• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #168 - De goede oude tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Weet ik wel..
Maar als we nu vandaag niemand echt verdacht vinden, wat gebeurt er dan? Mag je ook "blanco" stemmen of zo?
 

DeletedUser

Gast
Ik ben spelleider en ik zeg dat er vandaag een lynch is. Maak er wat van of verspil hem inderdaad, dat moeten jullie zelf maar weten.

Nope, lijkt erop dat we desnoods random zullen moeten gaan stemmen...
 

latdekat

Harpij
Weet ik wel..
Maar als we nu vandaag niemand echt verdacht vinden, wat gebeurt er dan? Mag je ook "blanco" stemmen of zo?

Uiteraard mag je niet blanco stemmen. Het is zelfs zo dat als je twee keer achter elkaar niet stemt, je eruit ligt.

Dus soms, in extreme gevallen kan het voorkomen dat iemand, zonder argumenten lynch wordt.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik vind niet correct gehandeld gr
Ik zie geen verdachten helaas dus kan iemand zich aub verdacht maken?

Denk je serieus dat als je gewoon zelf niets doet en wacht tot iemand zichzelf verdacht komt maken we vanavond een lynch hebben? x)

Met zo'n instelling komen we sws nergens x)
 

DeletedUser

Gast
Denk je serieus dat als je gewoon zelf niets doet en wacht tot iemand zichzelf verdacht komt maken we vanavond een lynch hebben? x)

Met zo'n instelling komen we sws nergens x)

Zonder netwerken of claimen valt er niet veel te doen he x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zo naar de afgelopen paar pagina's kijkend heb ik latdekat al een aantal nuttige dingen zien zeggen en is het duidelijk dat hij/zij/het/? (geen idee :O) het spel in ieder geval serieus neemt en geen nutteloze onzinposts maakt.


Waarom lat en niet Rabbid? Je komt een beetje meeloperig over, vooral omdat je er zo veel mogelijk tekst bij wilt plakken en het echt logisch wilt doen klinken, ook al is die info al lang gegeven.

Ik ga voor Ilja, want activiteit!

Lees je het topic uberhaupt?

Zonder netwerken of claimen valt er niet veel te doen he x)

Hoezo niet? x)
 

DeletedUser

Gast
Waarom lat en niet Rabbid? Je komt een beetje meeloperig over, vooral omdat je er zo veel mogelijk tekst bij wilt plakken en het echt logisch wilt doen klinken, ook al is die info al lang gegeven.



Lees je het topic uberhaupt?



Hoezo niet? x)

Veel is er nog niet gebeurd he. Elke 1ste dag is er wel een discussie over BM dingen en voor de rest is er niets gebeurd ik zal het nogmaals lezen i guess x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je moet het niet lezen om te lezen. Je moet naar dingen die je opvallen.

Kijk, Hoc. Als jij wolf was, wat zou je dan doen op de eerste dag?
Als jij een goedje was, wat zou je dan doen op de eerste dag?
 

DeletedUser

Gast
Je moet het niet lezen om te lezen. Je moet naar dingen die je opvallen.

Kijk, Hoc. Als jij wolf was, wat zou je dan doen op de eerste dag?
Als jij een goedje was, wat zou je dan doen op de eerste dag?

Wolf zou ik inactief zijn ja scumbag tactiek maar werkt wel
Goedje gewoon oppervlakkige posts maken en hopen dat iemand een lynch op me zet en iemand hem snel volgt, dat zet ik mijn lynch op de volger, in een netwerk potje zou ik waarschijnlijk wat veiliger spelen.
 

DeletedUser

Gast
Oké, zullen we dan nu afspreken de rest van het potje niets meer te zeggen totdat er spontaan een wolf uit de lucht komt vallen?

Jezus het is niet de eerste keer dat dag 1 een trage dag is en dat er pas op dag 2 verdachten komen he.
 

DeletedUser23442

Gast
Jezus het is niet de eerste keer dat dag 1 een trage dag is en dat er pas op dag 2 verdachten komen he.

Nee dat klopt, ik geef jou ook niet de schuld van dat er nog geen verdachten zijn.
Ik zeg alleen dat die er met jou instelling zeker niet gaan komen.
 

DeletedUser20542

Gast
Yde, vind jij je eigen opmerking (als je hem terugleest) verdacht?
Aparte vraag x)

Ik vind niet dat mijn post verdacht was. In ieder geval meende ik wat ik zei. En ik sta ook nog steeds achter die mening. Kijk nou deze post:
Waarom lat en niet Rabbid? Je komt een beetje meeloperig over, vooral omdat je er zo veel mogelijk tekst bij wilt plakken en het echt logisch wilt doen klinken, ook al is die info al lang gegeven.

Lees je het topic uberhaupt?

Hoezo niet? x)
Wederom lijk je mensen wel te dwingen om op jou te stemmen. Dat vind ik een vreemde aanpak, en ik zei al dat ik jou zo niet bezig weet zijn in andere potjes.

Vind jij die post van me wel verdacht? Volgens mij is het een normale verdenking.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het valt me op dat je de andere kandidaten voor het BM-schap flink onderuit aan het halen bent. Je beledigt ze waar ze bij staan en je probeert jezelf echt heel hard naar voren te drukken. Ben je echt zo bezorgd over de kwaliteiten van anderen en vastbesloten om dit potje alle wolven keihard op hun bakkes te geven met veel fanatieke dinges?

Ik geloof van niet. Dit komt erg over als een overenthousiaste poging om BM te kunnen worden en de rest aan de kant te schuiven. Want we weten allebei dat je eigenlijk helemaal niet zo veel campagne nodig hebt om stemmen te krijgen. Je bent de mensen gewoon keihard aan het manipuleren.

Ok, kan ik mee leven.

Ik lees niet wat ik wil lezen, maar ik zie wel dat je het er wel erg hard in drukt. En dat valt me erg op.

En met een manipulerend goedje is een heleboel mis! Ik geloof niet dat dat erg in het voordeel van de goedjes kan zijn.

Ik druk het er erg hard in. Ow jammer. boehoehoe. Geen idee wanneer jij mij voor het laatste hebt zien spelen, maar als je niet aan mijn speelstijl kan wennen, dan is dat jouw probleem. Niet de mijne.

Daarna maak je het een beetje goed. Ik zou dus toch niet zo'n slechte BM zijn. Mocht ik dan manipuleren en daarmee mijn wil doordrijven. Maar zonet vond je dat nog wel verkeerd?

Aparte vraag x)

Ik vind niet dat mijn post verdacht was. In ieder geval meende ik wat ik zei. En ik sta ook nog steeds achter die mening. Kijk nou deze post:Wederom lijk je mensen wel te dwingen om op jou te stemmen. Dat vind ik een vreemde aanpak, en ik zei al dat ik jou zo niet bezig weet zijn in andere potjes.

Vind jij die post van me wel verdacht? Volgens mij is het een normale verdenking.

Je staat niet achter de mening. Je noemt het eerst slecht wat ik doe, omdat het fout is tegenover de anderen. Daarna vind je het wel goed, als er een goedje door manipulatie op de BM-troon komt.

Mag ik opmerken dat het geen enkele keer in je opkomt om mogelijk te vermelden dat ik ook een slechte manipuleerdeur zou kunnen zijn en zo als slechtje op de BM kom te zitten? Nee. Waarom niet? Ben je misschien zelf wolf en is dat niet nodig, want jij weet dat het niet zo is.

Je gooit eerst met heel scherp, maar zwakt daarna zo af. Alsof je eigenlijk gewoon een balletje wou werpen waar hopelijk de rest op sprong.

En nu, maak je het af. Je noemt het in je laatste post een verdenking. Terwijl er niets van een verdenking aan was. Nja. Dit komt voor mij gewoon zo hard over als een wolf die mij probeert gelynched te krijgen en mensen tegen mij op te zetten, zonder zelf enig gevaar te lopen.

Mocht er niets meer gebeuren, Ydeger
 

latdekat

Harpij
Zonder netwerken of claimen valt er niet veel te doen he x)

Zelf houd ik ook wel van netwerken, maar het is niet waar dat je daardoor geen verdachten kan vinden. Je ogen openhouden volstaat niet. Je moeten lezen en je bij elk woord afvragen waarom. Alleen zo vind je wolven.

Waarom lat en niet Rabbid? Je komt een beetje meeloperig over, vooral omdat je er zo veel mogelijk tekst bij wilt plakken en het echt logisch wilt doen klinken, ook al is die info al lang gegeven.

Ik kan ook vragen aan al diegenen die op jou stemmen waarom ze dat doen. Maar of ik dat doe? Nee, dat is een beetje onzinnig, de redenen weet ik namelijk al. Je bent een goede speler, actief, ... Ik hoop dat je zelf ook een beetje snapt waarom iemand op mij stemt. (Maar deze was inderdaad een beetje meeloperig)

Wolf zou ik inactief zijn ja scumbag tactiek maar werkt wel
Goedje gewoon oppervlakkige posts maken en hopen dat iemand een lynch op me zet en iemand hem snel volgt, dat zet ik mijn lynch op de volger, in een netwerk potje zou ik waarschijnlijk wat veiliger spelen.

Gewoon oppervlakkige posts maken? Kan een tactiek zijn voor mensen die er niets van snappen. Maar ik denk niet dat jij er niets van snapt. Dus dat is niet meteen de beste tactiek ooit.

En inderdaad, veel wolven zijn vaak inactief. Maar daar moet je ook niet op vertrouwen, sommigen bewijzen het tegendeel.

Oké, zullen we dan nu afspreken de rest van het potje niets meer te zeggen totdat er spontaan een wolf uit de lucht komt vallen?

Dat is pas een tactiek! Meestal vallen ze dan bij bosjes.
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik kan ook vragen aan al diegenen die op jou stemmen waarom ze dat doen. Maar of ik dat doe? Nee, dat is een beetje onzinnig, de redenen weet ik namelijk al. Je bent een goede speler, actief, ... Ik hoop dat je zelf ook een beetje snapt waarom iemand op mij stemt. (Maar deze was inderdaad een beetje meeloperig)

Ik snap zeer goed dat mensen op jou stemmen, de kans dat ik mijn stem zelf nog wijzig is ook vrij groot. Maar dat betekent niet dat die post er gewoon vrij slecht uitzag en vrij meeloperig oogde, dan mag dat opgemerkt worden ;)
 

latdekat

Harpij
Ik snap zeer goed dat mensen op jou stemmen, de kans dat ik mijn stem zelf nog wijzig is ook vrij groot. Maar dat betekent niet dat die post er gewoon vrij slecht uitzag en vrij meeloperig oogde, dan mag dat opgemerkt worden ;)

Heb ik dat dan tegengesproken? ;) Ik heb dat trouwens toch ook in mijn post gezet?
 

DeletedUser10470

Gast
Rabbid. Bekijkt posts zorgvuldig, reageert actief en komt met theorieën en zeggende posts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan