemand zijn die de juiste beslissing kan maken, die tussen 2 mensen kan afwegen wie het meeste kans maakt om slecht te zijn en die in dat moment kan beslissen. Ook online zijn vlak voor/tijdens de deadline is een aangeraden plicht voor de BM. Ik acht mezelf tot beide capabel, dus vandaar mijn keuze om mezelf BM te maken.

Je hebt gelijk dat ik nog niet veel ervaring heb. Maar ervaring is niet alles. Ik ken een aantal spelers die wel ervaring hebben, maar het niet beter doen dan mij.

Maar inderdaad is het zo dat jij veel meer ervaring hebt (en ook beter kan spelen) dan mij. Is het daarom dat de rest zomaar even aan de kant moet gezet worden? Volgens mij heb jij ook één keer voor het eerst BM moeten zijn, niet?

Ook ik ben online voor en op de deadline. Daar kan je me niet in tegenspreken, jij hebt ook gezien om welk uur ik de lunches verstuurde vorig potje.

En dat ik tussen twee mensen geen afweging kan maken is ook niet waar. Ik zie ook wie het verdachtste is, en wie ik dus het meest verdenk.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16774

Gast
Hm, als burgemeester kies ik toch Rabbidrobin. Hij weet inderdaad hoe het spel werkt en kan zeker inschatten wie de meeste kans heeft om slecht te zijn. Maar als er nog anderen (zoals Latdekat) verder tonen dat ze het dit potje meer waard zijn, dan kan mijn stem nog veranderen.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik zie dat tot nu toe niemand nog een Goebbelswaardige propaganda BM-post heeft gemaakt.
Dus laat ik jullie plebs even flink overtuigen.


Kijk uit voor het gevaar van RabbidRobin!
T4s8hFB.png



Stem dus niet op de dubieuze RabbidRobin!

Stem Neus voor een sterk, rechts, elitair en fascistisch Wakkerdam!

Zonder linkse toestanden!
Zonder de waanideeën van een doorgeslagen Belg!
Zonder een leugenaar aan de macht!

Denk na en stem Neus!
Held :O

Mooie plaatjesskills. Maar je neemt het me vast niet kwalijk als ik niet op je stem wegens troll.

Latdekat, Neusje en .Unknown, mag ik vragen hoe jullie van plan zijn wolven uit dit spel te halen?
Het valt me op dat je de andere kandidaten voor het BM-schap flink onderuit aan het halen bent. Je beledigt ze waar ze bij staan en je probeert jezelf echt heel hard naar voren te drukken. Ben je echt zo bezorgd over de kwaliteiten van anderen en vastbesloten om dit potje alle wolven keihard op hun bakkes te geven met veel fanatieke dinges?

Ik geloof van niet. Dit komt erg over als een overenthousiaste poging om BM te kunnen worden en de rest aan de kant te schuiven. Want we weten allebei dat je eigenlijk helemaal niet zo veel campagne nodig hebt om stemmen te krijgen. Je bent de mensen gewoon keihard aan het manipuleren.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik vraag oprecht hoe de andere spelers van plan zijn dit spel te gaan spelen, is dat een verkeerde vraag?
Ik wil ze helemaal niet onderuit halen, enkel het beste uit ze sleuren.

Kijk naar latdekat, heeft mijn gezaag hem onderuit gehaald? Nee, ik denk net doordat ik zo ben gaan doorduwen, het duidelijk is geworden dat latdekat wel degelijk een hoop potentie in zich heeft die zeker beloond mag worden of alleszins gerespecteerd mag worden.

Dus omdat ik alles kritisch bekijk en mij er vragen bij stel, ben ik aan het manipuleren? Volgens mij lees jij gewoon wat je wilt lezen :p

En daarnaast, wat is er mis met een goedje dat alles zou manipuleren? ^^.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik lees niet wat ik wil lezen, maar ik zie wel dat je het er wel erg hard in drukt. En dat valt me erg op.

En met een manipulerend goedje is een heleboel mis! Ik geloof niet dat dat erg in het voordeel van de goedjes kan zijn.
 

latdekat

Harpij
Ik lees niet wat ik wil lezen, maar ik zie wel dat je het er wel erg hard in drukt. En dat valt me erg op.

En met een manipulerend goedje is een heleboel mis! Ik geloof niet dat dat erg in het voordeel van de goedjes kan zijn.

Ik zie niet echt dat Rabbid iets erin zou beuken of iets dergelijks. Hij heeft vriendelijk gevraagd hoe we wolven wouden vangen. Ook heeft hij op mijn post een vriendelijke opmerking gegeven.

En trouwens, manipulerende goedjes is wel voordelig. Kijk bijvoorbeeld naar vorig potje waar Jaspenia heeft gemanipuleerd, maar dat uiteindelijk betekende dat de goedjes de lynch op zak konden steken! Maar nogmaals, ik zie Rabbid hier niet manipuleren. Hij wil ook wel BM worden, waardoor hij ook wel eens een opmerking geeft. Maar dat is zijn goed recht toch?
 

DeletedUser

Gast
Een manipulerend goedje kan goed zijn, als het met goede bedoelingen de andere goedjes manipuleert :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan