• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #170 - Spel of niet?

DeletedUser21204

Gast
Daar hoop ik ook op!

Veel succes nogmaals!

Deze post bijv was behoorlijk onnodig en on-spelleider-achtig.
Maargoed, het zal wel.

Gefeliciteerd met je burgemeesterschap, Jas.
Wees alsjeblieft dit potje wel actief, want dat is dus de reden dat ik niet op jou stemde voor BM, terwijl Nissassa op skype behoorlijk enthousiast leek over nog een keer meedoen en ik hem dus minder snel inactief zie worden.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik heb eigenlijk nog weinig te melden. Valt ook nog weinig te zeggen atm, maar aangezien ik buiten m'n stem nog minimaal 1 post moet maken om niet inactief ze zijn, doe ik dat maar met iets wat helemaal niets zegt. Sorry guys :(
 

DeletedUser21575

Gast
Voor de mensen die het nog niet wisten, relax=nissassa. Daarom krijgt hij zoveel stemmen :p
Het staat letterlijk in mijn signature ? :p
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt? Dat weet ik toevallig, maar wil dat zeggen dat hij daarom de stemmen verdiend? Ik herinner me hem sws niet als een heel geniaal speler oid.
Mensen zien mij als een ondernemende speler die actief participeert en niet bang is om logisch na te denken en te redeneren. Tenminste, dat is de aanname die ik stiekem maak om 's nachts beter te kunnen slapen.
 

DeletedUser

Gast
Deze post bijv was behoorlijk onnodig en on-spelleider-achtig.
Maargoed, het zal wel.

Gefeliciteerd met je burgemeesterschap, Jas.
Wees alsjeblieft dit potje wel actief, want dat is dus de reden dat ik niet op jou stemde voor BM, terwijl Nissassa op skype behoorlijk enthousiast leek over nog een keer meedoen en ik hem dus minder snel inactief zie worden.

Ik verwacht veel inactiefdoden tbh :p
 

DeletedUser23442

Gast
Duuuuuuus.......

Het mag hier best wel wat actiever.

Succes!

De partijdigheid is weer real... Jaspenia is blauw, Nissassa is terug, huppakee! Goed, dat is een beetje apart. Ik denk zelf altijd wel ietsie langer na voor ik een stem zet, hoor.

Fijn dat je langer na denkt. Te lang nadenken en daardoor de dl missen is dan weer niet handig :p

Maar ondanks dat je te laat was voor die dl zie ik nergens wie jij waarom dan wel/niet bm zou stemmen.

Dus zou je mss ons nog kunnen vertellen wat dit nadenken heeft opgeleverd.

Het gebrek aan nadenken. Iedereen gooit maar wat neer. Wel, dan krijgen we dus geen discussie.

Met enkel commentaar daarop net zo min :p
Zelf probeer je ook niet echt inhoudelijk vooruit te komen.

Ik neem aan dat je het tegen mij hebt? Dat weet ik toevallig, maar wil dat zeggen dat hij daarom de stemmen verdiend? Ik herinner me hem sws niet als een heel geniaal speler oid.

Wie verdient ze dan wel volgens jou?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22926

Gast
Hoi, ik claim burger!
Vandaag weinig tijd om te stemmen #latijnlife maar morgen doe ik wel beter mee.
 

DeletedUser22926

Gast
Oja kyra niet haten ieder heeft zijn eigen manier van leiden.
Latdekat doet het juist goed vind ik.
 

latdekat

Harpij
Ik mocht van Kyra niet meer spammen...

Maar toch nog even dit: drie kwartier tot deadline en 0 stemmen? Ik ga de deadline onder geen enkele voorwaarde verlengen hoor. De activiteit is ver te zoeken, diegenen die proberen hem toch nog op te schroeven (zoals Jas, Kyra en een handjevol anderen) vind ik goed bezig, de rest toch net iets minder...
 

DeletedUser22926

Gast
Trouwens ik ga denk ik op Alice stemmen. Ze zet een tonguitstekend smileytje bij haar 'veel inactiefdoden' bericht. Wolven zijn al snel actiever dan als je burger bent (gelukkig ben ik een actieve burger ;) ). Hierbij geniet alice van het aantal inactiefdoden - vooral goedjes. Dit is typisch wolven gedrag Alice!
 

DeletedUser23442

Gast
Als teamlid moet ik me natuurlijk wel gedragen naar mijn rol :x:x:x:x:x:x

(nee die zin was eerst anders en toen was het nog een voltooid dw :p)

Oh ik zit niet echt op skype dezer dagen dus dacht laat ik maar gewoon open kaart spelen. verdacht he?

Hoort het logisch te zijn dat mensen die niet (veel) op skype in hun eerste post direct maar claimen?

Wat was precies het doel van die claim, wat wilde je er mee bereiken?
 

DeletedUser23442

Gast
Trouwens ik ga denk ik op Alice stemmen. Ze zet een tonguitstekend smileytje bij haar 'veel inactiefdoden' bericht. Wolven zijn al snel actiever dan als je burger bent (gelukkig ben ik een actieve burger ;) ). Hierbij geniet alice van het aantal inactiefdoden - vooral goedjes. Dit is typisch wolven gedrag Alice!

Sinds wanneer zijn vooral de goedjes inactief en de wolven actief?

In het topic is het vaak eerder andersom, dat (sommige) wolven zich meer op de achtergrond houden
 

DeletedUser21575

Gast
Trouwens ik ga denk ik op Alice stemmen. Ze zet een tonguitstekend smileytje bij haar 'veel inactiefdoden' bericht. Wolven zijn al snel actiever dan als je burger bent (gelukkig ben ik een actieve burger ;) ). Hierbij geniet alice van het aantal inactiefdoden - vooral goedjes. Dit is typisch wolven gedrag Alice!

Sinds wanneer zijn vooral de goedjes inactief en de wolven actief?

In het topic is het vaak eerder andersom, dat (sommige) wolven zich meer op de achtergrond houden

Heartlion, houd zich op de achtergrond, vluchtige burgerclaim, probeert een verdenking op Alice te schuiven omdat ze een opmerking maakte over inactiviteitsdoden. Die opmerking wil ik ook wel maken hoor.
Er gaan inactiviteitsdoden vallen. < Sò wolf. :O

Het is wat laat voor een oranje stem, dus direct rood.

Nee maar om daar wel even op terug te komen. Ik had zin om weer eens een leuk potje te spelen. Maar ik hoop wel dat degene die zich ingeschreven hebben het een beetje actief aanpakken.
 

DeletedUser

Gast
Trouwens ik ga denk ik op Alice stemmen. Ze zet een tonguitstekend smileytje bij haar 'veel inactiefdoden' bericht. Wolven zijn al snel actiever dan als je burger bent (gelukkig ben ik een actieve burger ;) ). Hierbij geniet alice van het aantal inactiefdoden - vooral goedjes. Dit is typisch wolven gedrag Alice!

Oei
*wordt inactief*
 

DeletedUser22926

Gast
Sinds wanneer zijn vooral de goedjes inactief en de wolven actief?

In het topic is het vaak eerder andersom, dat (sommige) wolven zich meer op de achtergrond houden

Kijk ik ben geen debiel Jasper dat wil ik als eerst zeggen. Daarnaast zijn mensen zoals jij kyra alice altijd wel wat actief als wolf.



Daarnaast is het doel van mn claim dat ik zegmaar toch burger ben en liever open kaart speel in dit soort situaties. Zon ondervraging maakt jou eigenlijk nog drie keer zo verdacht dan mij. En daarnaast nog wat: stem mij er maar gewoon uit dan is het gewoon inactiefjes killen voor de wolfjes!

Dus hierbij stem ik op Jaspenia :)
 
Bovenaan