• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #170 - Spel of niet?

latdekat

Harpij
WvW: Spel of niet?


De zon brak eindelijk door de wolken in Wakkerdam. Na ellenlange gevechten met de weerwolven, waarbij vele onschuldige burgers al omkwamen, was er eindelijk een sprankeltje hoop dat het allemaal voorbij was. Sommigen, diegenen die gewond waren geraakt, werden binnen nog verzorgd. Soms klonken kreten van pijn en wanhoop. Doordringend en fel, die ieder mensenhart hadden kunnen splijten. De meeste mensen vermeden het haastig gebouwde ziekenhuisje dan ook. Maar stilaan vormde zich een groepje van vooral jongeren, die het als een spel begonnen te zien. Zij waren niet de slachtoffers geweest van de vele gewelddadige acties. Zij kenden de pijn van de oorlog nog niet. Maar zij vonden het leuk om anderen af te slachten. Ze verzamelden eens op het plein. Daar dromden ze naar voren om zich als vrijwilliger aan te bieden om weer opnieuw mee te doen aan het spel, voor hun toch, dat al zoveel levens had gekost. Hun moeders begonnen te wanhopen, die wisten dat het verkeerd ging aflopen. Mannen schoten tussen de jongeren en riepen dat zij de pijn en de wanhoop ervan niet kenden, dat zij daar niet mee moesten beginnen. Maar er werd niet naar hen geluisterd.

Plots zakte één van de mannen in elkaar. Het bloed droop van zijn kleren. Een mes was in zijn borst gestoken. Het liet zien waartoe de jongeren in staat waren om pret te maken, die nog wel eens slecht kon aflopen...

Aantal spelers: Zoveel mogelijk, indien er weinig inschrijvingen zijn, kan ik de rollenlijst nog aanpassen.
Claimen: Aan
Netwerken: Aan.
Hints: Uit.
Afscheidsbrief: Uit.
Klaagmuur: Uit.
BM-opvolging: Oud kiest nieuw.
BM-keuze: Stem telt voor anderhalf, indien er dan nog een gelijkstand is, mag de BM kiezen.
Manier van stemmen: In topic, groen (BM-stem) of rood (lynch-stem) en vet.
Eindtijd stemmen: 20 uur.
Verhaaltjes: Aan, zoals hierboven.

Rollen:

Goedjes:

Intelligente burger, wijze burger
Bezorgde moeder, vlamengel, maar de vlamengel verliest zijn krachten indien er nog maar 4 spelers overblijven.
Bezorgde vader, beul
Grootvader, jager
Grootmoeder, oneven zieneres
Burger, burger

Eventueel:

Metaalbewerker, smid
Prins, prins

Neutraaltjes:

Burger met bijbedoelingen, premiejager
Tovenaar in liefdesdrankjes, cupido

Slechtjes:

Onruststoker, infectiewolf
Overtuigde speler, wolf
Minder overtuigde speler, welp

Elke rol kan er 1 of meerdere keren inzitten. Eventueel kan er 0, 1 of meerdere keren inzitten. Zoals jullie kunnen zien is het zo dat er alleen bij goedjes eventuele rollen zijn. Bij de slechtjes voeg ik dan wel extra van de vermelde rollen in. Eventueel kunnen er verschillende versies van dezelfde rol voorkomen indien die rol er meerdere keren in voorkomt.

Inactiviteitsregeling:

Al diegenen die maar 1 post of geen stem hebben, worden inactief gerekend. Indien je twee maal inactief bent, vervang ik je, of val je dood. Even een melding: ik maak geen onderscheid tussen goedjes en slechtjes bij het zoeken naar vervangers! Dus zowel slechtjes als goedjes maken evenveel kans om vervangen te worden, of om dood te vallen.

Overige regels:

-Uiteraard dien je de regels van het spellenforum na te leven.
-Acties, lunches en dergelijke mogen niet via Skype worden doorgestuurd. Die dien je allemaal via pm door te sturen, dit om iedereen dezelfde kansen te geven. Enkel de wijze burger mag een vraag doorsturen via Skype, maar mag dat uiteraard ook via pm doen.
-Stem je na de deadline, telt deze niet mee voor die deadline. Zelfs 1 min te laat telt niet. Wees op tijd dus!
-Bij vragen kan je me altijd contacteren, zowel via pm als Skype (latdekat)

Pm's komen eraan, nog niet posten tot dan toe!
 

latdekat

Harpij
1. RabbidRobin wijze burger
2. Kyraco infectiewolf (nacht 3)
3. Ydeger jager V1
4. Heartlion burger
5. Ilja vlamengel
6. Gekko smid
7. Heir of carthago oneven zieneres
8. Nissassa wolf
9. Jaspenia cupido V1
10. Imrahil beul
11. DonFrank burger
12. Alice premiejager V1
 
Laatst bewerkt:

latdekat

Harpij
Overzicht:

Dag 0 (13/04) BM => Jaspenia
Dag 1 (14/04) Lynch (heartlion), lunch (Gekko) en inactiviteitsdode (Don)

Eerste deadline is dus 13/04, morgen, tegen dan verwacht ik van iedereen een BM-stem (groen en vet)

De deadline daarna is overmorgen, 14/04, tegen dan wordt een lynchstem verwacht.

Nog ruim de tijd om een lynch te vinden, dus graag niet random... Veel succes aan iedereen alvast, jullie mogen posten!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Succes! :D
Op een iets actiever potje dan de afgelopen paar!
 

DeletedUser21204

Gast
Yes, Nissassa doet mee, dat betekent oranje stemmen! :D
Welkom terug, Nissassa!
 

DeletedUser26313

Gast
kan ik nog meedoen??
(als het mag)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
Yes, Nissassa doet mee, dat betekent oranje stemmen! :D
Welkom terug, Nissassa!

Jij krijgt een oranje stem, jij krijgt een oranje stem, oranje stemmen voor iedereen!

oprah-you-get-a-car.jpg
 

DeletedUser

Gast
Om Jas te feliciteren met zijn QA werk en omdat hij een goede speler is zal ik zijn naam in het groen zetten, Jas. Ook succes allemaal
 

DeletedUser20542

Gast
Succes!

De partijdigheid is weer real... Jaspenia is blauw, Nissassa is terug, huppakee! Goed, dat is een beetje apart. Ik denk zelf altijd wel ietsie langer na voor ik een stem zet, hoor.
 
Bovenaan