• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #170 - Spel of niet?

DeletedUser

Gast
Ik heb een aantal keer gefacepalmd dit potje. :p

Maarrrr, Ydeger, waarom schoot je Jaspenia? Als je Imrahil had geschoten, wist je zeker dat het koppel doodging. Dan zou dus iedereen dood zijn gegaan. Dat zou een unieke ontknoping zijn geweest. :p

Interesse als ik een nieuw potje opstart trouwens?
 

DeletedUser

Gast
We hadden hooguit een flush hoor. :p

G/S koppel + beul op 12 spelers -> winst vanaf er 7 spelers overblijven. Dwz 5 spelers dood, winst op dag 4, tenzij er natuurlijk inactiefdoden zijn.
Lynch op dag 1 is random.
Lynch op dag 2 was zienering.
Lynch op dag 3 hadden jullie de ziener aan jullie kant, en gingen jullie onder het mom van "premie is de grootste vorm van gevaar", wat dus helemaal niet waar was.

Maar nog steeds wp hoor :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Ik heb een aantal keer gefacepalmd dit potje. :p

Maarrrr, Ydeger, waarom schoot je Jaspenia? Als je Imrahil had geschoten, wist je zeker dat het koppel doodging. Dan zou dus iedereen dood zijn gegaan. Dat zou een unieke ontknoping zijn geweest. :p

Interesse als ik een nieuw potje opstart trouwens?
Ik was jager V1 (schieten na de deadline) dus ik riep maar wat omdat ik toch nog niet hoefde te beslissen. Na de beulactie wist ik idd dat ik Imra zou moeten schieten.
 
Bovenaan